Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Masters 2010

Per Haugsrud

over 14 år siden

Per Haugsrud

Hei golfvenner.
Jaja, hva kan man si, men at det ikke er all verdens problemer med psyket til Tigeren kan vi nok være enige om. Faktisk "burde" han vært 3-4 slag bedre med normal putting siste 9 i går. At han er noe 'ringrusten' nettopp på nærspillet var vel ikke annet enn forventet. I dag er det meste av spenningen innabords borte, og jeg har tro på en kanonrunde. Selvsagt er jeg litt Tiger-fan, slik jeg er av alle ekstremt gode idrettsutøvere, men jeg kan garantere at jeg ikke står på lista hans over erobringer......:-)
Leaderboarden kan man jo bli litt 'våt på tuppen' av (et uttrykk lært av J.E. Aalbu...), Mickelson, WATSON, Couples, Westwood, Poulter, Kim, Woods etc. Det her blir masse moro de neste dagene.
Selvsagt klarer jeg i ulike uttalelser å surre med diverse ting, så også tv-tider. Men her de riktige: Viasat Golf, fre kl 2200-0130, lør kl 2130-0100, søn 2000-0100. Det vises ikke mer på Viasat4 slik som i går.
Gjør klar popcornet og en kald en...
mvh
Per H

tilskuer

over 14 år siden

tilskuer

"Litt Tiger-fan" er vel en understatement :)
Herlig sending i går, - god kommentering og golf uten reklameavbrudd. Scoreboard dominert av gamle helter og et utrolig comeback av Tiger.
Helgen blir bra.

Furu

over 14 år siden

Furu

@Haugsrud. Vet ikke om du fant ut av dette med skoene til Couples men de heter Ecco Street Premier og er en golfsko med gummiknotter som ligner fotballsko til grus/kunstgress. Ryan Moore har også spilt med dem tidligere i år. De er utrolig populære i USA.

Skulle hatt mailadressen din både når du lurte på hvilke sko det var og tidligere i år for å fortelle at Moore spiller for Scratch Golf og at den gule ballen til Clark er en vanlig Srixon Z-Star. Flere som har testet den har senket scoren fordi den er lettere å finne igjen i roughen og andre steder. Færre tapte baller :) Noe som sikkert ikke er et problem for Tourspillerne men det er jo ren reklame at de bruker den.

kevin

over 14 år siden

kevin

flott tilbakemelding Per,gleder meg til sendinga allerede

"his newfound skater-style ECCO golf shoes with disposable extra soles.
without socks"
http://www.majorschampionships.com/masters/2010/news/couples040810.cfm

cool fyr Freddie:-)

Per Haugsrud

over 14 år siden

Per Haugsrud

Hei Furu..
Bruk sms til 41541554 om du eller andre med 'vettig' info føler for å formidle det. Er litt 'sløv' på mailen, mens mob'n stort sett funker...

Ha en god helg
mvh
Per H

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her