Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hun er i Norge!!!!

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

http://www.kjendis.no/2010/04/07/kjendis/cheryl_cole/skavlan/11181151/

Syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt fin! Skamfin! Klodens fineste! Ferdig snakka!

Stian

over 14 år siden

Stian

+1

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

LOL

Kevin

over 14 år siden

Kevin

ha ha...så det i går og tenkte jeg skulle lage en tråd om det til ære for deg patriarken,men glemte det,sorry:)

Men tipper jeg ser på Masters fremfor Skavlan...

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Hyggelig at du tenkte på meg der Kevin:)

Jeg skal GARANTERT se Cheryl i de minuttene fremfor Masters - og det hadde jeg også gjort hvis hun ble sendt sent søndag kveld og Henrik gikk i lederball og skulle senke for seier på 18. på Augusta....SÅ FIN ER HUN!

VR45

over 14 år siden

VR45

Hadde hun ventet i bingen hadde jeg skjønt deg angående det, men TV er bare TV!

Keiseren

over 14 år siden

Keiseren

Underp*lt om dagen, Patriarken? Greit at dama ser mer enn gjennomsnittlig bra ut, selv i norsk (ja, Norge har de fineste damene i verden, i snitt) målestokk, men som nevnt ovenfor, det er bare på tv. Dessuten kan du nærmest daglig se laaangt penere jenter på norsk tv, og de snakker ikke sånn ekkel britisk-engelsk..

Men for all del, kos deg, nyt dine 3,5 min i himmelen, og gå på byen og skaff det dame i stedet;)

hilsen
Keiseren, han uten klær..

Bloggs

over 14 år siden

Bloggs

speller a golf?

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Overhodet ikke underp*lt Keiseren og trenger ikke gå på byen.

Nevn noen eksempler på langt penere jenter på norsk tv! Lykke til!

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Masters eller oppdolla brit-babe venninne av kona til Steffen Iversen? Masters. Any day.

Overpult

over 14 år siden

Overpult

Bare så synd at hun er besudlet av en av verdens mest ufordragelige fotballspillere.

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Så enig så enig med Overpult. SS=hvorfor forsøke å ødelegge tråden med å nevne en uspiselig trønder?

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Enig Patriarken. Beklager. Det var tåpelig

tim

over 14 år siden

tim

Herregud er det mulig.........god bedring

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Hva sliter du med tim?

Matriarken

over 14 år siden

Matriarken

Nå har Patriarken fått sitt, men grunnet sikling på skjermen er han låst ut av huset og må tilbringe kvelden uten Masters.

tilskuer

over 14 år siden

tilskuer

Sikling på skjermen - kan ikke si annet enn at jeg har en viss forståelse for det.

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Kommet meg såvidt gitt......samboern hun bare lo når jeg ble musestille når Cheryl kom inn....

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ER JEG SPENT på keiserens liste over finere damer.......sliter nå keisern!

Matriarken

over 14 år siden

Matriarken

Nå har'n løpt inn til naboens PC...yuck!! det blir itte no på dei på de neste måntene

Til orientering

over 14 år siden

Til orientering

Her er Keiseren på bærtur...

Jeg hadde gleden av å være tilstede under Skavlan da Cheryl var der, og var så heldig at jeg satt akkurat der hun stod å ventet på å gå inn. Satt da med andre ord rundt 30 cm unna henne, og jeg synes faktisk hun var enda vakrere i virkeligheten enn på tv. I tillegg var hun meget hyggelig mot publikum og alle i studio. At til og med lukten fra henne var skikkelig god, var heller ikke noen ulempe:-)

Det var ikke akkurat dårlig stemning da hun tok Fight for this love to ganger. Jeg var stor fan av Cheryl før, og har hørt mye på platen hennes som veldig bra. Når hun i tillegg er blant de vakreste i verden, ja da er det ikke rart at hun har mange fans. Når du sier at hun er penere på tven enn i virkeligheten så skyldes vel det, slik jeg ser det, enten 1. at tven din har veldig dårlig oppløsning eller 2. at du har dårlig smak eller 3. en kombinasjon:-)

Jeg er iallefall enig med patriarken om at Cheryl er særdeles vakker!

Bulldog

over 14 år siden

Bulldog

Hvorfor er det ingen som nevner den super lekre dama.....Anna Anka?

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Dette er vel neppe årets viktigste diskusjon, men for min del (jeg hadde aldri hørt om henne før i går) så syntes jeg hun hadde et fantastisk og naturlig smil da hun opptrådte "privat".

Som artist var det derimot nesten bemerkelsesverdig hvordan sjarmen forsvant. Selv med playback var sangstemmen ordinær og uten særpreg, dansen var direkte usexy.

Just my 2 cents.

bullis

over 14 år siden

bullis

Det var LIVE, ikke playback.
Synesi kke sjarmen forsvant i det hele tatt. buksene hennes tok hennes sjarm i forsvar så det holdt ;)

tilskuer

over 14 år siden

tilskuer

..sjarmen forsvant.... dansen var direkte usexy...
Gunnar Bull - da er ihvertfall behovet for briller behørig dokumentert:)
Hvis du mot formodning hadde brillene på bør du skifte optiker.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Hvorfor er du så sikker på at hun sang live, bullis?

For ordens skyld så kan jeg ikke si med sikkerhet at det var playback, men det er temmelig vanskelig å synge med såpass lavt toneleie som hun gjorde i versene og samtidig få stemmen så fremtredende i lydbildet som hun gjorde der. Da måtte i tilfelle orkesteret spilt ekstremt lavt.

Men du vet kanskje mer enn meg her?

bullis

over 14 år siden

bullis

Det kan man høre.
Ved playback høres alt helt likt originalen, men her var det litt pitchy et par steder, og hun sang utvilsomt selv, fordi en kunne høre hun ble litt pustete pga dansingen.

Skavland kjører ikke playback, kan ikke erindre at noen har gjort det i hans sendinger.
correct me if I'm wrong, men denne gangen føler jeg meg trygg på at hun sang live, til bakgrunnsmusikken (såklart).

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Mulig du har rett, bullis. Jeg har ikke hørt originalen, har faktisk heller ikke hørt om dama før jeg så på Skavlan, og koblet det til forumet her.

Hvis bare "orkesteret" var teipa (og det var det nok) så gjør det jo jobben hennes lettere på de lave vokalpartiene. Førsteinntrykket mitt var likevel at jeg syntes hun klarte seg mye bedre som intervjuobjekt enn som artist.

Sier kanskje mest om meg :-)

Bullis

over 14 år siden

Bullis

GB.
du har hørt om Youtube, eller ? ;)

her

over 14 år siden

her

http://www.youtube.com/watch?v=5NKdRapcANs

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Ok. Sammenliknet med originalen så gir jeg meg.

Følgelig

over 14 år siden

Følgelig

blir konklusjonen at Cheryl Cole er særdeles vakker og en rimelig god sanger med fengende låter!

wahtever

over 14 år siden

wahtever

Whats the difference between Cheryl Cole and the Icelandic volcano? The volcano is still blowing ash.....

;-)

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Ho ho ho....bra wahtever....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her