Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Scangolf Oljebyen Optiotational Masters

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Noen her inne har diskutert en tidligsesong runde i Stavanger en fredag - lørdag i april/mai der forumdeltagere fra både øst og vest kunne deltatt. Stavanger GK fredag og Sola GK (+evt. Solstranden) lørdag.

To mulige helger er sondert ; 23-24 og 30-1.mai.

Mulige flyruter er Torp - Sola, Gardermoen-Sola litt varierende avgangstider fra begge.

Kjøring tar iflg Lawinth 6,5 timer (iflg meg en del mer ).

Interesserte legger inn når de kan tenke seg og hvordan de ser for seg transport etc. - så kan vi planlegge derfra.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Jeg kan som sagt begge helger. Helst 30-1 mai. Jeg tar fly, og muligens en ekstra dag.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Som nevnt tidligere så er det den helg 2 som er aktuell for meg,men akkurat sånn det ser ut nå så ser det litt tvilsomt ut for meg dessverre. Men avventet og ser. Sjekker litt reiser og diverse rundt det

Hvis jeg reiser er det fredag til lørdag,og flyr fra Torp da. 6t og 55min med bil sier google maps,fra tønsberg. Bruker garantert kortere tid enn det,men frykter det blir litt langt i bil. Dvs tidsmessig,for avstanden på 40+ mil ikke avskrekkende,det skal jeg tilbakelegge på søndag når jeg skal til skåne,men da på godt under 5t på svenske motorveier:-)

Hvor skal folket bo der borte da?

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Ang. bosted så kan jeg evt. sjekke litt når vi vet hvor mange vi blir, men Victoria Hotell er en mulighet for min del.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Kevin - hvorfor kjører du til Sverige i helgen når Larvik er åpen med Golfbox booking? Kan du ikke heller joine meg på en runde der nede?

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Det er ikke primært for golf...jobb,ellers skulle jeg gjerne spillt med deg der. Men golfutstyret skal være med sørover ja:)

Slappy

over 14 år siden

Slappy

Har sjekket turneringslister for begge helger, og det ser ut til at det er litt kollisjon helg 2. Den 1. og 2. mai har Stavanger Titleist Tur for juniorer, med innspill fredag ettermiddag. Man får nok gå ut fredag ettermiddag/kveld, men planlegging av spill fredag er kanskje litt plundrete.

Åpningsturneringene er midt i april og kolliderer ikke med noen av helgene.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Hmm, det gjør vel at helg 1 er det eneste alternativet.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Pokker. Jeg fåpr sjekke, men tror at det gjør det umulig for meg med helg 1.

FriDropp

over 14 år siden

FriDropp

Begge helger er vanskelige, men jeg gir meg ikke.
Avventer konklusjon på helg og starter arbeidet med å få det til :)

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Det hadde vært hyggelig og blitt med, men må stå av denne gang dessverre.
Har for mange baller i luften og ser ikke å kunne prioritere turen på det tidspunktet. Har en misstanke om at det ville dra på seg en del økonomisk også, og det er med å avgjøre prioriteringen denne gang.
Uansett ønsker jeg dere som tar turen en fin tur.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Kremt. Det gjør litt vondt for meg dette. Tenker kanskje først og fremst på mitt selvpålagte og delvis feilsiterte rykte som hypersosial partyfikser - det får definitivt et skudd for baugen nå.

Etter å ha snakket med de fleste som var interessert i denne t(o)uren til Stavanger, blir det mer og mer klart at helgen som passer oss ikke passer golfklubben. Og helgen som passer golfklubben passer ikke oss.

Vi har derfor blitt enige om å prøve på nytt til høsten, når banene begynner å stenge her på det golde østlandet.

Vi hadde sett frem til å spille med alle dere blide vestlendinger, Slappy, Amici Sumus og Lost ball. (Og vist?) Håper dere bærer over med oss, og så prøver vi å få til noe på seinhausten i stedet.

Buck Cherry

over 14 år siden

Buck Cherry

17 - 19 September er fett.
Da kan man gå på Viking Stadion på søndagen å se Enga knuse Viking.
Hvilken utrolig artig kombinasjon.

FriDropp

over 14 år siden

FriDropp

Litt skeptisk til valg av kamp. Lag nr 10 mot lag nr 11 på tabellen....

Slappy

over 14 år siden

Slappy

Synd at helgene ikke passet, tror nemlig vi kunne bydd på anstendige forhold og ditto vær. Våren er statistisk en god værperiode vestpå, og håpet var at noen ville ta turen innen banene var i gang østpå. Men nå ser det jo lovende ut med vær og baner østafjells.

Dere er selvsagt velkomne til høsten, men da er vært noe mer usikkert. Alt fra sommer til vind og regn kan påregnes :-). Heldigvis har Solastranden sandgrunn og drenerer glitrende hvis det skulle bli et problem.

Helgen 23-25 april er det i hvert fall mange som skal ut på banene for mye spill, og besøkende vil bli tatt godt i mot om de kommer!

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Det høres bra ut, Slappy. Jeg er fortsatt litt sår for at denne rant ut i sanden...(!)

En eller annen gang kommer vi - sannsynligvis når du minst venter det :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her