Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Henrik i Masters...

St. Able Ford

over 14 år siden

St. Able Ford

Henrik med...?
"Who's playing at Augusta National this week? ...:

http://www.pgatour.com/2010/r/04/05/inside-the-field-masters/index.html

Sjekk under internasjonale spillere...!
Tenk om dette ikke hadde vært en merkelig trykkleif...!

Ør9

over 14 år siden

Ør9

Sponsorinvitasjon?

St. Able Ford

over 14 år siden

St. Able Ford

Det som ser ut til å være for godt til å være sant er nok ofte akkurat det ...
- for godt til å være sant ...
Men tenk om...
;-)

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Det hadde vært dritkult, St. Men ganske merkelig. Henrik har ihvertfall ikke sagt noe om det på Twitter...

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Det hadde vært rått om det er riktig.
Hadde kanskje blitt forholdsvis travelt i følgetrådene her på forum også.
Tipper han leverer til T10 og sikrer kortet, men nå er jeg ganske optimist på vegne av HB da.
Ikke alle som liker det, men det kan jeg leve med...

Hærlig

over 14 år siden

Hærlig

Henrik følger i fotsporene til Marius Thorp og får være med i en Major. Men det skal vel mye til at han gjør det like bra som Thorp.
Jeg plukket forøvrig opp et eller annet sted at en del sponsorer ønsker mer internasjonale felt i de største turneringene, og da særlig utøvere fra rikere land der sponsorene har sine markeder slik at de får mer valuta igjen for pengene de sprøyter inn i turneringene. Dette er jo en stor fordel for norske spillere. Ikke utrolig at HB har kommet med på en slik "kvote"

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Føler meg ganske sikker på at det ikke stemmer,hovedpersonen selv og diverse medier ville skrevet om det da. Er nok bare en feil i den listen. Han står ikke på den offisiell invitasjonslisten http://www.majorschampionships.com/masters/2010/players/masters_field.cfm

Men kanskje en vakker dag....

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Det er nok en feil, men de har jo tidligere invitert kinesere for å bidra til utbredelse av sporten så....(men siden de tror Norge er en by i Sverige der borte og Sverige ikke er golf u-land så....neppe)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her