Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

I dag ryker sesongen 2010

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

....for Beartown, Dutte og Gunnar Bull. Seiersvante blåtrøyer kan havne i sumpa for godt, den kollektive romsdalske depresjonen kan slå inn og da kan det bli en 2011 sesong med hvite dresser, fancy frisyrer og mye afters shave - i Adeccoligaen. Det fine er at Røkke er i penga for tiden og kan kjøpe dem opp igjen med noen nye senegalesere. Kanskje kommer Solskjær tilbake i 2012 ?

007%

over 14 år siden

007%

Røkke kjøper dommeren igjen, og jeg kjører alltid forbi Molde og spiser i Bud.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

2-0 så langt....

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

2-1 så langt...

Hehe, bra kamp da. Mye bra spill fra begge lag.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Spennende, Molde målet var offside viser bildene...men 2-1 er uansegtt dekkende for spill og sjanser (i rettferdighetens navn....)

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Jeg sier det selv.....opp som en Tiger og ned som en skinnfell. Det blir pressekonferanse på Augusta på onsdag.....

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Sorry Sam. We'll play it again in september.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Syns vek uavgjort hadde vært riktigere med offsidemålet i minne....men, men - høyt at flyve dypt at falle....:-)

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Vakke offside det. Vatshaug var ikke i spill i det hele tatt ;-)

dutte

over 14 år siden

dutte

hahaha

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Han dukka jo...

Men seriøst så er jeg enig i at Brann var mest uheldig med dømmingen i dag. Ingen tvil om det.

dutte - jeg kjente deg ikke igjen uten forkledningen :-)

dutte

over 14 år siden

dutte

GB, den hvite Armani dressen er til rens, samboeren skamklipte meg og jeg har gått tom for Hugo Boss. Ikke så mye som et fikenblad å skjule seg bak. Men jeg fant en Hansa i kjøleskapet, trolig det eneste fra Bergen som holder elteserienivå:-)

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

så så dutte, ikke la mitt svalestup gå til hodet på deg - det eneste som skiller Brann og Molde på tabellen er målforskjellen....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her