Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Baner rundt Marbella-Puerto Banus

Zalo

over 14 år siden

Zalo

Jeg skal om ikke lenge ned til Marbella-Puerto Banus-Estepona områdene, og lurte i den forbindelse om noen her kjente til noen gode og gjerne billige baner der.

os

over 14 år siden

os

er det ikke mulig å poste her eller

gggggggggg

over 14 år siden

gggggggggg

joa

Yorkie

over 14 år siden

Yorkie

To tidligere tråder rundt emnet

http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=96994#97090

http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=98309#98342

Banene i området ligger fra ca 50 € til 170 € (selvsagt muligheter for "twilight" og andre spesialpriser f.eks gjennom www.golf-service.com)

Av de billigere banene jeg liker godt, Santana (€80), Atalaya Old (€65) og Naranjos (€65).

Ellers er det vel verdt å nevne at det er en del fjellgeitbaner i området (Monte Mayor, Alferini, alle La Cala banene, begge Marbella xyz banene, Santa Maria for å nevne noen) hvor buggy nærmest er ett must for de av oss som ikke flyr Birken og sånt.

De tre over er relativt flate og helt greie å gå

Amici Sumus

over 14 år siden

Amici Sumus

Ha!

Ikke la deg lure av Yorkie ... ! ... Marbella Resort er en meget god bane, men ikke av den billige sorten .... Hold deg langt unna Marbella club.

Los Narjanos var en hyggelig opplevelse ... Santana er alltid grei!.

God påske videre!

Jung

over 14 år siden

Jung

Det er feil greenfee oppgitt av Yorkie ovenfor. Frem til ca. 1.mai er den 80 E på Atalaya og Santana, og 90 E på Los Naranjos. Greit spill på de to Mijas-banene, samt Lauro, El Paraiso og Miraflores. De er også noe billigere.
Fortsatt er det slik at det ikke er "value for money" på noen av golfbanene på Solkysten.

Yorkie

over 14 år siden

Yorkie

Marbella Resort er en godt designet bane uten tvil, jeg liker dog ikke sånne "ravine" baner (som du sikkert husker at jeg peip om;). Poenget mitt var vel at på en rekke av banene bør man legge inn buggy i budsjettet, men det er greit det Ray, neste gang vi spiller Resort så går du, jeg kjører, men jeg lover å stå vente på neste tee med en kald Cola til deg;)

Jung, prisene var nok mer ment som en antydning på prisleie, du har nok rett at offisiell greenfee på Naranjos og Atalaya er høyere. Jeg booker vanligvis gjennom Golf-Service, og de tilbyr Naranjos til €69, Atalaya til €65 og Santana €77 nå. Enig at Mijas Lagos og Olivos også er fine baner som ikke koster skjorta.

Zalo

over 14 år siden

Zalo

Takk for svar, spesielt linkene hvor dette har blitt diskutert før. Gleder meg som en unge til å dra ned for å få gress under føttene.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her