Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfbox

Gjest

over 14 år siden

Gjest

Jeg prøvde å sjekke deltakerlisten på Norges Cup og fant ut at dette er umulig. Er dette en feil som vil bli rettet opp av golfbox eller er det NGF som ønsker mindre innsyn i hvem som får delta på Norges Cup. Jeg syntes det var gøy å sjekke deltakerlistene slik at jeg kunne vurdere om det var verdt å ta en tur å se på våre beste golfere. Det må da være god reklame for en turnering å ha offentlige deltakerlister. Er det noen på Scangolf som vet hva bakgrunnen for dette er.

box

over 14 år siden

box

Gå inn på GolfBox/Norgescup via golfforbundet.no, Norgescup på venstre side, link til GolfBox. velg så rett Norgescup-turnering og Påmeldingsliste

Jonas

over 14 år siden

Jonas

Box, prøvde å gå via NGF men fikk ikke opp deltakerliste på Titleist tur. Har du en løsning for dette problemet.

boxer

over 14 år siden

boxer

Det er den som har "satt opp" turneringa i golfbox som ikke har haket av på de riktige plassene.

nei

over 14 år siden

nei

Det er ikke feil i Golfbox, ei har den som satte opp turneringen gjort noe feil:

http://www.golfbox.no/livescoring/signups.asp?tour={505A4E73-D6EF-4059-BAA5-C5472B3C365D}&lang=1033

Gjest

over 14 år siden

Gjest

Jeg syntes brukervennligheten har blitt forverret i golfbox. Mye vanskeligere å navigere seg til livescoring og klubblisten er borte. Er dette temporært eller er det slik golfbox vil fremstå fremover. Linken til livescore var veldig grei, spør du meg.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her