Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tutta og Marianne i Kraft Nabisco

St. Able Ford

over 14 år siden

St. Able Ford

Tutta leder med to slag etter første dag, - halve feltet i mål.
Marianne har ikke startet ennå.
En historisk stor dag med to norske damer i en major.
Hvor skal dette ende??
;-))

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Marianne startet med birdie:)

007%

over 14 år siden

007%

Sist det regnet så valgte Marianne å stå under MIN paraply.

næ næ nænæ, dere andre ;)

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Bogey på hull 4

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Etter en flott start gikk det bare nedover,ble +6 for dagen. Må spille en kanonrunde i dag for å klare cut

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Utrolig imponerende runde av Suzann,traff alle fairways og 16 av 18 greener. De to hun bomma var med 1 fot ca iflg henne selv(intervju med LPGA)

Håper hun kan holde opp det spillet,og at Marianne kan nærme seg cut-grensa og kjempe for helgespill.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Marianne gikk på +2 i dag,og klarer nok ikke cut dessverre. Tutta har nettopp starta med en par

HCPmann

over 14 år siden

HCPmann

Stabil start. Håper på en superrunde også i dag. Synd det ikke er mer info å få når damene spiller...blir jo gøyere da

Scrambler

over 14 år siden

Scrambler

I fjor sendte V Golf alle dame-majors. SYnd at de ikke gjør det i år med så mange svenske og norske med

Kevin

over 14 år siden

Kevin

mener Kracht sa de skulle sende opptak lørdag og live søndag

Scrambler

over 14 år siden

Scrambler

Det stemmer Kevin. Programoversikten viser det samme.
Takk skal du ha

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Hadde bogey på hull 4,retta opp med birdie direkte på 5.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Vi får håpe Suzann får en god runde da. Jævli synd med Henrik, men alle misser cutter av og til.

Ellers var det trivelig å starte sesongen i Skåne. I år blir jeg dritgod!

Dr. Statistikk

over 14 år siden

Dr. Statistikk

Leste nettopp på hjemmesiden til Marianne at puttingen var blitt bedre under Kraft. Sitat: "Spesielt fremgang har det vært på greenen og selvtilliten er på vei tilbake etter en treg start på sesongen."

Med 20 greentreff og 2 birdier må jo dette være feil? Ser også at hun kun har gjort 4 birdier på 4 runder. Det vil jo si at hun ikke kan tillate seg å gjøre feil der ute, og det er bare for å klare cutter...

HCPmann

over 14 år siden

HCPmann

Kjemperunde på 67 av Tutta. Er i vinnerposisjon, dette blir spennende

dutte (in disquise)

over 14 år siden

dutte (in disquise)

GB dritgod ! Snakker vi her om den neste Paltto?

St. Able Ford

over 14 år siden

St. Able Ford

Suzann skuffer sjelden! -5 på de siste 10 er stært - og som HCPmann sier i vinnerposisjon før siste dag!
- og Viasat sender direkte fra kl 21...

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Jeg har stor sans for Suzann som golfspiller. Synd det ikke finnes PbP for LPGA, da hadde det blitt mer spennende å følge med der også.

dutte (in disquise): jeg er fra Molde. Og vi moldensere er vel mest kjent for å være både jordnære, beskjedne og klassebevisste...

Så jeg ville nok aldri tatt en Paltto.

Yngve Johannessen

over 14 år siden

Yngve Johannessen

Eneste som gjør en moldenser jordnær er begravelse, så den må du lengre ut på landet med GB..... ;)

no offense sånn ellers da....

Jeg så på runden på Viasat Golf i natt, og det var jo kjempespennende, men jeg er så utrolig skuffet over produksjonsteamet til LPGA som gang på gang surrer og roter med produksjonen.

vi ble ØRTEN ganger sittende og se på folk gå frem og tilbake mot og fra greenen på hull 17.
Så, nesten hver gang dette skjedde, så fikk vi plutselig bilde av en vannkant og hører stemmer vi ikke skal høre fra studio.

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å lage gode produksjoner fra såpass statiske sportssendinger som golf.
her står mange kameraer på bom, og noen "går" på banen og filmer de mest interessante spillerne.

Er også lett å se at det er mye mer penger i PGA produksjonene enn LPGA.

sånn.. da var dampen ute...
Tutta spilte strålende, og gjorde svært få feil på de siste 10 ja.... :)

Kevin

over 14 år siden

Kevin

moro å stå opp til et sånt herlig resultat. Meget imponerende av Suzann,måtte spillet holde helt inn og gi årets første seier.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Så en trivelig reportasje med Suzann på TV2 Zebra i dag. Klarte ikke å finne det på nettet, men fant dette istedet:

http://www.youtube.com/watch?v=KWRT_LtCPYE

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

På par og 2. plass etter 7 hull. Yani Tseng har tre birdier så langt. Men løpet er ikke kjørt ennå.

St. Able Ford

over 14 år siden

St. Able Ford

Begynner å se litt tungt ut nå...
For øvrig veldig eng ad. Yngves utblåsning når det gjelder produksjonen. Utrolig dårlig.... og irriterende å se på når man tenker på hvordan sendingene KUNNE ha vært dersom, de var blitt produsert som profesjonelle idretts- / sportssendinger...

St. Able Ford

over 14 år siden

St. Able Ford

*enig* ikke eng

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Fortsatt mulighet for Suzann å hente dette,ligger 3 bak makker Tseng.

St. Able Ford

over 14 år siden

St. Able Ford

Redd løpet er kjørt, etter å ha bommet tre strake birdieputter fra 2,5 - 4 meter ligger hun fortsatt tre bak med to hull igjen.
Sannsynligvis en 2. plass, men det er bra det!!

Kevin

over 14 år siden

Kevin

enig,men tok et slag nå...og på siste kan nervene komme for en hver

St. Able Ford

over 14 år siden

St. Able Ford

Okay da... to bak med to hull igjen....!!!!!!!!
;-

Kevin

over 14 år siden

Kevin

he he...missa greenen på 17 og kom med noen gloser...blir sikkert lagt merke til av amerikanske tv seere:)

St. Able Ford

over 14 år siden

St. Able Ford

Med Tuttas utslag på det 17. er vel løpet kjørt, frykter jeg...

St. Able Ford

over 14 år siden

St. Able Ford

Omtrent de samme glosene vakte vel oppsikt for noen år siden; sikkert mindre oppstyr nå...
;-)

Kevin

over 14 år siden

Kevin

scramblet strålende der,alt står og faller på siste nå

Freddybobo

over 14 år siden

Freddybobo

World class up and down!

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Jaja. Andreplass er jo ikke så verst det heller...

Kevin

over 14 år siden

Kevin

kongeutslag av Tutta,midt i banen...Tseng slapp den ut til høyre og kan ikke gå inn på 2...er et ørlite håp. Michelle Wie som har spillt dårlig gikk inn med et jern på andreslaget fra fw ikke langt unna der Tutta ligger

Freddybobo

over 14 år siden

Freddybobo

Eagle + Par = Omspill

Kevin

over 14 år siden

Kevin

aahh,litt for mye til høyre...får chippe i da:)

Freddybobo

over 14 år siden

Freddybobo

Uffda! hahahaha

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Hva skjer'a?

Kevin

over 14 år siden

Kevin

det var et kanonforsøk,men ble "bare" birdie og blir nr.2,noe som selvfølgelig er en utrolig prestasjon...av vår eneste superstjerne innen golf. Stort grattis

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Herlig. Gratulerer Suzann!

(Selv om du sikkert ikke er helt fornøyd med 2.plass)

gggggggggg

over 14 år siden

gggggggggg

Godt å høre at Norge har markert seg i utlandet. USA kommentatoren kunne et norsk ord " Uffda"... Hahahhaha.

Synd med chippen, var utrolig nære. Bra 2. plass!

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Suzann imponerer. "Alltid" up there.....

HCPmann

over 14 år siden

HCPmann

Strålende av Suzann, gratulerer til norges beste golfspiller....

@lle Fugler

over 14 år siden

@lle Fugler

Støtter alle superlativer for vår beste kvinnelige golfer! Gratulerer Suzann :)

Rett opp av Dass

over 14 år siden

Rett opp av Dass

Ja dette var andre greier en han der Henrik Hacker som bare ramler nedover og nedover. Hvorfor det er 10 ganger så mange innlegg i Henriktrådene er uforståelig for meg så lenge underholdningsverdien er ti ganger større ved å følge Tutta. Men det er vel som ordtaket sier, "like barn leker best". Eller på amerikansk: "Loosers stick with loosers.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Eller "loser" som det egentlig heter da ;-)

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Rett opp av dass: For å si det med Plutti Pluttti Pott: det er derfor du er her.....

Klovn

over 14 år siden

Klovn

Dassen, du får bare bite det i deg. Damegolf er ikke like interessant som herregolf. Blir som fotball.

Buck Cherry

over 14 år siden

Buck Cherry

Damer er jo ganske interessant da...., og golf også.

Spaken

over 14 år siden

Spaken

Hadde "Tutta" vært digg hade nok vesentlig flere nordmenn fulgt nærmere med.

Putta

over 14 år siden

Putta

Tutta rules! (Men mer spennende å se gutta i Masters/Open osv enn å se dameturneringer. Slik er det bare.)
Og kommentar til diskusjon litt høyere opp: Typisk beskjeden moldenser å erklære at han blir dritgod? Får det ikke til å stemme. Jeg er forresten moldenser jeg også, og synes at beskrivelsen av moldensere som klassebevisste stemmer mer enn de to andre adjektivene.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Tutta: Hyggelig med flest mulig moldensere her inne :-)

Etter å ha spilt mer eller mindre håpløs golf i så mange år som jeg har gjort, har jeg kommet til den erkjennelsen at det er bedre å være kjepphøy på forhånd enn aldri å få være det.

Så når jeg påstår at jeg kommer til å bli dritgod, så er det ikke så veldig alvorlig ment.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

(Forrige innlegg var til Putta, ikke Tutta :-)

Putta

over 14 år siden

Putta

GB: OK - men la oss håpe du får rett - selv om det ikke er så veldig alvorlig ment. Synes hcp 7 uansett er ganske imponerende!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her