Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

The Masters on TV

Niblick

over 14 år siden

Niblick

Is it going to be on anywhere?

gggggggggg

over 14 år siden

gggggggggg

Yes. I read somewhere that Viasat Golf is showing, if my memory serves me rigth..

Scrambler

over 14 år siden

Scrambler

Haugsrud bekreftet dette siste helg. Alt sendes på Viasat Golf.

Og her er oversikten


http://www.viasat.no/TV-Guide/TV-Guide.html

Mp

over 14 år siden

Mp

Plenty av steder man kan streame fra nettet. Da får man utrolig mye bedre dekning også med tusen ganger bedre kommentatorer.
Viasat golf burde bare kjøpt sendingene og sendt dem i deres originale format. Bedre for seerene og mye billigere for Viasat. Selv da jeg hadde Viasat golf foretrakk jeg å streame fra nettet pga bedre opplegg rundt sendingene

Stian

over 14 år siden

Stian

Akkurat den med utrolig mye bedre dekning skjønner jeg ikke..Og dessuten kan man forandre audio(satellit iallefall) og dermed få andre kommentatorer.

Steinb

over 14 år siden

Steinb

Enig med siste taler; endrer du til originalkommentatorer så får du et svært apparat der de også har folk ute på banen som omtrent står og hvisker om hvordan ballen ligger etc når gutta skal slå. Synes de er helt suverene. Haugsrud er flink nok han, men det er noe annet å sitte i studio i Oslo og kommentere ut fra de samme tv-bildene vi ser fremfor å være på banen, ha folk rundt greener etc.

Scrambler

over 14 år siden

Scrambler

Mp
Man har tilgang på amerikansk ( de har stort crew på banen og i studio), svensk, dansk eller norsk kommentator via Viasat Golf.

Kan du nevne linker til der du finner noe bedre på nettet?
Jeg har vanskelig for å tro at det kan være så mye bedre

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Tiger`s pressekonferanse sendes på Viasat golf mandag kveld kl.20

ScanDigger

over 14 år siden

ScanDigger

Det er akkurat samme TV-sending vi ser på Viasat Golf. Det er aldri to TV-selskaper som samtidig har rettighetene til en og samme golfturnering såvidt jeg har fått med meg.
Jeg hører forøvrig alltid på originallyden - det er som dag og natt.

Haugsrud gjør så godt han kan, men fra bua i Norge er det grenser for hvor godt det går an å kommentere.

tigerDigger

over 14 år siden

tigerDigger

Noen som vet om tuneringen kan streames via Viasat on Demand. Er ikke den mest intuitive nettsiden, så sliter litt med å se om det går ann å kjøpe dagsbilletter til turneringen.
Finnes det eventuellt noen amerikanske steder man kan streame uten å være nervøs for at man mister dekning eller blir kastet ut pga manglene spots i ditt land??

SeDE

over 14 år siden

SeDE

cd on streamer det meste av golf live:
http://bit.ly/aroWGB

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Viasat 4 skal sende i opptak fra turneringen,fra kl.2330 til 0130 torsdag,men de har ikke noe på de andre dagene,mulig de ikke har oppdatert programmet på hjemmesiden sin

dutte

over 14 år siden

dutte

Last ned TVU Player, der streames CBS som produserer sendingene.

tertit

over 14 år siden

tertit

Du kan også streame via
http://myp2p.eu/index.php?part=home

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

Det er helt tydelig at Viasat Golf er en svært dårlig produksjon og dette skyldes selvfølgelig av svært lav abonnenter i Norge.
Men noen ting kunne de gjøre bedre. OMG jeg var ekstremt skuffet i de siste ukene sendingen hvor de brøt ut av turneringen vist i tre dager for å vise annonser, med noen golf med Susan Petersen. Dette var uten forvarsel og ekstremt irriterende.
Jeg sier, kjøpe en Sony internett TV glem konvensjonelle TV tilsammen. Jeg regner med at du kan få finansieringen som koster omtrent det samme som Viasat Golf ;-)

Niblick

over 14 år siden

Niblick

Just got this email from viasatdemand

Hi Brian

Yes, we will be sending The Masters golf tournament directly on viasatdemand
from today till sunday 11th of april.

Best regards

Monica Hansen
ViasatOnDemand customerservices

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

Bare vent til Princess Mete Marit bryter en negl. så får vi se ...;-)

tigerDigger

over 14 år siden

tigerDigger

Men jeg vil se Tiger woods tee off live!! Lar det seg gjøre??
Hater konvensjonell tv, er en grunn til at jeg har gått over til å streame alt av tv.

kevin

over 14 år siden

kevin

streaming fra amen corner og 15/16 http://fanzone.att.net/golf/masters-player

Burnhill

over 14 år siden

Burnhill

Jeg har kjøpt TV-tid via linken til SEde lenger oppe på siden.

Det står at jeg skal få en link til livesendingen som begynner 19.30, men jeg har ikke fått noen link.

Noen som vet hvordan dette fungerer?

Stian

over 14 år siden

Stian

Er dritfornøyd med Viasat golf!

Det at "de" avbryter for reklame er p.ga feeden viasat golf har.Det er ikke sånn at de plukker ut den verste av mange feeds, de plukker ut den som sender så det er ingen grunn til å klage på noe som de ikke har kontroll over. Alternativet er...Vel, ikke-eksisterende.

Men for all del, glan på dårlig streaming kvalitet, jeg er ikke misunnelig.

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

Ja noen har virkelig drakk "The Viasat Coolaid".
NOK 99. for en kanal da 50 koster ca kr 350. Det betyr at Viasat Golf koster 1400% mer an alle andre kanaler på Viasat. Jeg tror at det skulle berettige seere til å ha minst full og live-dekning av de fire Major og Ryder Cup.

bare fordi det ikke er noe alternativ betyr ikke at vi må akseptere dårlig service. det er faktisk vår plikt som forbrukere til å klage når vi ikke får en akseptabel service.

Dette er dessverre slik her i Norge, og dette har bare føre til utrulig overprising på biler, mat, drivstoff, energi og ikke minst øl.

Mann må se litt lenger enn til slutten av nesen til å innse at det er rimelig å be om mer.

Jobbe du i Viasat Stian?

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

Nemmelig.

Stian

over 14 år siden

Stian

Jeg er faktisk veldig fornøyd med Viasat golf i det store og det hele.Og kosten for å ha kanalen har jeg ingen problemer med å svelge.

Er ikke værre enn det, og jeg jobber ikke for Viasat.

VR45

over 14 år siden

VR45

"NOK 99. for en kanal da 50 koster ca kr 350. Det betyr at Viasat Golf koster 1400% mer an alle andre kanaler på Viasat."

Veldig dårlig sammenligning. Skal du sammenligne så gjør det med en annen sportkanal ihvertfall, feks fotball.

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

gode selgere er vanskelig å finne særlig dem som tror utvilsomt på et produkt uansett hva. bør du søker. Jeg mener ikke o være frekk, men jeg tror at det alltid er rom for forbedringer og din posisjon bare forverret situasjonen vidre. har du faktisk lest mitt forrige innlegg.

Trippelbogey

over 14 år siden

Trippelbogey


Viasat Golf sender alt det som produseres fra Masters, selv amerikanerne fikk ikke TV-bilder før 22 norsk tid i dag. (I tillegg har man jo den spesielle Internett-dekninga av Amen Corner da, men den selger vel neppe amerikanerne rettigheter til for vanlig TV uansett)

Såvidt jeg husker er det samme tilfelle med alt annet av herregolf de siste årene, inkl. Ryder Cup og de andre Majors, Viasat Golf har vist alt som er produsert.

Så det å si at Viasat Golf er dårlig verdi for de småpengene det koster er jeg dypt uenig i.

TB
(jobber heller ikke i Viasat)

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

ja kanskje det er å spille litt løs med statistikk, men det er for den generelle bruker ganske nøyaktig. innen markedsføring og økonomi Jeg tror at jeg kan argumentere med at denne statistikken er verdige. men selvfølgelig markedsføring er påvirket av forbrukernes oppfatning. Det er her de virkelige problemene ligger.

Stian

over 14 år siden

Stian

Men....

Er det så vanskelig å fatte at jeg er fornøyd med Viasat Golf ?? Jeg gir da faen i om at andre syntes produktet er dårlig, det er deres problem.

Produktet funker veldig fint for meg, og det er det eneste som teller for meg. Jeg gidder ikke kjempe andres kamp over en så triviell ting som en TV kanal!

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

Jeg er vel bare nok en utlending som prøver å endre ting som bare vil bli forandret når norske folk vil ha det beter. La verden kjører forbi deg om du vil, det er ikke mitt problem. jeg herved bue ut av denne monologen. Hilsen golfpunk

Viasatan

over 14 år siden

Viasatan

Har du Viasat abonnement på paravbolen betaler du mye mer enn 1400 ganger mer for TV2 enn naboen med TV2 på kabel-TV......Sånne sammenligninger er vanskelige og kringkaster tar penga der de kan få dem

Stian

over 14 år siden

Stian

golfpunk : Ingen som har buet deg ut, det har bare vært uenigheter.

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

Ok.
Om noen hadde sjekket de ville ha funnet ut at sammen The Golf Channel, ESPN og CBS viser nesten alle ball av The Masters 2010. det er 2 timer fra 8am-10am ET som ikke dekkes torsdag og i dag. også 4.5 timer fra 8am - 12:30 ET på lørdag og søndag som ikke er dekket. å si at Viasat har kuttet en god avtale for sine kunder er en konklusjon som en skeptiker som meg selv vil finne tvilsomt.
Jeg beklager vis jeg går hardt på disse saken men det er noe som kunne bli så mye bedre.
Hilsen Golfpunk.

Trippelbogey

over 14 år siden

Trippelbogey

Golfpunk, jeg tror du er på jordet med det du skriver.

ESPN og CBS dekker etter følgende timeplan ifølge sine egne nettsider:

Thursday 4/8 4:00 PM - 7:30 PM ET ESPN
Friday 4/9 4:00 PM - 7:30 PM ET ESPN
Saturday 4/10 3:30 PM - 7:00 PM ET CBS
Sunday 4/11 2:00 PM - 7:00 PM ET CBS

Jeg var i tillegg selv inne på streamen til Golf Channel (på Veetle) i går (før Viasat startet) og de sendte ikke live golf, men live snakk fra et studio der en del folk (bl. Notah Begay, Frank Nobilo) snakket om det som skjedde og så viste de opp endel scorekort fra de som var ute på banen.


TB

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

http://www.thegolfchannel.com/scripts/program_grid.aspx

Hvis du følger denne linken så ser du golf kanalen TV-programmene. Jeg antar at en abonnent ville få "live golf". Mitt poeng er at dette mer enn noen annen golfturnering er ekstremt salgbart. dekningen er der ute, trist det er bare om penger til slutt.
Kanskje jeg er bare urealistisk.
Nyt golfen, hvor du finner den. Jeg håper dere alle finne en løsning for dine egne ser behov.

Punk

Gggggggggg

over 14 år siden

Gggggggggg

Hei.
Jeg sitter naa paa et hotellrom i Usa og ser pa Espn.
De foelger masters Live fra studio, med reportasjer og noen bilder fra banen. Men Live golfcourse-sending begynner foerst 4pm local time.
Mvh.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Så da er Larvik på søndag utelukket, skjønner jeg :-)

Gggggggggg

over 14 år siden

Gggggggggg

:) kan bli hardt ja.
Neste helg derimot! Kanskje...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her