Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva skjer med norske golfsider på nett?

Mr

over 20 år siden

Mr

Litt skuffet nå ass... trodde at golferen.no skulle være en litt nyvinnende side som skulle ta opp kampen med golf.no når det gjalt oppdateringer, nyheter osv.... Når jeg åpner golferen.no i dag kl 9, ser jeg at siste "nyhetssak" ble lagt inn 20 sept, for 2 dager siden... Det må da ha skjedd ett eller annet nytt i verden på golfsiden de siste dagene, til og med agurknytt blir godtatt!!

Joje

over 20 år siden

Joje

Hei mr... For så vidt enig med deg, men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke legger inn spørsmålet der i stedet for her..?

Jokke

over 20 år siden

Jokke

La folk få lov til å drikke morgenkaffen sin og skrive ferdig artiklene før kl. 0900 uten å motta klager! Dagen uten nyhet var på en tirsdag. Tirsdager er sannsynligvis den kjedeligste dagen når det gjelder interessante golfnyheter. Sikkert greit å bruke en slik dag på å planlegge desto mer interessant stoff for resten av uka. Imellomtiden kan man bruke tiden til å skrive meningsløse innlegg diskusjonsforum...

Golferen.no er det beste norske nyhetsnettstedet innen for golf og ferdig med det!

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Har en nyhet som ikke står på de store norske:

Morten Hagen i ledelsen etter en dag av Telia Tour finalen:
29 slag på backnine! De skriver indirekte at han hadde utur i Etourkvalet. Hyggelig gjort av våre gode naboer.

http://www.golfdata.se/tournytt/

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her