Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

For en sesong dette skal bli!

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Ny dag, nye muligheter. Ser frem til en runde på 70-tallet i dag!

(Et lite minus er at det er en halv meter snø på banen, slik at golfrunden foregår på en simulator med tapet fuglekvitter. Buhuuuu)

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Sam hilser fra Spania. gode forhold og allerede to runder bedre enn samtlige fjorårsrunder.leit at flyet hjem går snart.....

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Når jeg spiller så bra på simulator, så skjønner jeg egentlig ikke helt hvorfor jeg likevel foretrekker "ordentlig" golf. Kan det være traskingen og den friske luften?

Her er en gratis ide til dere, Simen på Golfsenteret. For å gjøre simulatorgolfen enda mer realistisk, hva med å sette opp en tredemølle ved siden av simulatoren? Så kan vi rusle til neste hull...

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Har spilt drammen GK men aldri opplevd bilen som etter sigende skal være satt ut til spillerne for å forsere bakken opp til et teested som ligger nokså høyt i terrenget.
Er det for drastisk GB å ha en bil stående i mellom simulatorene for å gi stemningen av å spille riktig golf.
Har i farten ikke andre gode ideer som kan brukes, og ser at om baggen kan spennes fast bak på bilen kan en jo betale halv pris for bilen så en også merker på lommeboka at en er gjestespiller.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her