Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Monty

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Stakkars Monty - på Ryder Cup sin hjemmeside er det sitert et spørsmål og svar som viser at han har selvironi og sort humor. Spørsmålet gikk på om dette var en spesiell Ryder for ham. Han svarte at joda, det var første gang han måtte "spend the night alone".... Skaff den mannen en ny hyggelig kone :-)

Lavida

over 20 år siden

Lavida

Briter på sitt beste. Pure class ...

Trond

over 20 år siden

Trond

Jeg har en kone som kunne passet ham bra:-)

kili

over 20 år siden

kili

Monty er stor. Det var utrolig flott at det var akkurat han som fikk æren av å sette den avgjørende putten.

Fra det usakelige hjørnet kunne man nok regne med at oddsen for at M skulle "spend the night alone" efter seieren var lav dersom viljen fra hans side var tilstede... Det så jo ut til å være flust med babes tilstede? ;-)

Moore

over 20 år siden

Moore

Montgomerie er kongen

Tigerputt

over 20 år siden

Tigerputt

Trond; jeg tror ikke Montu trenger å spise restene dine....

kili.... mulig at Monty er mer på Camilla Parker-Bowles hakket enn babes hakket.... jeg får liksom en følelse av at babes ikke er det første den gamle "Oxbridge" studenten er ute etter, men jeg kan ta feil (det er jo mange babes blant de andre konene - bare se på Tiger som har kastet seg over the Queen of Babe-lonia.)

Jailman

over 20 år siden

Jailman

han kan få kjerringa mi, men da får han nok ikke lov å spille golf mer enn én runde i uka.......

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Jailman hvis du gir kona di til Monty vil du fort se at han nok får spille mye mer enn du får. Ingen premie for å gjette hvorfor...

SB

over 20 år siden

SB

Jailman: Si ikke det, når man fyller kontoen hennes med millioner av shoppingkroner for hver golfrunde, kan fort golf bli en populær aktivitet i heimen...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her