Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ecco

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Ny Ecco Tour turnering i gang i Spanien. Thorp hevder seg igjen. Med en seier på Hi5, en andre plass tidligere i uken i tillegg er jeg på grensen til å mene at han er på gang.

I den andre enden viser dessverre Aronsen, Kaensche og AK ustabile takter - jeg skulle gitt mye for å se de tre der stabile på 90% av sitt toppnivå...

dutte

over 14 år siden

dutte

Der fikk Thorp selskap av Larsen på T1.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Intervju med Marius

http://www.youtube.com/golfpromote

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Carlsen har levert en meget bra -2 runde,synd med bogey på siste. Lå veldig høyt oppe,er nr.12 nå.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Sjeldent syn akkurat nå - to nordmenn på toppen av et leaderboard i en turnering utenfor Norge!!

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Strålende av JAL som går på 67 i dag og,og er i delt ledelse på -8 totalt. Litt dårligere runde av MT på 70,men ligger på delt 5.plass,3 slag bak lederne. Både Kaensche og Den Roover klarte cut

Carlsen klarte ikke følge opp den flotte runden fra i går,misser cut sammen med Kristiansen og Aronsen

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Peter Kaensche synes tydeligvis at enkelt spillere spiller for tregt,se intervjuet med han

http://www.youtube.com/golfpromote

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Da er Larsen i omspill.....Thorp på T6 og både den Roover og Kaensche hadde en god dag og steg på listene. Hyggelig for Dennis med en godkjent plassering i et ganske brukbart felt.

dutte

over 14 år siden

dutte

Da ble det bekreftet at Larsen vant omspillet. Stor stas med norske seire uansett hvilken tour det er.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Viktig for selvtilliten å vinne mot et felt han på papiret skal være bedre enn. Det er også godt for hodet å vinne omspill. Sammen med 6 plassen i Cococolombia så er det en hyggelig start på sesongen.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Bra Oom sett med norske øyne:

Pos Navn Klub Antal Resultat
1 Jan Are-Larsen Miklagaard GK 2 37.480,00
2 Thomas Nørret Sønderjyske Eagles 2 37.081,67
3 Marius Thorp Baerum GK 2 27.508,33

I morgen starter Titleist championship der nede,med ganske mye høyere pengepremier

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Enig Kevin. En sjelden positiv resultatliste. Måtte det bli en vane :-)

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Bra runde av JAL i dag også,-3 og delt 3.plass. Anders Kristiansen gikk en svært gledelig runde på -2,og ligger på 6.plass. Thorp på par i dag og 17.plass.

andre norske:
Kaensche T27 (+1)
Aronsen T42 (+2)
Den Roover T46 (+3)
Carlsen T91 (+11)

Lederen er Milling som gikk på -8!

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Veldig ovende hvis JAL følger opp med en god uke til. To fra Borregaard i topp 10.....:-)

Kevin

over 14 år siden

Kevin

morsom beskrivelse av lederen

"I dag begynte hovedturneringen med litt større premiepott. Det ble en halvgrei start med tre under og tredje plass. En gærning gikk 8 under på noen litt psyko greener, og det er det bare å ta av seg hatten for. Men normalt sett så skjer ikke det igjen, og jeg tror jeg kjemper om seieren hvis jeg kommer meg til tosifret under par. Kliner til i morgen igjen. Jan-A"

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Vittig Kevin - jeg gikk inn her for å lime inn det samme sitatet. Tydelig hva JAL mener om vinnersjansene til mr. -8. merk også hva han skriver litt ovenfor - han mener selv han bør vinne disse turneringene....god innstilling.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her