Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Skarpnord i Aussieland

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Ble 75 (+2) og T39 etter første runden. Hu Laura leder med -5, mens det jeg beit meg mest merke til er Gwladys Nochera som valgte å åpne med en 84 runde. Mange høye scorer.

http://playgolf.com.au/default.aspx?s=livescoreswao&tid=580

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Nochera skal som følge av 84 runden spille foursome med Paltto i Same-VM på Rovaniemi GK senere i sommer.

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

hahahahahahahahahahahahahaha, en av dine beste SS

Kevin

over 14 år siden

Kevin

grei start men ikke noe mer. Vært litt stille mediemessig rundt Marianne i det siste. Ingen nettsteder såvidt jeg har sett har skrevet noe om caddie byttet fortsatt. Men ser at Golfnews nevner det såvidt i dag i sin oppsummering,http://www.golfnews.no/nyheter.php?a=535

Gleder meg til hun får kommet i gang på LPGA,blir spennende å følge henne denne sesongen.

Laura Davies har vist storform sålangt.

Good one Sam:-)

R8

over 14 år siden

R8

Det virker som at hun har blitt singel :)

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Marianne har gjennomgått en rekke endringer rundt sitt team i det siste og hun har blant annet byttet ut sin faste caddie Petter Enger. Dette er et ledd i en videre satsing mot toppen, samt noen personlige grunner.

Ovennevnte sakset fra golfnews og man trenger vel ikke være rakettforsker for å skjønne at hun muligens er singel.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Jeg tror det er usedvanlig lite heldig hvis det golfnews skriver er riktig - siden jeg tror det var teamet som var noe av styrken bak MS' fremganger. Leit.

Pepper

over 14 år siden

Pepper

Der er jeg enig med Sam. Den mulig manglende teamfølelsen er kanskje også noe av grunnen til at hun skriver som hun gjør på bloggen sin mht at hun ikke klarer å slappe av helt.

Jeg kjenner ikke noe til saken, men inntrykket jeg sitter igjen med er at det dessverre ser ut til heller å virke negativt enn noe annet.

Vi får håpe Marianne er på høyde med situasjonen igjen når LPGA sirkuset starter.

Ante

over 14 år siden

Ante

Ryktene sier at Paltto la ut Ferrari tralla på ebay og at Marianne plukka opp denne og dermed ikke lenger trengte caddie.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Er ikke så opptatt av sivilstatusen og gidder ikke spekulere i det,men mer om teamet jeg og. Som du sier Sam så har jo Marianne og Petter vært et bra team med flotte fremganger. Litt synd om det har slått sprekker av en eller annen grunn. Spesielt nå i sesongstarten,det kan være ødeleggende. Men hvem vet,kanskje blir det enda bedre etterhvert. Kjenner ikke til Ree`s erfaring som caddie,men ville tro at hvis det var for å styrke teamet på caddie siden så hadde man valgt en som har jobbet som proffesjonell caddie i endel år på diverse tourer.

Scrambler

over 14 år siden

Scrambler

Med kort på LET og LPGA bør hun være mer profesjonell enn å velge en amatørspiller fra Norge som caddie.
Jeg tror uansett ikke det er bra å ha kjæreste/mann på bagen.
Hun behøver noen som kan gamet og som har erfaring.

dutte

over 14 år siden

dutte

På bloggen til MS er nå Petter Enger "oppgradert" til manager, så han er da med i teamet ennå.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

han er til og med både Caddy og manager på kontaktsiden på bloggen, men på oversikten over støtteapparat er han ute.

R.A.

over 14 år siden

R.A.

Nå står det at Enger har valgt å slutte av personlige grunner, leit for MS at han trekker seg ut nå. Får bare håpe hun finner en like dyktig etterfølger...

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Mye bedre runde av Marianne i dag,-1 for dagen og har avansert til T18 sålangt. Alle spillerne er ikke ferdig ennå,men det ser ut som avanserer bra.

Laura Davies slokna litt i dag,mens Karrie Webb som ventet avanserer

Larsen

over 14 år siden

Larsen

Fin runde av Marianne i natt. Er vel ikke noe tvil om at Petter har hatt en veldig god innflytelse på Marianne og hennes golf de siste årene. Han kom på banen når hun var på bånn, og tok henne gjennom en strålende sesong på Telia tour og kvalet inn til LET. Så en solid sesong i 2008 før hun i fjor virkelig slo igjennom med 2 seiere, ingen missede cutter og kval til LPGA touren. Tror Marianne klarer seg greit, men det skal bli spennende og se hva hun får til i USA. Nivået er vel en del høyere der enn i Europa. Never change a winning team er det noen som sier, jeg tror det ligger mye sannhet i de ordene.

Scrambler

over 14 år siden

Scrambler

80 runde i natt. ?!

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Det var ikke bra. Selv om det ble spådd av endel spillere i går at scorene kom til å bli høyere i helgen,mer vind og vanskeligere setup.
Og mange har scoret dårligere,men 80 var litt vel mye.

Håper hun klarer å skjerpe seg til siste runden og gjøre en bra score slik at hun kan avansere.

Suzzex

over 14 år siden

Suzzex

Så - er Marianne singel, og har dette noe med de varierende prestasjonene å gjøre? Og hvilken betydning får dette for sesongn? Når caddien slutter er det vel på grunn av uenigheter enten på eller utenfor banen. Uansett vil vel sånne ulumskheter ha noe å si for det mentale.
Noen som har mer, og gjerne beroligende, info?

Kevin

over 14 år siden

Kevin

76 runde i natt,og inget avansement. Blir en 56.plass. Resten av feltet gjorde også runder på 70 tallet,men Tseng gikk på 66 og vinner ganske klart.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her