Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY SCANGOLF ... WGC-CA Championship

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Da står årets 10. Pga Fantasy turnering for tur, og de siste to ukene har det skjedd rokering i rekkene blant deltagerne her på Scangolf fantasy.

Vi er også i skrivende stund 34 deltagere selv om to foreløpig ikke har stilt lag og noen er relativt passive. Håper dette tar seg opp til Spring season.

Golfpunk, min gode venn, gjorde et byks siste turnering og inntok 1. plassen i gruppen.
Han byttet kun ut en spiller (Haas) etter 1. dag og brøt antagelig lydmuren i det han tok tet plassen. (Vil ikke ytterligere kommentere dette da han blir ugrei å ha med å gjøre om det blir for mye skryt. Beina hans når liksom ikke helt ned til bakken lenger da…)

Det som såret mest av alt var min egen innsats sist uke, men det ble ikke smertefullt før ”Vist” traff meg i bakhodet med driver’n i det han passerte meg på resultatlista.
(Vist: Om dine spillere plutselig ligger hulter til bulter i løpet av helgen, så kan det skyldes at jeg kan skape noe kaos i rekkene når jeg rykker opp igjen…)


Fortsatt noen som vil med i vårt gode selskap?
Følg linken - http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=107951

Da er det bare å gjøre en siste vurdering av spillervalget før utslag i morgen gutta.
Bortsett fra ”vist” så ønsker jeg dere alle lykke til!

Lars

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Laget mitt ser knallsterkt ut denne uka,har vært klart helt siden mandag

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Mitt ser også på papiret sterkt ut, men når jeg lar Villegas hvile på benken hele forrige uke så skjønner man at managerskillsen ikke er helt på nett. Gikk gjennom de lagene jeg har hatt hittil og det er kun en uke at benken ikke har scoret bedre enn de jeg lar jobbe.....så fra neste uke går jeg over til temalag.....f.eks samme forbokstav, kun europeere, kun land som ikke har stjerner i flagget osv osv...blir som strikkemønster på tippekupongen.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Birdie-festen har begynt på Doral...Senden og Allenby er -4 etter 5 hull,og det gjøres mye birdies her nå. Hva har skjedd med "blue monster"? Har den blitt tam?:)

PS! Det må ha skjedd noe med Yang for noen uker siden,så dårlig igjen nå med +3 etter 6 hull...han virker jo helt utafor

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

...smarte sam dumpet Allenby - han var inne på laget men så valgte jeg en annen. For en idiot....

vist

over 14 år siden

vist

Virker shot tracker hos dere? den virker ikke til meg.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

ser ut som den funker hos meg

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Gjorde det samme som Smarte Sam og seff var det første jeg leste når jeg åpnet PGA siden "Allenby's red hot start..."

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Er nok bare forbigående. -6 etter 9 hull er rimelig bra, men når en sjekker en del scorekort ser det ut som enkle og doble går igjen relativt ofte. Blir spennende å se om Allenby kan fortsette turneringen i denne klassen eller om han faller gjennom, som de fleste gjør etter en god start eller dag.
Ser han fortsetter med birdie på back og om han får et par til blir det rimelig lav score på Fantasy i dag.

Ser at ca 25 har villegas i sin startrekke og kun et fåtall har utelatt han også fra reservelista.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Pr nå står jeg med snitt +1 på min flight. Om det står seg og scoren til Allenby stopper på -9 gir det 0 p. for dagen.
Er det rått eller?

Jada jeg vet det er mange hull igjen, men med generelt lav score kan det bli senario for flere i kveld.
Kanskje ikke helt 0 p. men 10-15 er nok da en realitet for mange.

Midters

over 14 år siden

Midters

Allenby -8 etter 12!

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

Er det ikke på tiden at noen slippe tauen pa Snoopy so at det stupe ned på vinden og trokke Allenby som en pannekake...

vist

over 14 år siden

vist

Dette kan fort bli en av mine dårligste runder. :-(

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

go Snoopy, go Snoopy... -7. -6

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Nede på -5 nå,og ser at Singh har kommet seg til -5 også. Ser ut som har -4 på alle mine 4 sålangt,reservene er dårligere

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Må være en feil her! Det er to Molinari karer i feltet og jeg har klart å plukke han som er -5 og ikke han som gikk på par............men tilbake til mormalen er mitt last minute change: Ut med Allenby og inn med Westwood.............

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Gleder meg til Patriarken legger ut lista...ser laget mitt har gjort det bra som ventet:-)

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Gruer meg til Patriarken legger ut liste. Begrepet fritt fall er i ferd med å få ny betydning.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Fordelen denne uka er at det er ingen cut,så man kan få gjort roteringer på alle 8 under hele turneringa hvis det er behov/ønske

vist

over 14 år siden

vist

Ble litt bedre en det så ut til midtveis, men kommer nok langt ned på lista.
Hadde kanskje vært like greit med cut, da er det mindre mulighet for å gjøre dårlige valg.

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Stonheads fikk jo en pangstart her med hele 60 poeng selvom han har 2 spillere som er NE (not entered) i turneringen - bl.a. Henrik som er litt lenger sør...... Ellers er det jevnt med mange ties så her kan mye skje. Sølvreven og Kevin soler seg på pallen, men som sagt, her kan mye skje og når Patriarken rører på seg går det unna:) Vi venter også på en uttalelse fra Lawinth, som sikret seg en finfin 31.plass.

1 Stonheads Best Men 60
T2 SilverFox 52
T2 Kevins flopparooneys 52
4 CMoose 50
T5 Hemmis Team 48
T5 hackz 48
T5 clan art 48
T8 Team Beartown 46
T8 team donk 46
T8 Midters 46
T11 Tottenham Hotspur GC 44
T11 droppen golf club 44
T11 barcentrale 44
T11 topcrop 44
T15 OleM 42
T15 Team Goofy 42
T17 AirHolsen 40
T17 Steinbånn 40
T17 vist 40
T17 Patriarkens Utvalgte 40
T21 Tromsø Golfers 38
T21 Puttarna 38
T23 Golfpunk 36
T23 St. Ables 36
T23 Diablos 36
T23 stigkir 36
T27 Yips Duffers 32
T27 FOREPlay 32
T29 Sams Smiling Mooses 30
T29 Stians Trunkslammers 30
31 Lawinth 28
32 Adam's winners 22
T33 PegTee Inglorious Bastards 0
T33 ScanDiggers 0

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

PegTee har 7 spillere som er NE og den siste er Ryan Palmer som gikk på 79 slag igår.......men håp om poeng er ikke ute

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Imponerende med 60 poeng...litt bedre enn 52:-)

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Serriøst, ass.....Stricker sttes på laget - og vips spiller dusten sin dårligste runde på 5 år. Jinxe-Sam!! Se på Yang - tok ham inn i varmen for en uke siden - og siden det har ikke den idioten vært under par. Els? Samme. Lefty? Sett ham på sams lag - og fyren misser cut'en.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

he he...frustrerte Sam:) Tror Stricker skjerper seg i dag,han sitter på benken hos meg. Det er spådd mindre vind i dag og tror det passer han litt bedre.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Stricker er kastet ut. Det er de fleste andre i førsteoppstillingen også - og da kan du banne på at benken spiller kanongolf. Men sist helg forsøkte jeg taktikken med å la førsteoppstillingen få en ny sjanse - funket ikke det heller. Jinx!!!!

hackz

over 14 år siden

hackz

Sam, kan ikke du opplyse om hvilke spillere du plukker FØR neste turnering starter. Ingen grunn til å jinxe meg også...

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

hackz, selvsagt - bare å sende en mail jinxesam@failureandflop.com så skal du få full service.....

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Jeg bytta ut hele laget og det ser ut som et greit valg selvom Stricker er slaget bedre enn Kim og Casey er slaget bak Molinari. Men i B gruppa er jeg fornøyd med Allenby og Quiros - selvom Villegas er likt med Allenby - så har jeg uansett sikret meg bonuspoeng ved evt top 3...

FOREplay

over 14 år siden

FOREplay

søppel spill av mine. Skikkelig nedtur etter forrige uke. Det blir 6-7 spillere på transfere listen.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Var litt kjepphøy etter gårsdagen,i dag er jeg ikke i nærheten av det resultatet. Med mindre Kim og Furyk knuser banen på de siste hullene...tvilsomt

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Her går jeg på nett for å se hvordan det gikk med HB i dag og hva får jeg?
POatriarkens ironi sleng midt i fleisen og det bare fordi jeg i går oppnådde min tid dårligste dags-score.
Her er det ingen medynk å få, men ubeskjedent noen som ikke bare er villig til å dreie kniven rundt i såret, men tar den sakte ut for så å se om de kan sette den på plass igjen. Deretter dreies den rundt, vel vitende om at den ble satt et godt stykke til side for det oprinnelige stikket.

Vel; nok om det.
Joa, det står tilsyneslatende bra til med meg og fra min posisjon nå kan det bare gå en vei. Har et par stykker på -3 i dag og det er som fugl fønix opp av trashen.

Kevin, hva var det jeg gjorde galt, og hvordan havnet du på pallen i går?

vist

over 14 år siden

vist

Gjorde ingen endringer fra igår.
Det ser bra ut så langt, så lenge Westwood og Villegas ikke finner på noe tull i morgen når de skal spille de siste to hullene.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Nå er spillet stoppet pga dårlig vær i Miami også...

Adam

over 14 år siden

Adam

Kan man bytte ut fra de åtte etter endt runde?

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Bare hyggelig Lawinth! Litt ironi må til vettu!

Ser at du henter deg greit inn på denne runden, med unntak av menig 78 Poulter da.....

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Bombe. Benken spilte bedre enn i går og innbytterne choket....jinxeriainen...

Midters

over 14 år siden

Midters

-13 på benkeslitene og E på A-laget i dag. Det er som det pleier :-)

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

-12 på benken min, men ikke verre enn -7 på gutta på jobbelaget mitt. Da går jeg vel i fra Midters igjen

Putta

over 14 år siden

Putta

du skal få en dag i mårra, med blanke ark og rosa sko

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Ble mye mindre poeng ja dessverre,men gjort et par bytter nå så får vi se. Er meldt mye regn i dag,håper det ikke blir mer avbrudd

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Som ventet ble det mye endringer på lista, men Stonhead holder koken! Barcentrale spiste voldsomt mens Sølvreven falt som en stein. Lawinth er på gang og flyttet seg 6 plasser opp. De som leter etter Frustrerte Sam, se et stykke ned....sånn cirka 28.plass. Fyldig kommentar ventes denne gang fra JinxeSam!

1 Stonheads Best Men 106
2 barcentrale 98
3 CMoose 96
4 vist 94
5 Tottenham Hotspur GC 92
T6 Steinbånn 90
T6 Tromsø Golfers 90
T8 droppen golf club 88
T8 Hemmis Team 88
T8 clan art 88
11 Patriarkens Utvalgte 86
T12 SilverFox 82
T12 AirHolsen 82
T12 Kevins flopparooneys 82
T12 topcrop 82
T12 OleM 82
T17 St. Ables 80
T18 Diablos 80
T18 Team Goofy 80
T20 Midters 78
T20 stigkir 78
T22 Team Beartown 76
T22 team donk 76
24 hackz 72
25 Lawinth 70
26 Stians Trunkslammers 66
27 Golfpunk 64
28 Sams Smiling Mooses 64
29 Adam's winners 62
30 FOREPlay 60
31 Puttarna 58
32 Yips Duffers 48
33 PegTee Inglorious Bastards 16
34 ScanDiggers 0

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Liten feil:

T27 Golfpunk og Frustrerte Sam 64

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Hmmm,såpass langt ned på meg,det svinger bokstavelig talt:)

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Ja Kevin, jeg skjønner heller ikke hva som skjer.
Denne tråden begynner å bli nokså lang og overraskende at vi skal få oppmerksomhet så langt nede på listene.
Nå er jeg i angrepsposisjon i forhold til deg, og kan egentlig bare fyke oppover lista
(Håper Patriarken er klar over det til neste oversikt han kommer med..)

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Hadde en bra taktikk denne uka syntes jeg,valgte sterke "vind-spillere" fra England,supplert med formsterke amerikanere og Villegas. Men disse engelskmennene bytter på å spille bra/dårlig,litt i utakt med hvem av de jeg bruker:) Nå er jeg vel der jeg pleier å ligge,runde 1 var litt i overkant bra

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Følger med Lawinth. Håper du treffer bra med Stricker og Villegas, for de har jeg også med i denne runden. Dog har jeg lite tro på 78 Poulter og JB Holmes. Jeg ser oppover på lista og neste som skal passeres er FOREplay og det skiller nå kun 20 poeng. Mulig jeg tar det allerede ikveld hvis Juksern Singh går på en smell. Villegas har vi begge to, mens O'Hair og Clark blir for lette mot Molinari og Allenby.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Hva mener du med jukseren Sing?
Det må være et eller annet som jeg ikke har fått med meg. Spiller han med gamle wedger?

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Singh ble utestengt for en haug av år siden for juks med scorekortet. Tar jeg ikke feil så var det i Sverige.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Og hvordan skal det ha latt seg gjøre og jukse med scorkortet?
Om du gjør feil eller jukser med kortet er vel det sånn sett samme sak og disk er vel uten unntak resultatet.
Var vel en episode på touren sist sommer mener jeg å huske, hvor en hadde ført et slag for mye på eget kort, med den følge at han ble disket.
Var vel en sak her på forumet også.

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Men Vijay forbedret scoren sin....ikke forverret den....

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Og hva er forsjellen opp mot hva jeg nevnte?
Kortet var jo feil i begge tilfeller og Singh med sin profesjon viste vel bedre en oss hobbyamatører hva konsekvensene ville bli ved såkalt å jukse med kortet.
Tror dessverre ikke at Singh jukset, men konsekvensen for ikke å være våken under runden ble antagelig rimelig kostbar.
Den dag golfen koster meg det han antagelig tapte på fadesen er jeg redd jeg må slutte å spille golf.

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

It has been suggested by my good friend Lawinth that I stop posting in Greek and just stick to my mother tongue English I hope this is OK with the rest of this group?! "Google translate" is a crude and often misleading tool. That's my excuse and I'm sticking to it.
I think VJ is good for three rounds but come round 4 he gets a bit yippy with the big stick (that being the putter in his case) if true to recent form.

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Ser du ikke forskjellen på å forbedre og forverre?

Er vel snakk om graverende form for juks når man blir utestengt for en lengre periode kontra en feil som fører til DQ.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Hyggelig og nesten forstå hva du skriver Punk.
My transaction of watt you trying to putt down don't matter's anyway.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Singh ble utestengt fra touren så det var litt mer enn en glipp. Men det er 25 år siden eller noe sånt og han må vel snart kunne tilgis?

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

Hehe Lawinth jeg ser du bruke Google translate også!

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Det var vel to episoder med Singh, en i Jakarta og en i Sverige. Den sistnevnte førte til utestengelse, mens i Jakarta så ble han anklaget for å fikse scoren slik at han klarte cuten. Noe han benektet. Men som SS skriver er det 25 år siden og han har vel senere ikke hatt behov for å jukse.

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

glad jeg satt inn Casey i dag. So langt i hvertfall....

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Glad jeg tok ut Furyk og ga Westwood sjansen...

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

Kevin, bare så du veit det. Etter min siste innlegg Casey fikk 2 bogey på rad. jeg håpe du har ikke "jinxed" Westwood å.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

he he,har Casey jeg og. Neida,Westwood spiller seg litt opp han snart

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

kjempe glad jeg ha Villegas, han er så fantastisk.......
Han har jeg ikke. You've started something now Kevin!

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Tar sjansen på at den lista som akkurat ble lagt ut stemmer. Derfor forbehold om endringer.

Før sisterunden leder fremdeles Stonhead og han rykket fra på denne runden og har 12 poeng ned til en bunch med spillere. Lawinth rykker stadig fremover i køen, men taper mot de som er rett bak han i sammendraget. Patriarken klarte ikke å ta igjen de 20 poengene på FOREplay, men tok igjen 8 av de, still 12 to go!

For egen del ble jeg KJEMPEFORNØYD med at jeg byttet Casey ut og inn med Molinari.............arrrrrrrrrrgh!

1 Stonheads Best Men 152
T2 Tottenham Hotspur GC 140
T2 vist 140
T2 Tromsø Golfers 140
T5 Steinbånn 138
T5 barcentrale 138
T5 clan art 138
8 topcrop 136
9 CMoose 134
T10 Hemmis Team 128
T10 OleM 128
T12 AirHolsen 126
T12 team donk 126
T12 Patriarkens Utvalgte 126
T12 Diablos 126
16 Kevins flopparooneys 124
T17 SilverFox 118
T17 Team Beartown 118
T17 Sams Smiling Mooses 118
20 stigkir 114
T21 St. Ables 112
T21 hackz 112
T23 Lawinth 106
T23 Team Goofy 106
25 droppen golf club 104
T26 Adam's winners 102
T26 Midters 102
T26 Stians Trunkslammers 102
29 Golfpunk 98
30 FOREPlay 92
31 Puttarna 92
32 Yips Duffers 86
33 PegTee Inglorious Bastards 24

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Westwood ødela en god runde for meg,litt surt siden Furyk som sagt gjorde det så bra. Men men.nye sjanser i dag

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Jøss.....10 plasser oppover. Finnes det faktisk en gud?

FOREplay

over 14 år siden

FOREplay

Kjenner pusten til Patriarken i nakken. Håper garderobe pep talk'en min hjelper.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Nå ble jeg veldig usikker på hva jeg skal svare på ditt spørsmål SS

Om det har med tro og gjøre, da er jeg mest usikker, men det finnes veldig mange som heter f.eks. Gudmund osv. osv.

Var dette svar godt nok eller må du rykke opp ytterligere 10 plasser i kveld for å finne din egen overbevisning?

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Ser jeg nå er på trettende plass i gruppen og er superglad for at det ikke er fredag i dag.
Det har kanskje også noe med guder og gjøre?

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Det faktum at Poulter som er på benken i dag er -4 viser at gårsdagens midleritidige opptur var .......midlertidig.

Takk for forsøket på svar Lawinth. Rykker jeg opp 10 plasser til så er verdens undergang flyttet til fredag før palmehelgen så la oss håpe det ikke skjer.

FOREplay

over 14 år siden

FOREplay

Blir ikke klok på Poulter. Kan ikke stole på ham lenger

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

Hva er det med Shot Tracker. One minute my man has an 8' put for a nice birdy then the next minute he's 20yards from the green in the rough and looking at a bogey.... aaahhhhhhh.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Today:
Poulter is my man!
Sorry about that Sam!

Han bare gjør det i dag. Går for -10 for poulter i dag, noe som gir dere andre sært beskjedent med poeng...


he he....

vist

over 14 år siden

vist

Var inne på tanken om jeg skulle bytte inn Poulter, men vurderte det til å være galskap å bytte han med Casey.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

ha ha..2 kloke hoder som tenkte likt vi,vist:-) Galskap var ordet

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Poulter på -8 og på benken - sykt bra Sam....

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Helt sykt bra reservebenk du har Kevin.
Tenk deg å ha vært i spill med en sånn første firer da, ville gitt tidenes beste score for turnering vil jeg tro, men dessverre er det bare reserver og det er jo noe dritt da..... ;-)

Kevin

over 14 år siden

Kevin

ja i dag hadde reservene gjort meg stolt,men synes A-laget klarer seg greit nok faktisk. Hvis Casey og Villegas gjør en birdie eller to til så er jeg ajour

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Ser ut som villegas kan levere en birdie på siste. Har vel en drøy 3 meter for birdie så vi får bare håpe.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Det ble med par Kevin og ingen av oss får bonus for T 1-3 denne uken så da drar jeg litt fra deg siste dag av turneringen, og det smaker herlig ;-)

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Stonhead holdt ikke helt inn og måtte gi tapt for en godt spurtende topcrop som har smøget seg frem i det stille og plutselig er ein vinnar!

Lawinth klarte å karre seg til en topp 20 plassering, må være lenge siden sist:) Frustrerte Sam hadde grisebanka Lawinth hvis han hadde klart å la Poulter avslutte ballet.....hehe....Patriarken avanserte til topp 10 og tok igjen FOREplay i sammendraget og jakter på JinxeSam nå!

1 topcrop 188
2 Stonheads Best Men 184
T3 stigkir 180
T3 Tromsø Golfers 180
5 vist 178
6 barcentrale 176
7 Steinbånn 171
8 Tottenham Hotspur GC 170
T9 Hemmis Team 166
T9 Patriarkens Utvalgte 166
T9 clan art 166
12 CMoose 164
13 Team Beartown 162
14 AirHolsen 161
T15 Kevins flopparooneys 158
T15 OleM 158
T17 team donk 156
T17 Diablos 156
19 SilverFox 154
20 Lawinth 152
T21 Sams Smiling Mooses 148
T21 hackz 148
23 St. Ables 146
24 Adam's winners 141
25 Stians Trunkslammers 138
T26 Golfpunk 132
T26 Midters 132
T26 Puttarna 132
29 Team Goofy 129
30 droppen golf club 128
31 FOREPlay 120
32 Yips Duffers 116
33 PegTee Inglorious Bastards 36

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Puuhh,betydelig svakere enn starten,men slo jo Lawinth da selv om han trodde noe annet:)

men langtfra fornøyd,men beholdt plasseringen sammenlagt

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Ian f...ing Poulter, din j...Arsenal fan. I'm coming to get you....

vist

over 14 år siden

vist

Irriterer meg over at jeg aldri skal greie å være top 3 en uke. Har mange top 10 men ingen top 3.

tilskuer

over 14 år siden

tilskuer

Smilende Sam:
Kan du være så snill å ikke ta med I. Poulter på laget flere ganger.
Vi trenger ham i godt form og tilgjengelig til Ryder Cup.

hackz

over 14 år siden

hackz

-10 på de utvalgte og - 22 på benken fjerde runde. Katastrofe.

Art

over 14 år siden

Art

Grattis Topcrop.Hvem sier kvinner kan ingenting om golf?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her