Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf og Mesterligaen på TV

Likestilt

over 14 år siden

Likestilt

Etter å ha nettopp sett en fantastisk kamp mellom Real og Lyon på en fotballbar, der Reals stjernegalleri tapte fortjent sammenlagt, er jeg kommt til at jeg blir nødt til å abonnere på Mesterligaen, som jeg har fulgt i alle år. Jeg er lei av å bli avvist på TV3 og Viasat 4, der disse kampene ble vist tidligere, selv om de i dag viste ManU-Milan, som på forhånd var relativt uinteressant (fordi de alltid viser engelske lag uansett hva stillingen er).
Jeg bor i en gård i Oslo der vi abonnnerer på Gets grunnpakke, som betales via husleien. Spørsmål til dere som vet det: hva gjør jeg for å få tilgang til Mesterligaens kamper, og hva koster det? Spørsmål 2 i samme slengen: hvordan får jeg abonnert på en kanal som viser PGA-touren (hvilken kanal?) og hva koster det?
Synes det er greiere å spørre her enn å spørre Get.

Foooore

over 14 år siden

Foooore

Ring Viasat på 81522055, si at du ønsker Mesterligaen og Golf; regner med at det blir Viasat Sport+Viasat Golf. Pris? Tja, rundt NOK 250pr måned kanskje, jeg vet ikke.

gggggggggg

over 14 år siden

gggggggggg

skavisse, her sitter jeg med Get-fakturaen....

Viasat golf 99,- pr mnd
Viasat premium 149,- pr mnd (for å få HD sporten, og der ligger også Viasat Fotball, hvis jeg ikke tar heeeelt feil.)

Ellers er det faktisk relativt enkelt å finne prisene på get.no..

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her