Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ny golfbag

Møkkalei

over 14 år siden

Møkkalei

Noen som har forslag til en god bærebag med "skikkelige bein" og ordentlig avskilling av køller? Er møkkalei av en bag som ramler bare man ser hardt på den, og køller som vikles inn i hverandre nedi baggen.

Ted

over 14 år siden

Ted

Se litt nermere på Ogio Grom bager :).
Dem liker jeg ivartfall.

PegTee

over 14 år siden

PegTee

Nike SQ Tour Carry.
http://www.nike.com/nikeos/p/nikegolf/en_EU/products/details?sku=bg0149

Skikkelige bein, 14 deling og nok av smårom til diverse. Eg ga 1300 på xxl for min.

Scrambler

over 14 år siden

Scrambler

Jeg har samme bag PegTee, men jeg tror den er gått ut av prod.
Jeg reklamerte på den første jeg kjøpte, og fikk ny.
Her gikk den platen som styrer mekanismen for beina i stykker.
"Gummi-labbene" som sitter på enden av beina gikk fort av. jeg satte på nye og bagen fungerer nå bra.

Men de sa på XXL at den var gått ut av prod, så.??

Furu

over 14 år siden

Furu

Nike SQ Tour har kommet i nye farger i år. Har den selv, god bag.

Sjekk Sun Mountain. Finner dem bl.a. hos onlinegolf.no.

Callaways føtter er utrolig stødige. Står mye bedre enn SQ'en min. Warbird er en god bag.

Ogio er kongeRuler

over 14 år siden

Ogio er kongeRuler

Ogio lager generelt de beste bagene, Grom og Ozone er kanongode alternativer. Litt dyrere enn andre merker, men det er verdt hver krone.

Kja

over 14 år siden

Kja

Jeg vil nok også anbefale Nike SQ, en veldig god bag med gode bærestropper og støtteben. Og veldig praktisk at man, enkelt, kan ta av bærestroppene om man skulle bruke tralle.

Møkkalei

over 14 år siden

Møkkalei

takkar for mange gode tips - står nå mellom Ogio Grom og Callaway FT hybrid

Furu

over 14 år siden

Furu

Ogio er nok et hakk over Callaway sin når det gjelder bærekomfort og gode lommer. De har også stort sett alltid bedre utseende da Callaway liker veldig godt den stoooore logoen sin. Det absolutt mest positive med Callaway er føttene. De har et system som er fjellstøtt. Har fått masse god kritikk for dette i f.eks. Golf Digest.

Uansett hvilken av disse to du kjøper så blir du sikkert fornøyd.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Fordelen med Callaway er at Ogio sine design i år er helt crazy....

Furu

over 14 år siden

Furu

Alle de mest populære modellene fra Ogio er å få i grå/svart som Ogio kaller "Stealth". Det er virkelig crazy SS. Grå/svart - da skeier man virkelig ut :) Men de har selvsagt noen herlige rutete bager også.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

furu, helsvart er så yesterday.....(jeg har 4 i kjelleren....)

Møkkalei

over 14 år siden

Møkkalei

Må istemme med SS her, svart faller ikke i god jord lengre. Det har også vist seg at man (iallefall undertegnede) får vesentlig mer aksept på hjemmebane for å kjøpe ny bag dersom den ser litt "tøff" ut. Kan det ha noe å gjøre med damers trang til stadig nye vesker i årets farger og fasonger......

Furu

over 14 år siden

Furu

Jeg liker ikke svart bag jeg heller. Nevnte det fordi SS sa at Ogios design var litt crazy i år. De har litt av alt. Jeg liker best de rutete bagene deres eller pinstripe.

wahtever

over 14 år siden

wahtever

Jeg stemmer i, Grom er Grom. Synes dog de har alt for mye svart på årets modeller.

Furu

over 14 år siden

Furu

Ozone i Prizmata eller Sherlock Plaid.
Grom i Hoth eller Blackwatch Plaid.
Da unngår man uten problemer svart bag.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Sherlock Plaid fra Ogio og Payne Stewart antrekk....go Furu!! :-)

Putta

over 14 år siden

Putta

Den beste bærebagen uten tvil er den svarte/røde vanntette bagen som går an å få kjøpt som Sun Mountain bag eller som Titleist StaDry bag (Sun Mountain lager den for Titleist). Og jeg har hatt mange golfbager.

Putta

over 14 år siden

Putta

denne:
http://www.golfsupport.co.uk/P/Titleist_SX1_Golf_Stand_Bag-(4969).aspx

Circa 62

over 14 år siden

Circa 62

Etter flere anbefalinger her på Grom-bagen sjekket jeg www.tgw.com. Her stod den for $ 99, nedsatt fra $ 220 - jeg klinte til. Håper jeg ikke blir skuffa...

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Noen som kjenner noe til Ogio Edge bagen ? Ser jo bra ut og ser ut til å ha de samme features som Grom. Noen som aner hva forskjellen er?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her