Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Dagsmedlemskap miklagard

Goofy

over 21 år siden

Goofy

Kan man spille to runder på en dag med et slikt medlemskap?

.

over 21 år siden

.

ikke etter det jeg vet. Men du har samme rettigheter som medlemer m.h.p. booking

ah

over 21 år siden

ah

Nei, de kaller det dagsmedlemskap, men er i praksis overhodet ikke det.
http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=2670

Padre

over 21 år siden

Padre

Hvis jeg kjøper et slikt dagmedlemskap og spiller en runde fra f.eks. 0800, Hvilke "rettigheter" har jeg da som dagmedlem etter kl. 1200? Kanskje jeg får lov til å sitte i en sofa i klubbhuset og føle meg som et medlem? Ja, det hadde vært noe...

hello

over 21 år siden

hello

Merkelig å se hvor lite folk har å gjøre.. Kan det være fordi været er dårlig i dag?
Uansett, hvis dette er et tema dere er opptatt av, hva med å ringe klubben og klage? Eller kanskje bare rett og slett drite i det! Vanlig greenfee er 900 på miklagard og dagsmedlemskap kan nå kjøpes for under 300. Er det da noe vits i å klage?

Håper jeg slipper å bli satt i en flight med dere på en golfbane!

hello

over 21 år siden

hello

Dette var selvfølgelig ment til "Padre"..

Bergenser

over 21 år siden

Bergenser

Til hello.
Dette viser vel nok engang hvor sure og fornærmede mikla medlemmene er(ikke alle håper jeg). Når en har et medlemskap i en klubb, kan en selvfølgelig spille flere runder samme dag, og når Miklagard har valgt å kalle det for dagsmedlemskap, så er det ikke så rart at folk forventer å kunne benytte banen hele dagen.
Skjerp deg hello

Padre

over 21 år siden

Padre

Til "hello": Kanskje jeg skulle ha føyd til et ;-) så kanskje du hadde tatt det for det det var, nemlig et lite bidrag i denne diskusjonen med et humoristisk tilsnitt. Når 3 linjer kan gjøre deg så sår, tør jeg ikke tenke på hva som kan skje etter 4 timer sammen med deg på en golfbane...

--------> ;-) <------------

Ikke Hello

over 21 år siden

Ikke Hello

Selges vel muligens dagsmedlemskap pga at banen ikke trekker nok folk???
Å tro at noen gidder å betale 900 kr for en runde i Norge er jo på grensen til sinnsykedom!
hmmmm, hva ligger aksje prisen på hos Miklagard om dagen tro??

Fjosok

over 21 år siden

Fjosok

Kanskje det er derfor de tar 900 på Miklagard, for å slippe at banen blir full av greenfee-spillere???

Hmmm

over 21 år siden

Hmmm

Ja de ønsker nok ikke greenfee spillere....
Det er vel derfor de kaller det dagsmedlemskap da.....
Fint og omformulere det litt vet du.

Money rules! skjønn det da!

Fjosok

over 21 år siden

Fjosok

Kanskje det ikke er Miklagard som selger dagsmedlemskapene, men som det skrives lenger opp: NGA og foundere som har fått dagsmedlemskap i bytte for medlemsavgiftene de må betale per aksje???

Joje

over 21 år siden

Joje

Kanskje Fjosok er den eneste som vet hva han prater om, selv om han setter "kanskje" foran alt han skriver???

For øvrig synes jeg dette er flisespikkeri - alt må ha et navn, og om du kaller noe dagmedlemskap så betyr ikke det nødvendigvis at det MÅ være akkurat det samme som et medlemskap som varer en hel dag. Man kunne selvfølgelig kalle det Rundemedlemskap, men da ville vel noen kranglet på det også, og forlangt en runde i baren etterpå.

Men - noen liker å krangle, andre ikke. Hva med å klage på lekebilen du kjøpte, fordi den manglet bensinmotor og blinklys? Store problemer kan man i hvert fall ikke ha, når sånt som dette blir viktig..:-)

Joje

over 21 år siden

Joje

Og for ordens skyld: dette var heller ikke så veldig alvorlig, så vennligst legg merke til at det står et :-) etter innlegget.

:-)

Toughloose

over 21 år siden

Toughloose

Det virker også på meg som om Fjosok i dette tilfellet vet mer om virkeligheten enn en del andre, til tross for at han tilsynelatende tar forbehold.

Jens Pøttrus

over 21 år siden

Jens Pøttrus

Fjosok er min stooore helt!

Joje

over 21 år siden

Joje

FJOSOK, FJOSOK, FJOSOK!!!

Vi vil ha Fjosok til Ryder Cup og nå går jeg hjem!!!

Boggie

over 20 år siden

Boggie

Bare for å sagt det. Fordelen med "dagsmedlemskap" er at man kan ta med en gjest for 450.-. Dessuten kan man booke en uke i forveien - stor fordel.

ccb

over 20 år siden

ccb

Til Boggie: Men hvor interessant er det egentlig å kunne ta med en gjest til kr. 450 når denne gjesten selv kan kjøpe et "dagsmedlemskap" til under kr. 300???

Dagsmedlemskap

over 20 år siden

Dagsmedlemskap

Alle aksjonærene på Miklagard ( både enkeltmedlemmer og de store aksjonærere NGA, Skaaret ol.) har 5 dagsmedlemsbiletter inkludert i sin årsavgift. så "alle" selger dagsmedlemskap på Miklagard. "Alle" men ikke klubben, klubben selger kun greenfee.

Boggie

over 20 år siden

Boggie

Til ccb: Jeg bare redegjorde for hva "dagsmedlemskapet" inneholdt. Dersom man får dagsmedlemskap for under 450.- så er det selvfølgelig rimeligere å enn å være med som gjest.
Til Dagsmedlemskap: Det du sier er galt. Alle aksjonærer får greenfeebilletter som er inkludert årsavgiften og ikke "dagsmedlemskap". Greenfeebillettene gir ingen rettigheter til booking (en dag før) , og du kan ikke ha med gjest til redusert greenfee.
Kun aksjonærer som har byttet inn spilleretter i dagsmedlemskap får
dette - i praksis de store aksjonærene.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her