Kevin
Fikk som nevnt ikke fulgt med i går og det føltes litt merkelig,vanskelig å beskrive. De gangene jeg prøvde via mobilen så gikk nettet utrolig tregt så fikk ikke sett noe før lenge etter runden. Hadde ingen anelse,og gleden var stor når jeg leste at han hadde gjort det så bra. Utrolig moro for han,for oss og alle som følger han både her og ute på banen.
Statistikkene forteller om en ganske lik runde som dagen før,litt flere fw-treff,litt færre GIR og litt bedre på greenene. Men altså 2 slag dårligere uttelling. Legg merke til at han gikk -2 i "the bear trap",og med -1 fra dagen før der så er han vel kanskje en av de aller beste der? Selv sier han at han gikk -3 der på kvalet i 2008 .
Hovedpersonen selv oppsummerer det best selv her http://www.youtube.com/watch?v=QquiXC1Juqg&feature=player_embedded
Synes han virker veldig solid nå,han har sålangt unngått de store blemmene han har hatt i noen av de andre turneringene. Å være -2 etter dag 2 er strålende,og en T14 plass er vel bedre enn de fleste hadde håpet på. Kan det fortsette så bra gjennom helgen? Jeg tror det
Henrik går ut kl.1830 norsk tid i dag med Tom Gillis,som han har spillt sammen med de to foregående rundene også. Kanskje matcher de hverandre godt og spiller godt i hverandres selskap?
I dag blir det spennende å se om han klarer nettopp det å følge opp,og jeg skal prøve å få fulgt med ihvertfall endel.
aaaaaoooooommmmmmmmmm....:)