Geir Bendiksen
For noen år siden var Ballerud mitt soleklare valg da jeg skulle trene. Området hadde uten tvil en av Oslo og omegn's beste driving ranger. Men siden da har utviklingen stoppet fullstendig. Ballene er av mildt sagt laber kvalitet, proshopen har vært uforandret de seneste 7 år og sist men ikke minst: kiosken er lite innbydende, har dårlig utvalg og et lite behagelig interiør. Noe må helt klart gjøres på Ballerud! Klubben må skjønne at investeringer må gjøres slik at kunden føler seg verdsatt.
Personlig har jeg nå byttet til Haga grunnet et bedre tilbud, nye baller og kostnadsfri putting green. Dette er i utgangspunktet litt synd da Ballerud har et stort potensiale som så absolutt ikke blir utnyttet til det fulle.
Mitt tips: fresh opp anlegget litt, kjøp nye baller, og få et bedre utvalg i kiosken. Da vil sannsynligvis kundestrømmen øke igjen.
Golfhilsen fra Geir
Personlig har jeg nå byttet til Haga grunnet et bedre tilbud, nye baller og kostnadsfri putting green. Dette er i utgangspunktet litt synd da Ballerud har et stort potensiale som så absolutt ikke blir utnyttet til det fulle.
Mitt tips: fresh opp anlegget litt, kjøp nye baller, og få et bedre utvalg i kiosken. Da vil sannsynligvis kundestrømmen øke igjen.
Golfhilsen fra Geir