Lawinth
Det er utrolig, men sant at det fortsatt er rom for nye deltagere i denne krevende og underholdende turneringsform. (Antar at flere av deltagerne har opplevd spille- eller tastaturkrampe under tidligere turneringer.
De som ønsker å henge med…
hvordan bli med? - http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=107951
Denne uka dukket en ny deltager opp, men fikk aldri stablet et lag på plass før turneringen var over og forsto antagelig ikke at det var om å gjøre å få høyest mulig score, men gikk for the big CERO, for på sitt sett å dominere resultatlista.
Håper et lag er på plass til Honda Classic. I skrivende stund er ingen spillere på plass.
Fikk under siste turnering inntrykk av at noen ikke likte min ydmyke hovering da jeg trodde å skulle nå en enkelt dags beste score, noe som ikke lykkes.
Jeg kommer enda sterkere tilbake, men har bare ikke helt bestemt når…
HB er tilbake etter et treningsfravær, men stiller denne gang antagelig bedre forberedt enn på lenge. Blir spennende å se hvor mange som fortsatt i dette alvorspregede spill fortsatt velgere spillere med hjertet.
Da ønskes dere alle lykke til i denne turnering, bortsett fra ”Vist” som har kommet med små negative antydninger om min plassering på resultatlista.
Lars