Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ryder Cup og Viasat

Bob Ryder

over 21 år siden

Bob Ryder

Ok, da er det dags for årets høydepunkt. Etter helgen kommer det å føles tomt. Får vel trene på puttingteknikken eller noe sånnt.

Har frem til nå vært gratispassasjer hos venner og kjente men lurer på om det er på tide å ta ansvar. Har nå fått klartegn fra frua og lurer på om det går an å ha Viasat Sport, se på Ryder Cup UTEN å høre på vår alles gode venn og golf orakel Asbjørn Ramnefjell. Jeg vil høre på Zache! Under alle reklamepauser vil det være umulig å holde ut med Ramnis og hans golf akademi del 3.
Noen som vet hvordan man gjør for at slippe Asbjørn?

By the way: er det noen som gidder å ringe golf.no og fortelle redaksjonen at det er Ryder Cup i helgen. Kanskje de er på banebesøk eller tester klonekøller, hva vet jeg. Det virker i hvert fall ikke som de kjenner til hva som skjer.

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Slippe Asbjørn:
Parabol: sett over på svensk lyd.
Analog kabel-tv: slå av lyden.
Digital kabel-tv: sett over på svensk lyd (dersom dette støttes av lokal k-tv leverandør) Du må ha digital mottaker / STC.

Smak og behag. Jeg foretrekker heller å høre på Asbjørn enn Zache, men det er jo bare min mening da....

H

over 21 år siden

H

Pleier å switche litt mellom AR og GZ + at jeg i pauser går inn på Viasat DK. Der har de pausefyll med Dr. Nyholms svingtips. Dette kan alle klare som har parabol.
Tipper at det kan bli bra sending med AR denne week-end siden han har med seg to sidekommentatorer.
Kan ikke være lett å sitte alene. Synes AR klarer seg bedre og bedre.

SB

over 21 år siden

SB

Viasat DK er absolutt å anbefale.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her