Et bedre Norsk Golf
Når jeg begynte med golf for et par år siden, kommenterte Asbjørn Ramnefjell på viasat. Var kanskje ikke den beste kommentatoren vi hadde. Året etter fikk ikke Ramnefjell flere oppdrag av viasat. Første utgivelse av dette bladet samme år, skriver Jan Espelid i lederspalten på en svært nedsettende måte hvor herlig det er å bli kvitt Ramnefjell. "Gudsjelov er han borte!". Synes dette var et grovt overtramp og begynner å lese litt i bladet. Tidligere har det gått i søppelkassen uten å ta av plastikken, alle jeg kjenner gjør det samme. Under leserinnleggene ser jeg stadig gjentagelser på nedsettende kommentarer av innleggene. Det er greit nok at ikke alle innlegg er like sakelige, men hvorfor har de dette da med? Hvorfor må de skrive nedsettende om andre?
Virker som dette mediet med Norsk Golf i ryggen virker som svært lite egnede til å drive et blad som påtvinges alle medlemmer i norske golfklubber.
Finnes det alternativer uten å måtte reise over svenskegrensa slik det ble gjort under krigen?
Synes Scangolf er mange hestelengder foran når det gjelder profesjonalitet.