Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Honda classic for Henrik?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Neste uke er det Honda classic på PGA National,Palm beach Florida.

Henrik er i skrivende stund ikke kvalifisert for turneringen,men er nr.3 på alternate-listen. Iflg Henrik på twitter så har han nylig spillt banen så han har tydeligvis forhåpninger om å komme med.

Matt Bettancourt trakk seg før start i ukas turnering,han er oppført for neste uke. Kanskje er han skadet?
David Lutterus trakk seg også før start denne uka,er påmeldt neste uke.
Rocco Mediate trakk seg også denne uka,er og påmeldt neste uke
Camillo Villegas er påmeldt neste uke,men skal hoste årets høydepunkt hjemme i Colombia når de for første gang arrangerer Nationwide tour.
http://www.pgatour.com/2009/h/12/09/bogota.open/index.html

I tillegg kjemper Rickie Fowler om seieren denne uka og vil kanskje komme topp 10 og være automatisk kvalifisert. Han er alternate 2.

Så det er kanskje gode muligheter for at Henrik kommer med,vi krysser fingrene. Han har behov for en god turnering snart for å bedre rankingen sin,så han unngår å "miste" flere turneringer.

Krysser også fingrene for at han kommer med siden Enur og fru Enur skal bort dit denne uka også for å se på(og sikkert spille golf). Blir sikkert en bra tur uansett,og en stor opplevelse.

Enur

over 15 år siden

Enur

Takk for det Kevin!
Drar i morgen tidlig, og turen blir bare ørlite grann dyrere enn den runden vi hadde i Larvik i november. Den fotoboksen ble dyr ja :-)

Håpet for å få med Henrik i turneringen steg litt med det du skrev nå. Jeg var klar over poengene med Rickie og Rocco, men opplysningene om Bettancourt, Lutterus og Villegas var jeg ikke klar over. Det ga meg enda større håp om at han kommer med.
Ser forøvrig at han planlegger å spille en ny treningsrunde der i morgen, så han håper tydeligvis han også.

Vi skal spille noen runder selv også ja, men jeg stiller ikke i mandagskvalet siden golfformen føles råtten etter en lang vinter :-)

Enur

over 15 år siden

Enur

I morgen tidlig er faktisk i dag tidlig, dvs. om noen timer bare, så ingen curlingfinale på meg dessverre. Må sove litt istedenfor. Men: Heia Norge!

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Veldig hyggelig med så mye grunnleggende info for neste turnering Kevin.
Du er en av de som gjør engasjement her på forum til en bedre opplevelse ved dine ulike raporter og innspill.
Vi sattser på at HB smyger seg med og gjør furore ved å dominere tv bildet for turneringen.
Om du har samme kvalitetet på banen som du legger frem her på forum, ville det vært hyggelig å gått en runde eller to med deg når gresset igjen er grønt.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

God tur
fruen og Enur

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Uff da Enur,bra det ikke gikk ut over reisebudsjettet:)

Blir spennende om Henrik kommer med,er endel usikre kort. Så man får holde et øye med startlista. Ellers så leste jeg at Henrik skal spille mandagskvalet for å være sikker,så da regner jeg med dere tar en tur dit og følger det?

Takk for fine ord Lawinth,tar gjerne en guidet runde på Tyrifjorden når det blir tid for det igjen,aldri spillt der.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Høres fint ut det Kevin, du er velkommen.
Har spilt Borre en gang tidligere og blir ikke nedstemt av tanken om å spille der igjen.
Uansett er vi vel nødt til å vente til noen dager etter at snøen er borte?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Enur du må slutte med den der råkjøringen eller skaffe deg fotoboksvarsler. Jeg håper for fru og Enursdel at efår se HB - det er dere vel unt.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Kracht nevnte nå at Villegas skal til Colombia og delta der i starten,med pro-am og middager,for så å fly tilbake til Florida for å spille Honda Classic torsdag. Så da kan nok ikke Henrik håpe på han som "drahjelp".

Fat Stat

over 15 år siden

Fat Stat

Utvider de feltet hvis flere kvaler inn som top 10 fra denne uken, eller kaster de ut folk fra listen? Ogilvie, Fowler og Kendall kan alle bli topp 10

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

The Field er på 138 spillere mens de har 144 plasser, altså 6 plasser å gå på (mandagskval, sponsor invites, top 10 previous tournament mm)

Fowler rykker rett inn sammen med Ogilvie slik at HB nå er nr 2 på alternate lista før de slenger på dagens kval spillere (regner med at det er mandagskval til alle turneringer utenom Majors), men HB's fremrykk på lista er nok bare kosmetisk pga Fowler. Tror uansett HB kommer med.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Henrik er nr.1 på ventelisten nå, http://www.pgatour.com/tournaments/r010/field.html

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Ser at Beartown bekrefter at han er inne i en melding på GS. Hyggelig!! (kanskje spesielt for Enur + frue som har reist over for å se på)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

ser det nå ja på twitter,strålende nyheter det. Bare å glede seg til torsdagen nå da

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det var kuuuult!
Til helgen klatrer han hele 67 plasser på pengelista...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her