Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Topp tre på damestafetten?

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Blir sikkert ikke like stor oppslutning om denne, men godt over halvt beruset av min egen suksesstipping fra i går (2 rette av 3), flesker jeg til med følgende damestafett-tips:

1. Norge
2. Sverige
3. Russland

Ikke lett å se for seg noe scenario her. Mange land har en eller to sterke løpere som sikkert kan rykke og nappe underveis. Stoler likevel på at Marit tar igjen forspranget etter tredje etappe og vinner.

Svenskene blir ikke å snakke til hvis de vinner en gang til. Så da håper jeg heller på Russ... Tys... nei, Finla...

Glem det. Satser på at Norge vinner. Ferdig med det.

jesus maria

over 15 år siden

jesus maria

Tror på sverige i dag jeg.
er redd for at Skofterud slipper på første.. Hun har forøvrig fått nok sjanser synes jeg.

jesus maria

over 15 år siden

jesus maria

Oi. Ser ut til at jeg får bite i meg DET ganske raskt! Ikkeno som gleder meg mer :)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hihi, her var det liv :-)

Ser ut til at det skal stå mellom Tyskland og Norge.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg tror på Norge foran Tyskland og Finland, hi hi

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

hi hi, jeg tror på Norge,sverige og tyskland.

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Herlig seier, alle gikk jo bra.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Pøh, dere var alt for sene med tipsene. Jeg vant denne gjettekonken også. Jeg er helt rå!

Gratulerer piker! Godt med revansje fra herrestafetten.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Bull, det er fusk å starte en tråd rett før stafetten begynner og så diske alle som så den 15-20 minutter for sent...jeg konstaterer at jeg traff!! selv om tipset kom på slutten av tredje etappe (da var Norge nr. 2, Tyskland og Finland var langt bak...)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

sorry at jeg ikke var med,jeg regnet det for sikkert at det ble norge,tyskland og finland,og at det ikke ble noe tipping...lol:)

Herlig å se Bjørgen gå og smile den siste kilometeren....unner henne all suksessen. Og Steira som endelig får betalt,alle 4 gikk veldig bra og de var helt overlegne

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Fusk og fusk...
;-)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Taktikk heter det.

Og det er lov.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Takpikk vil jeg kalle det. Jeg tippa ihvertfall rett.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her