Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Revitaliseringen av ScanGolf

abc

over 15 år siden

abc

Vil gratulere GB, SS og dere andre for at vi nå ser ut til å ha to levende golfforum i Norge. Riktignok er det på begge sidene mange såkalte sideblikk, spesielt i disse OL tidene.

Labert

over 15 år siden

Labert

Forum kan vi kalle det...Golfforum blir feil når 5 av toppsakene ikke har noe med golf å gjøre.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Blir litt strengt det der labert. Det er mange golftråder i toppen og de som ikke er det er ihvertfall sportsrelatert (med nød og neppe for kona til Ashley Cole). Golf(med innslag av litt annen sport)forum....under OL så er det ikke så rart at sportsinteresserte golfspillere diskuterer OL/sport på sitt vante forum?

...men ukens turneringer er representert blant topptrådene, det er stemming på Marianne S., baner etc.... husk det er off season...

tilskuer

over 15 år siden

tilskuer

Jeg er enig med abc.
Selv om Smilende Sam synes å være golfforumenes svar på Petter Northug - mannen alle elsker å hate - har han ihvertfall bidratt til å få opp interessen her. Akkurat som Petter Northug har fått opp interessen for langrenn i Sverige. - Jeg vil allerede nå understreke at det ligger mye mer respekt i denne uttalelsen enn det kan se ut som ved første øyekast.

Når jeg ser ut av vinduet nå er det ellers ikke så rart at vinter-OL engasjerer like mye som golf.

ScanDigger

over 15 år siden

ScanDigger

Må si jeg føler meg mer og mer "hjemme" på forumet her jeg også, etter hvert som jeg drar kjensel på flere og flere nicks fra en annen verdensvevside.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Tok ikke den ille opp, tilskuer.

Jeg har de siste dagene lært mye om virkningen av det å spissformulere seg om nasjonale ikoner ;-). Opplever vel ikke at jeg er hatet - men der kan jeg ta feil ;-)

Furu

over 15 år siden

Furu

Forhåpentligvis uten å nevne noe om strider mot dette forumets regler så vil jeg poengtere at vi faktisk har tre fungerende og bra forum i Norge. Lillebror må tas seriøst :)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Jeg takker også for gratulasjonen, abc. Scangolf er jevnt over et triveligere sted å være.

For min del synes jeg det bare er flott at vi snakker om andre ting enn golf, men jeg skjønner jo at det kan irritere noen.

Såvidt jeg har forstått det så vil Scangolf bli revitalisert også på den tekniske siden. Da håper jeg forsiden viser en oversikt over de siste trådene, ikke bare innleggene som nå. Det vil gjøre det lettere å velge bort tråder man ikke er interessert i.

Hørte du, o Master of Webbie?

PegTee

over 15 år siden

PegTee

Personlig så går eg litt lei sideblikka, men fritt land sjølvsagt.
Eg gidd ikkje diskutere OL noko meir i vert fall - sjølv om eg ikkje klarer å dy meg når påstandande vert for meiningslause.
Men eg synest prinsippielt her er for lite golf og for mykje anna rask. At det tross alt er eit GOLFforum klarer vi ikkje å diskutere vekk...sjølv om vi er på god veg.

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Jeg synes det er bra at det er ikke-golftemaer også,
Viktig å ikke bli for tunnell-synt.

Og; definitivt bra at Scangolf er oppe og går som forum igjen.

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Jeg kan gjerne da få benytte anledningen til å takke deltakerne i forumet for oppsvingen.

Når vi startet med revitaliseringstanken av Scangolf, så er det helt klart lesere og forumdeltakere som skaper trafikken på selve forumet, så alle må ta sin del av æren, enten det handler om saklige, usaklige, fjasete, tullete, fine, slemme, gode eller dårlige innlegg, så er alt med på å skape stemningen som Scangolf er kjent for...

nemlig et interessested for golfere, hvor det er rom for å snakke om hva som helst, så lenge man overholder reglene som settes.

Hilsen Yngve
En av gutta i Scangolf.....

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

PegTee - og andre - det er jo bare å fyre på med nye golftemaer og delta aktivt i golftrådene, så vaskes de andre temaene bort. Prinsipielt er jeg førøvrig enig med deg, men når det innimellom dukker opp andre sportstemaer så synes jeg det er ok.

jonag

over 15 år siden

jonag

Det eneste jeg vil kritisere er de som mer eller mindre aktivt går inn for å begrense diskusjon i tråder som de ikke synes tema er relevant.
Det er lov å ikke gidde å delta, men vil man ha aktivitet må man ha takhøyde for tema.
Jeg savner litt mer interesse for å diskutere både teknikk, utstyr og regler. Vi er da golfere og det er viktige for å prestere bedre.

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Jeg mener fremdeles Cheryl Cole er såpass overultrasnassensassydigg at hun MÅ med på forumet;)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her