Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hi5 proTour

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

For mye skiidrett for tiden..... :-) Hyggelig da å se at nordmenn spiller god golf:

http://www.golfbox.dk/livescoring/leaderboard.asp?tour={653C6477-C534-4DCB-B8DD-7A928A1EB26E}

Spesielt gledelig med AK og Hansen....

dutte

over 15 år siden

dutte

Stian Hansen er for meg en ukjent spiller. Har registrert at han har hatt enkelte gode runder på denne touren tidligere i år. Er det noen som info. om Hansen? Alder, tidligere meritter...osv

Freud

over 15 år siden

Freud

Kan noen vennligst fortelle meg og eventuelt andre u-informerte hva denne touren er?
Hvor ligger den på skalaen over tourer, og hva kvalifiserer den til av opprykk til bedre tourer. Hvem arrangerer og hvem får delta?

Noen her vet sikkert alt dette.

Pro v2

over 15 år siden

Pro v2

Stian Hansen er nok en ukjent spiller for de fleste som følger norsk golf gjennom media, men er bedre kjent innad i golfmiljøet.

Han har vel ikke gjort det store enda men er helt klar en av de golferne som man vi lese mer om framover!

Jeg gjorde litt research og ser han har spilt EM for amatører i 2007, så helt ukjent burde han ikke være.

Godt og se 3 norske på røde tall etter første runde av hi5 tour på requelme! Brovold vil helt sikkert slå hardt i fra seg i morgen!

Pro v2

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Aron og AK under par etter 9. Litt sprekk for Hansen, som er + 2 etter en stygg dobbel på hull 9.

Golf

over 15 år siden

Golf

Ser ut som at feiringen på Hoyo19 ble litt for tøff for Hansen i går.

Freud

over 15 år siden

Freud

Repeat: hva er Hi5-tour?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

istedetfor at jeg skal beskrive det: http://www.hi5protour.com/site/about-us/

Oggi

over 15 år siden

Oggi

Kjempesprekk for Stian i dag dessverre. 67 og T4 i går og 83 og MC i dag. Det blir fort salg av det når du får 9 på et par 5. Synd, men Stian kommer tilbake. Anders K fulgt opp sin 69 fra i går med 71 i dag og ligger høyest på resultatlisten med en T6 foreløpig. Halve feltet er fremdeles i sving.
Hi5 talte med på Nordic Leage i fjor. Derfor stor norsk deltagelse i år, - men er det noen som kjenner til at den skal være fjernet derfra (i løpet av vinteren?) Hørte at Ecco-tourneringene som spilles i Spania snart skal erstatte denne? Dyrere og vanskeliger å komme med.
Synd for alle de som har planlagt med Hi5 touren i sin Nordic satsing. Alt er forhåndsbetalt og da er det ikke lett å hoppe av. Fin trening men null ranking så vidt jeg forstår. Håper jeg tar feil.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

ser ut til at Stian Hansen klarte cut allikevel,men for en forskjell...16 slag mer på runde 2

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her