Lawinth
Da er det et par dager til det er duket for årets 8. Pga turnering som spilles 25. – 28. februar, Waste Management Phoenix Open.
Det er fortsatt mulighet for nye deltagere i denne kraftfulle, krevende (psykologisk) og underholdende Fantasy turnering. De som ønsker å henge med…
hvordan bli med? - http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=107951
Heller ikke denne uke var det nye deltagere, hvilket jeg synes er veldig synd for de nye som uteble. Denne uke ga vel årets generelt laveste poenguttelling og derfor ville enhver ny deltager denne uke ment å være født til dette, da han antagelig ville fått bedre score en alle oss veteraner.
Opplevelse ved å lese mellom linjene i innlegg her på forum underveis i turneringen, ga alt fra skuffelse til psykisk ødeleggende uttalelser og ønske om kamikaze kurs osv.
Det kjennetegnes likevel deltagerne her på Scangolf Fantasy at de veldig raskt glemmer all negative opplevelse og entrer neste ukes turnering som den vante og seierssikre ener som alltid.
Ydmykhet finnes ikke her, annet en fra min side.
Grunnet min utfart med Colorline Magic fra tirsdag til torsdag denne uke, velger jeg denne gang å legge ut innledningen så alt, alt for tidlig.
Regner ikke med at dette påvirker deltagerne på annen måte enn som sterk motiverende og at forhåpentlig ingen denne gang setter opp NE spillere allerede fra første dag i turneringen.
De fleste skrapte forrige uke i bunnen av hva som er mulig ikke å oppnå av poeng i løpet av en turnering, og derfor ønsker jeg dere alle riktig så veldig masse uoppnåelig lykke til denne uke.
Lars