Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY SCANGOLF – Waste Management Phoe

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da er det et par dager til det er duket for årets 8. Pga turnering som spilles 25. – 28. februar, Waste Management Phoenix Open.

Det er fortsatt mulighet for nye deltagere i denne kraftfulle, krevende (psykologisk) og underholdende Fantasy turnering. De som ønsker å henge med…
hvordan bli med? - http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=107951

Heller ikke denne uke var det nye deltagere, hvilket jeg synes er veldig synd for de nye som uteble. Denne uke ga vel årets generelt laveste poenguttelling og derfor ville enhver ny deltager denne uke ment å være født til dette, da han antagelig ville fått bedre score en alle oss veteraner.

Opplevelse ved å lese mellom linjene i innlegg her på forum underveis i turneringen, ga alt fra skuffelse til psykisk ødeleggende uttalelser og ønske om kamikaze kurs osv.
Det kjennetegnes likevel deltagerne her på Scangolf Fantasy at de veldig raskt glemmer all negative opplevelse og entrer neste ukes turnering som den vante og seierssikre ener som alltid.
Ydmykhet finnes ikke her, annet en fra min side.

Grunnet min utfart med Colorline Magic fra tirsdag til torsdag denne uke, velger jeg denne gang å legge ut innledningen så alt, alt for tidlig.
Regner ikke med at dette påvirker deltagerne på annen måte enn som sterk motiverende og at forhåpentlig ingen denne gang setter opp NE spillere allerede fra første dag i turneringen.
De fleste skrapte forrige uke i bunnen av hva som er mulig ikke å oppnå av poeng i løpet av en turnering, og derfor ønsker jeg dere alle riktig så veldig masse uoppnåelig lykke til denne uke.

Lars

hackz

over 15 år siden

hackz

Bravo Lars! :)

Denne runden skal jeg huske at jeg har 8, ikke 4 spillere.

Enjoy the Magic.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Kjempebra Lars, mange spikere rett på hodet. Jeg går nok også denne helgen for hjerte foran hjerne (faller naturlig av en eller annen grunn) - men jeg skal ihvertfall sørge for at jeg ikke stiller med MC spillere lørdag kveld....

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Ikke verst dette kara, at dere oppdaget MC eller NE spillere gir svært lite poeng i løpet av turneringa.
Det som jo er også ganske bra er at jeg har nett på Colorline og derfor kan komentere her nå.

Kjør på kara, mener selv jeg har et sykt bra lag denne helgen (som alltid) og vil som vanlig i all beskjedenhet legge dere enda lenger bak enn dere er, eller ta dere igjen..

Har tenkt å teste simulatoren på Magic i morgen. Kikket på den i dag, helt ny prosjektor og et utrolig bra bilde.
Kan kommentere den ytterligere om det er ønske om det.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Bra Lars,kos deg på båten. Regner med det er den samme simulator som på Fantasy båten. Den har jeg prøvd. Er det gym i fronten med havsutsikt på den og? anbefales isåfall

Laget mitt ser råbra ut...forrige ukes "tap" skal revansjeres:) Regner med suksess på favorittbanen/turneringen min

Kevin

over 15 år siden

Kevin

ble korrigert her,var visst Magic vi reiste med...hele 2 år siden,tiden flyr:)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da er det jo samme båt Kevin, men ikke samme simulator.
I følge betjeningen er den ny for bare noen få uker siden.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Da var laget som skal gruse feltet (eller som vil bli gruset av feltet) på plass og en spennende helg kan starte.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Å stille opp med laget fra forrige uke, dvs med fire-fem spillere som ikke er påmeldt turneringen, er kanskje ikke det lureste. ...
;-)

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Ukene går så fort i disse OL-tider....

Truls

over 15 år siden

Truls

Kanonstart av Villegas! -7 etter 5.
Jeg hadde han inne på laget, men tok han bort igjen siden det var hans første start i år... :-(

Truls

over 15 år siden

Truls

Unnskyld - det skulle være -5 etter 7, selvsagt.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

F.... jeg gjorde samme tabben i morges - ut med Villegas (skulle vente med ham til i morgen)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Bra satsing det gutta.
Villegas er allene med -7 pr nå. Kikket litt på valg av spillere og ser at det store flertall har Villegas med i oppsettet, men ikke alle i førsterekka.

Blir spennende og se om de to av mine som har startet, fullfører i samme kvalitet. Villegas er selvsagt en av de to.

vist

over 15 år siden

vist

Mye lave scorer idag, mine 2 som har startet er - 10 etter 13, mens mine 3 reserver som har startet også er -10 etter 13.

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Selvfølgelig lot jeg også Villegas hvile - som Sam....

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

For meg virker det som dere har vilt en del alle tre.
Gjetter på at dere alle har Villegas på plass i morgen, men som tidligere nevnt trenger ikke god score en dag gjenspeiles i neste dag osv.
I morgen leverer Villegas -1, 7 slag bak beste score.
Det gir da 6 p.
Til samenligning gir Sams Gay og Holms samlet 6 p. i dag, i beste fall.

Skremte jeg dere nå?

Vist har jo også et par mann med i dag som samlet gir 4 p., men han har jo med Villegas, så det pynter jo på en del...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Kanskje jeg får 2 poeng i dag - takk PGATour.com - som advarte mot Villegas....pføy

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Villegas sitter godt på benken hos meg,så får vi se om han spiller første firern i morra...

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det sies at en ikke skal hovere, men samtidig sies det at en skal hovere mens en kan.
Personlig liker jeg den siste best selv om den uventet raskt kan komme i retur. Om så så tar jeg det som dårlig sans for humor.

Skummet gjenom resultatene for de ca 20 øverste på medlemslista nå og fant at jeg ligger -3 bedre enn beste mann på lista, og antagelig et snitt rundt -10 bedre enn disse samlet. For første gang på det jeg kan huske skal jeg nå gå til sengs med viten om at jeg kommer til å nær eller den beste score for dagen.
To av deltagerne hadde 4 NE spiller blandt sine 8, noe som vel gjør at de har lite å stille med denne uke.

Natta...

(:-)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Tror ikke du skal sprette all tax-free drikka ennå Lars,er 3 runder igjen:)

Stian

over 15 år siden

Stian

i C lista hadde jeg Kaymer og Fowler.Hadde trua på Kaymer...

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Regner med Patriarken tar for seg oppsummeringen. Men kan nevne at reporterne nevnte i går at de som spillte først hadde bedre forhold og scoret bedre enn de som startet senere. Noe å tenke på når de snur startlista i dag kanskje.

Ikke helt fornøyd med mine 32,men henger med:)

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Lista kommer ASAP!

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Diablos tok en suveren tet, mens alle forventet at Lawinth skulle toppe med 78 poeng, utfra sine innlegg i denne tråden.

St Able kjører safe med 8 poeng der nede.......

1 Diablos 46
T2 Yips Duffers 38
T2 topcrop 38
4 Golfpunk 36
T5 droppen golf club 34
T5 Lawinth 34
T5 barcentrale 34
T5 vist 34
T5 stigkir 34
T10 AirHolsen 32
T10 Kevins flopparooneys 32
T12 Steinbånn 28
T12 Midters 28
T14 Tottenham Hotspur GC 26
T14 team donk 26
T14 CMoose 26
T14 clan art 26
T14 OleM 26
T19 Adam's winners 24
T19 Patriarkens Utvalgte 24
T21 Sams Smiling Mooses 22
T21 Team Goofy 22
T21 PegTee Inglorious Bastards 22
T24 SilverFox 18
T24 Tromsø Golfers 18
26 FOREPlay 16
27 hackz 14
27 Stians Trunkslammers 12
29 St. Ables 8
30 Stonheads Best Men 0

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Vell hjemme fra Kiel og mitt hovmot sto ikke for fall selv om jeg mellom linjene over her aner skarpe sabler og ikke bare gode ønsker.

Kun Diablo rundet 40 tallet i går, og det med god margin.
Hadde ingen ambisjoner i mitt innlegg i går for hele helgen, men fokuserte på hva som gjaldt der og da, for dagen i går.
Synes jeg kom sånn nogenlunde ut av det, men med Trevor Immelman i siste skanse som leverte +2 for dagen, var det jo en liten nedtur da jeg mente å skulle nå de gode 40+.

Jeg trøster meg med at jeg slo Kevin med 2 p og er vel like spent som dere andre på hvordan scoren blir i kveld.

vist

over 15 år siden

vist

Ser ut som om jeg har tabbet meg ut (igjen), med å ta Ian Poulter ut av laget idag. :-(

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Poulter var nok bare litt sliten i går etter å ha reist fra arizona,til west palm springs og tilbake i løpet av kort tid. Hadde vel forberedt seg med å putte et par putter før gårsdagens runde. Men han ser fresh ut i dag,han sitter fortsatt på benken min. Regner med Rollins ikke gjør det så mye dårligere

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Takk Poulter. Takk. Villegas; du er en kødd. Holmes - du var 5 under - måtte du spille chokegolf? Kenny Perry? Du er gammel og treg - den eneste over 40 vi kan stole på er Hanevold.

På vegne av flere. Takk.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Jeg trodde en stund gårsdagen skulle bli skikkelig bra, men neida!

I dag ser jeg at toget forlater stasjonen uten meg og dagens poengsum blir neppe nok til honnørbillett engang.
Dagen er ikke helt slutt og mye kan skje enda, men det ser ut som mine siste to tok ut det som var i går.

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Robert Allenby, Robert Allenby ooooooooooooooooooo Robert Allenby

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Noen som vet når vi kan endre på laget idag? Når det har vært utsettelser har jeg ikke klart en eneste gang å bytte laget mitt før det er for sent. Kaymer og Immelmann har jo gjort det brillefint for meg i C gruppa..................NOT

Stian

over 15 år siden

Stian

Du kan vel endre laget underveis i en runde, og endringene vil kicke inn før neste runde setter igang ?

Har medfølelse når det gjelder Kaymer, jeg fikk iallefall luka han ut etter torsdagen

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Mulig jeg gjør noe feil, men jeg får ikke opp en spillerliste jeg kan "kjøpe" nye spillere fra, nå i hvertfall.

Stian

over 15 år siden

Stian

Om ikke jeg har gått helt glipp av noe her, kan en vel ikke velge nye spillere mens turneringen er underveis ? Man er vel eventuelt stuck med reserver?

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

aha - da er jeg stuck med to grisefine C spillere som har motorsykkelstatus..........

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hmmm ser ut som at mine gutter forbedret seg litt, med hjelp fra en smilende manager. Spent på poengscoren. Kanskje kan jeg runde 30.....

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da er jeg noe heldigere ser det ut som.
Om cut går på -3 har jeg pr nå spillere på alle fire plasser de siste to dager også.

Patriarken:
De åtte spillere du velger til turneringa er de 8 du kan sjonglere med.
Er nok mange som kunne tenkt seg å sette inn nye spillere underveis, men resultatet hadde vel da blitt for enkelt å nå høy score for de aller fleste, eller?

Stian

over 15 år siden

Stian

Tja..Det ble iallefall noen poeng.Setter gode penger på at jeg gjør ett hopp til 20plass etter denne turneringen. Sorry St.ables, 4 vs 2 i min favør :)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Tror det begynner å haste for de som ønsker å bytte sine spiller for i dag, 3. dag i turneringen.

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Har faktisk ikke tidligere hatt noen tilfeller hvor alle (i dette tilfellet begge to i gruppe C) har MC, så jeg husker bare tilbake til en tråd hvor det ble oppfordret å bytte de som har MC. Men det er jo åpenbart at det kun er de 8 du velger du kan leike med. Ellers hadde det blitt for enkelt.

Nå skal jeg i hvertfall la Villegas få jobbe, så det betyr vel en 74 runde på han.................

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Diablos klarte ikke å beholde ledelsen og gir Golfpunk et øyeblikk på toppen før flyttedagen. Og for de som ser etter St Ables så hviler han trygt på 29.plass! Ønsker (på vegne av Lawinth) ScanDiggers velkommen i laget. Blir en tøff utfordrer til Summer Season.

1 Golfpunk 92
2 Diablos 82
3 stigkir 78
4 Yips Duffers 76
T5 OleM 74
T5 hackz 74
7 topcrop 70
T8 Kevins flopparooneys 68
T8 vist 68
T10 barcentrale 66
T10 Sams Smiling Mooses 66
12 droppen golf club 64
13 Tottenham Hotspur GC 62
T14 Steinbånn 60
T14 CMoose 60
T16 AirHolsen 58
T16 Midters 58
18 Lawinth 56
T19 team donk 54
T19 Patriarkens Utvalgte 54
T19 clan art 54
T22 SilverFox 48
T22 Adam's winners 48
T22 PegTee Inglorious Bastards 48
25 Tromsø Golfers 46
26 Team Goofy 44
27 Stians Trunkslammers 40
28 FOREPlay 30
29 St. Ables 26
30 Stonheads Best Men 8
31 ScanDiggers 0

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Sinnsykt imponerende av hackz som går fra 14 til 74 poeng. Det er 60 poeng på en dag - jeg bøyer meg i støvet over en fantastico andrerunde.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Takker for "på vegne av" patriarken.
En ny er alltid velkommen her og uten lag ved sin entre skal han selvsagt nevnes i neste ukes innledning.

Ser for meg ut som det kan være noe vanskeligere i dag ut fra den score som er så langt, men runden er jo bare begynt.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Prøvde å bytte spillere 1500 i dag - men nei det havnet på morgendagen.....dritt-fantasy-opplegg ;-)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det var merkelig Sam for jeg byttet like før mitt innlegg "tror det haster"
Og det var uansett etter 15:00.
Sikker på at du Submited? Burde gåått greit for deg også, da jeg gjorde ett ekstra bytte i samme momang som ser ut til å ha vært god butikk.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Ja det må ha blitt submitted - for laget er byttet til søndag....

vist

over 15 år siden

vist

Ser ikke ut som du har tapt så mye på at du ikke fikk byttet Sam.

Sitter her å lurer på om Brandt Snedeker tåler presset ved å gå i lederball i morgen, eller om jeg bør bytte han ut.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Ble en stusselig 3.runde på mitt lag,alle gikk rundt par eller 1 over. Gjort noen bytter nå,håper de bærer frukter i morra

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Har telt opp resultatet mitt og med 2 på +1, en på par og en på -4 ser det ut til å gi 36 p i kveld.
Skal ikke gråte over det da det vel er 2 p mer en 1. dag hvor jeg trodde det skulle bli veldig bra. Det som redder oss alle i dag er at laveste score kun er -6.
Golfpunk som er i engeland har kjørt laget rett i gjennom uten endringer, og høster 28 poeng i dag. Spørs om det holder til fortsatt beste score så langt i turneringen.

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Etter moving day (med forbehold om endringer på lista...) så er det delt i toppen mens St Able forsvarer sin 29.plass med stil!

Total poengene til høyre etter bindestreken:)

T1 Golfpunk 122 - 1263
T1 Diablos 122 - 632
3 Yips Duffers 116 - 1000
4 hackz 114 - 610
T5 OleM 110 - 630
T5 stigkir 110 - 534
7 vist 108 - 960
T8 Midters 100 - 792
T8 CMoose 100 - 712
T8 topcrop 100 - 699
T11 AirHolsen 98 - 1230
T11 Sams Smiling Mooses 98 - 864
T13 Tottenham Hotspur GC 96 - 1286
T13 Steinbånn 96 - 1261
T13 Kevins flopparooneys 96 - 952
T16 Lawinth 94 - 1040
T16 clan art 94 - 623
18 droppen golf club 92 - 1197
19 barcentrale 90 - 954
20 SilverFox 88 - 1333
T21 team donk 84 - 808
T21 Stians Trunkslammers 84 - 646
T21 PegTee Inglorious Bastards 84 - 396
24 Patriarkens Utvalgte 82 - 748
T25 Adam's winners 78 - 1066
T25 Tromsø Golfers 78 - 422
27 Team Goofy 62 - 526
28 FOREPlay 48 - 764
29 St. Ables 38 - 620
30 Stonheads Best Men 8 - 466
31 ScanDiggers 0 - 0

vist

over 15 år siden

vist

Er det andre som har problemer med pgatour.com?

Stian

over 15 år siden

Stian

1 time delay på svar, men fungerer her.Fortsatt hassle?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Ingen problemer her. Nå er det bare å slå på viasat golf og følge den spennende avslutningen. Mickelson ser bra ut sålangt

Stian

over 15 år siden

Stian

Bongen min ser bedre og bedre ut. Har Fowler og Yang, og sistnevnte er på jakt.

Takk også ladbrokes som hadde 1:34 i odds på Yang før birdie på 12 og 1 slag bak lederne.Da datt det til 1:13., men jeg var tidligere ute :)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Poulter shower på hull 16 i dag og,ber om mer jubel etter å satt ballen nesten rett på pinnen...

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Ser ikke ut til å bli mye jubel her i kveld.
Ligger på +6 samlet for mine fire, så noen må begynne å spille golf.
Merrick har i tillegg dropp pga vannhinder på hull 12 så snittet er fortsatt stigende.

Stian

over 15 år siden

Stian

"Huge mistake for Yang" NOO!

hackz

over 15 år siden

hackz

Takk Sam :) Da er jeg fornøyd med årets fantasy golf innsats :)
Blir kake på jobben.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Fornøyd med sisterunden,som sørget for at jeg passerte barcentrale i sammendraget:)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Nærmet megh barce i sammendraget og la de like bak lenger bak....det er godt nok for enkle Sam.

Lawinth - nå er det like før de som ikke deltok i de to første rundene tar deg igjen....hvordan føles det? :-)

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Gratulerer hackz med seier i ren Northug stil, 22 poeng må vel være godkjent margin. St Able beholdt 29.plassen og det meldes om glede i den leiren samtidig som en hel verden venter i spenning på svaret til Lawinth på SS's journalistiske spørsmål; Hvordan føles det?

1 hackz 190
2 Golfpunk 168
3 stigkir 152
4 vist 148
5 Stians Trunkslammers 147
T6 Yips Duffers 146
T6 CMoose 146
T8 OleM 144
T8 Diablos 144
10 Kevins flopparooneys 142
11 Midters 140
T12 Tottenham Hotspur GC 138
T12 Sams Smiling Mooses 138
14 clan art 128
15 topcrop 126
T16 Steinbånn 124
T16 AirHolsen 124
T16 droppen golf club 124
T16 Adam's winners 124
T16 barcentrale 124
21 Tromsø Golfers 122
22 team donk 120
T23 PegTee Inglorious Bastards 120
24 Patriarkens Utvalgte 116
T25 SilverFox 112
T25 Lawinth 112
27 Team Goofy 102
28 FOREPlay 58
29 St. Ables 46
30 Stonheads Best Men 8
31 ScanDiggers 0

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Siden det ble laget et bittelite poeng med at noen med færre runder snart tok igjen noen med flere runder så kommer det en liten oversikt over snittscore. Regnet ut fra den første poenggivende runden hver enkelt ble med fra. Står man med en null midt inne i raden teller den med som runde:

1 Yips Duffers 171,67
2 SilverFox 169,63
3 vist 166,67
4 Kevins flopparooneys 166,33
5 Tottenham Hotspur GC 166
6 barcentrale 164,67
7 Golfpunk 163,63
8 Steinbånn 161,13
9 AirHolsen 157
10 droppen golf club 153,63
11 CMoose 151,6
12 Sams Smiling Mooses 150,57
13 topcrop 145
14 stigkir 144
15 Stians Trunkslammers 141,8
16 team donk 140,67
17 Adam's winners 139
18 Midters 138,67
19 hackz 137,2
20 OleM 132,8
21 Lawinth 132,25
22 clan art 131,4
23 Diablos 130,8
24 Patriarkens Utvalgte 130,33
25 FOREPlay 129
26 St. Ables 125,6
27 Team Goofy 113,2
28 Tromsø Golfers 93,2
29 Stonheads Best Men 77,67
30 PegTee Inglorious Bastards 72
31 ScanDiggers 0

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Trygt plassert midt i feltet på alle måter; hvilket betyr at jeg kan sparke oppover og nedover. Middelmådigheter må ta de gledene man kan få...

Et interessant poeng er at snittscoren min tilsier 12 plass, men jeg ligger på 13 plass. Det betyr at den eneste jeg trolig vil ta igjen er ....(trommevirvel)..... Lawinth :-)

Lkitt overrasket over PegTees skjebne og ekstremt imponert over hackz sin seier denne uken. Hørte jeg barnegolfrenn?

hackz

over 15 år siden

hackz

Litt for dårlige resultater tidligere til å dra en Northug.:)

Det jeg ser er en klar sammenheng mellom hvor festlig/sosial helgen har vært og resultatene.

Beste var spill uke 5. Der hadde ut 2 av 8 som klarte cutten.
Må ha vært en fin helg.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da var vel helgens turnering over uten at den trenger noen ytterligere kommentar!

Jeg står fortsatt inne for at en må hovere, mens en kan. Om en ikke utnytter muligheten er det jo ikke sikkert en får hovert noe som helst og det er jo synd!

vist

over 15 år siden

vist

Hadde ikke tenkt på det at noen har 2 runder mere.
Fikk nå ett nytt mål, å passere Lawinth i løpet av vintersesongen.

barce

over 15 år siden

barce

Mange gleder seg over å ligger et hestehode foran meg, sikkert den varme følelsen Axel Teichmann hadde i 2 timer, 5 minutter og 33 sekunder.

Vinterferie er digg, men følgende er erfart - iphone og fantasygolf var dårlig match og jeg skal ha ny bil med firehjulstrekk!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Det var bare dette som manglet;

En barce med Northug-aktige unnskyldninger og børstraktor. (pussig hvor kort tid det er siden at den Iphonen ble beskrevet som guds gave til mannen og bilen han kjører ble beskrevet som det beste som finnes på fire hjul (mens han lo av at Sam sto fast i snøen)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Lykke til Vist!

(Men, egentlig håper jeg ikke at du lykkes...)

barce

over 15 år siden

barce

Sam, det er fantasygolf det er noe gærnt med - og den norske vinteren..

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Godt fornøyd med snittet og ja:) Har allerede begynt på laguttaket for denne uka.

Barce,kanskje du kan skaffe deg en Ipad med 4wd?:)

hackz

over 15 år siden

hackz

Føler jeg kommer like dårlig ut uansett.
Men Waste Mangement var starten på noe stort.
Unna vei oppi der!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her