Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Poulter

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Morsomt med hel-engelsk finale i WGC i helgen og enda morsommere at Poulter vant i en tid da snurrige bukser får økt fokus :-)

I en tid da norske herrespillere ikke får det helt til på øverste nivå kan man jo merke seg Poulters Q-school stats:

"For Poulter, victory was the culmination of years of hard work, completing the transformation from a four-handicapper selling chocolate bars and tees in his local pro shop when he turned professional 16 years ago. His journey took him through the Challenge Tour and four visits to the Qualifying School before he secured his European Tour card and won the Sir Henry Cotton Rookie of the Year honours in 2000."

jonag

over 15 år siden

jonag

Man skal ikke kimse av Poulters psyke. Kanskje ikke alle blir gode over natten, noen må kanskje jobbe det inn over år. Med psyken sin og enda et steg bedre spill er han en klar deltager relativt øverst på rankingen i verden.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Mosjomt. Viser at tålmodighet og hardt arbeid funker.

Ingen dårlig lærdom det.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Imponerende turnering av Poulter og flere andre europeiske spillere. Han rykket kraftig opp på rankinga,til en 5.plass.

En av mine favoritter,en fantastisk spiller,og ikke akkurat A4...

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Vel. Så lenge han snakker til journalistene selv om han spiller ræva, så er vel det greit...?

Maks 90 minutter furtetid, var det ikke slik, Beartown?

Sorry guys, klarte ikke å dy meg :-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

......Bull-tull. Vi har fått med oss at hor og uhøflighet er ok for deg....og gleder oss til å de gangene du taper i sommer....

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Den var litt uhøflig av deg, Sam. Men raus som jeg er, så tilgir jeg deg :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her