Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Viasat golf VS Viasat Sport HD

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Hvorfor i alle dager viser man i dag reprise av gårsdagens golf på Viasat HD, når Finalen går direkte på Viasat Golf?? Hvilken idiote er det som sitter og styrer der borte???

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Det er ikke alle som har både HD og Viasat Golf.
Jeg tror HD ligger i en annen pakke. Kanskje de synes det er OK. :-)

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Øh, HD er en kjøpepakke. Hvorfor skal de ikke vise LIVE-golf istedet for reprise fra igår? Kjøpte jeg HD kanalen for å se reprise tror du??

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

De har vist live golf på HD også.

V Golf er også kjøpepakke. De ønsker nok å selge den til flest mulige. Jeg så fotball direkte på HD, de har flere idretter der.

NRK er også kjøpepakke for de som ikke vet det.
Og de sender repriser så det holder.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

jada, jeg vet at både viasat golf og viasat hd og nrk og alt EGENTLIG er kjøpe-pakker. MEN, jeg synes bare det er litt merkelig at man viser repriser på HD-kanalen, når det nå engang går en direkte-turnering, som man utmerket vel kunne vist. Ikke verre.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

10G'er har rett her - det er uvanlig å kjøre repriser i HD hvis man har live sendingen tilgjengelig, men forklaringen er nok at ikke alle HD abonnenter er HD abonnenter og at Viasat vil at alle skal ha begge.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det hele skyldes nok mer at Viasatt Golf er en egen salgspakke/kanal og ikke skal konkureres mot av en "med i den store pakka kanal"
Viasatt HD sender live kanskje hver 2. helg, men svært sjelden siste dag.
Jeg personlig ser hva jeg kan på Viasatt HD og resten på Veetle tv som vel overfører den amerikanske golfsendinga. Sykt full av reklame, men sender ofte mye mer enn det som vises på Viasatt Golf.

Om du håpet og trodde HD kanalen skulle være en erstatning for Viasatt golf har du gått fem på. Det er den ikke, selv om jeg personlig ikke har noe imot å se god golf i reprise.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her