Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ditt beste golf minne?

sammo

over 21 år siden

sammo

Vi har alle opplevd våre opp og nedturer på golfbanen...
Hva med å fortelle om disse?

Lurer

over 21 år siden

Lurer

El Plantio- Spania
Nederlender i ballen. Kledd i rutete bukser, matchende skjorte og genser. Kona som caddie.
Vi tre nordmenn nærvøse (og litt imponerte?)
Første utslag - nederlenderen slår 15 meter. Alle nordboere slår langt.

Senere i runden viste det seg at han kunne spille (bedre enn oss) og han var meget hyggelig

Jonny

over 21 år siden

Jonny

Så du sier at ditt beste golfminne er at en av dine medspillere dummet seg ut ? ja, ja du er nok en trivelig fyr å ha i flighten.

Mitt beste minne må være en 8 meters putt som rullet i for eagle på et par 5 hull på 500 meter. 3 nydelige slag som gav et lite innblikk i hvordan de som lever av spillet må ha det......

Lurer

over 21 år siden

Lurer

Jeg skrev faktisk at jeg hadde en hyggelig runde, jonny.

Fast Player

over 21 år siden

Fast Player

Det var jo Lurer som startet tråden om klær på golfbanen. Fokuser litt mer på golf og litt mindre på hva folk har på seg så går det nok bedre...

Tiger McWould

over 21 år siden

Tiger McWould

skal neimen ikke mye til å lage krangel av et positivt spørsmål her inne nei....

lobo

over 21 år siden

lobo

utrolig, noen andre som vil legge hodet på huggstaben?

simen fulland

over 21 år siden

simen fulland

Det må være min første birdie. Jeg var på vennetur til Sorknes,og på hull 14 (hvis jeg ikke husker helt feil,har index 1) hadde jeg stevnemøte med fru fortuna. Hullet går i en dogleg høyre langs en liten elv. Elven følger hullet hele veien fra tee til green langs høyre side. Slo ut med 4 jern og la meg pent i fairway midt i knekken slik at det var rett frem mot greenen. Tok et 6 jern og slo til,desverre for meg var det litt høyreskru i ballen ,og den landet i elven ved siden av greenen. Midt i elven traff ballen en stein,gikk i en kjempebue tilbake opp i luften og landet pent på greenen 4 meter foran flagget. Putten satte jeg og dermed var birdie nummer 1 i boks. Har blitt flere birdier siden men ingen som denne.Kommer neppe til å se noe lignende igjen. Simen

Proffen

over 21 år siden

Proffen

Å komme i klubbhuset etter en runde i 40 grader i Albufeira, å ha fullført, helt utpumpet. Dehydrert. Verkende kropp. Å motta en kald våt klut i baren ved siden av den store duggfriske. DET var stort!

Picard

over 21 år siden

Picard

Min første under-banepar-runde, -1 på sola gk er det største for meg. Sol, 24 grader, lite vind, hyggelige folk i flighten, det måtte jo bare bli bra :)

Lavida

over 21 år siden

Lavida

Lost ball på Bjørnefjorden GK hull 3 som endte godt.

Blindt innspill grunnet et dårlig utslag. Fant ikke ballen rundt green, selv om slaget var perfekt. Ooops! Ikke sjekket i koppen. Og der: Jada, eagle! Grei utgang på et hull der utslaget luktet bogey ...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her