Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY SCANGOLF – Mayakoba Classic

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da er det på’n igjen, og allerede i morgen er det duket for årets 7. turnering,

hvordan bli med? - http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=107951

Ingen nye deltagere siste turnering, og den gamle drevne gjengen dominerer kampen om Fantasypoeng og verbale ordvekslinger her på forum..
Det har siste runde vært en del gode score, og med beste for uken på hele 230 p. noe som vel må sies å være et godt ukeresultat. Så langt er dette det også beste ukeresultat ever i gruppen.

Lykke til!

Lars

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Vanskelig uke for å sette opp laget. Få stjerner eller sikre kort,og ganske mange ukjente spillere for mange. Men men,vi får se hvordan det går.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Da var alle mine ferdig for dagen,og A-laget klarte seg bra mens reservene var vel heller dårlige. Spent på å se resultatene i morra

Kevin

over 15 år siden

Kevin

vel,ikke helt ferdig...to mann ute og somler fortsatt...tror jeg må legge meg,bare rører jo:)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Smart å ha Duval på laget denne uka....not

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Ikke den heldigste å ha på laget i dag. Golfpunk har også samme valg og feirer ikke veldig tror jeg.
Ser ut som du redder 34 poeng på tre mann likevel, noe som vel er en ok skore på tre spillere. Selvsagt burde du hatt en T5 spiller i tillegg og fått +/- 50 p
Sorry Kevin, men denne uka ser det ut til at jeg slår deg....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

ha ha...it aint over until the f.. lady sings:) men en gang må jo bli den første...

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Du har rett i det Kevin, men en gang må også din luck stagnere noe.
Du har hatt rimelig mye bra score siden du heiv deg på her og jeg ser helst at du forblir bak meg.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Siden det kun er oss her (Omtrent) tenkte jeg skulle spørre hva du synes er en ok ukesinnsats pr uke i Springseason.

Alle starter jo da med blanke ark og vi vurderer en turnering som går alle rundene i sesongen, 12 i tallet.
Er 20,- pr runde en ok innsatts?

Vi regner med at ca 20, kanskje fler av alle 30 blir med og det ville gi en pott som gir rimelig bra premier.
Dette er selvsagt kun mellom oss så du får holde det så hemmelig som mulig.

Stian

over 15 år siden

Stian

Hadde litt tro på Duval, men bare nok til å la han få representere trunkslammerne mine første dag, og det var et godt valg ja.

Ellers hanket jeg med meg 44 poeng og klaret 2 plasser til 22, så det ligner noe :)

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Syke ting, undertegnede og CMoose klarte å beholde ledelsen mens team donk hadde et ørlite feilskjær på oppløpet. Tungt for de i bånn som bare har spillere som er med i matchplay greiene i Arizona.......

If you cant grip it - rip it!

Stillingen etter 2 runder:

T1 Patriarkens Utvalgte 102
T1 CMoose 102
3 team donk 100
4 droppen golf club 98
T5 Steinbånn 94
T5 Lawinth 94
7 barcentrale 92
T8 SilverFox 90
T8 Tottenham Hotspur GC 90
T10 St. Ables 84
T10 Stians Trunkslammers 84
12 AirHolsen 82
T13 vist 80
T13 OleM 80
15 Yips Duffers 76
T16 Kevins flopparooneys 72
T16 FOREPlay 72
T16 topcrop 72
T16 hackz 72
T16 stigkir 72
21 clan art 66
T22 Golfpunk 64
T22 Adam's winners 64
T22 Sams Smiling Mooses 64
25 Midters 60
26 Diablos 58
27 Stonheads Best Men 12
T28 Team Goofy 0
T28 Tromsø Golfers 0
T28 PegTee Inglorious Bastards 0

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det er ok å ikke rangeres i nedre halvdel av lista denne uka også.
Har vært en lang periode hvor en liksom føler at mange tar grådig mye innpå, og da smaker det når det går litt den andre veien en gang i blandt.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Litt heldig i dag Kevin?
4 som MC og akuratt igjen gruppemessig til å ha full flight ;-)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Jepp,kvitta meg med Duval og fikk inn en sålangt god JJ.Henry. Har ikke titta på hva de andre har på lagene sine,men er imponert over poenghøstinga. Mange med god peiling her:)

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

team donk tok skikkelig tak på moving day og gikk lett i tet, mens droppen også avanserte bra til sølvplass. Patriarken holder seg såvidt på pallen, men kjenner kjøret og er avhengig av at John Daly leverer varene på siste runden. Og til de som ser etter Sam, så er han tied 25:)

1 team donk 162
2 droppen golf club 158
3 Patriarkens Utvalgte 154
4 Steinbånn 152
5 CMoose 150
T6 Tottenham Hotspur GC 146
T6 barcentrale 146
8 AirHolsen 138
T9 SilverFox 134
T9 Lawinth 134
T9 Stians Trunkslammers 134
11 Yips Duffers 130
T13 vist 124
T13 OleM 124
15 Kevins flopparooneys 122
16 St. Ables 120
T17 topcrop 118
T17 hackz 118
19 FOREPlay 116
20 Golfpunk 108
T21 Midters 104
T21 clan art 104
T21 stigkir 104
24 Diablos 98
T25 Adam's winners 94
T25 Sams Smiling Mooses 94
27 Stonheads Best Men 12
T28 Team Goofy 0
T28 Tromsø Golfers 0

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Nå skjønner jeg at jeg må følge litt bedre med.... nytter ikke å ikke sjekke laget, lukke øynene og håpe det går bra (den metoden Riise brukte på fakturaene). I dag har jeg ihvertfall fire mann med.......

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Mye høye scores i dag,f.eks Daly som er +7 etter 15

Stian

over 15 år siden

Stian

Takker for den Thomas Levet.Leverer en _9_ på par4 14 hull.

You are cramping up my style! Godt å se at Howell tar ansvar og klatrer opp etter en kjip start.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Har også Thomas i spill i dag.
+7 slag på tre hull tror jeg jeg skulle klart også på den samme banen. det er jo fult mulig at jeg hadde brukt +14, men uansett ville med mitt hcp vært bedre en hva en proff skal levere.

Det har jo likevel sin sjarm å se at også de gode kan....ikke...

vist

over 15 år siden

vist

Dette var ikke "min" turnering, klart dårligste uke. :-(

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Skip Kendall har -7 for dsagen, noe som vel er med på å ghjøre dagen til en av de med dårligst poenghhøsting for en enkeltstående dag. Har ikke sjekket, men tror ikke mange når 40 p siste dagen og vil tro mange ligger på tyvetallet eller lavere i dag.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Stian er redd Howell ikke ble veldig mye å satse på til slutt (har ham jeg og)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

elendig runde,mine gikk +1 i dag....huff huff

Stian

over 15 år siden

Stian

Satt Duval som reserve på 2.runde, good call! Brian Stuard var et klart bedre valg :)

Totalt ble det 2 topp 5 og ..litt annet

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

huff. dette var skrøpelig. verste helgen til nå, men det er bare å skylde på seg selv - må huske å sjekke cut. rett før jeg blir Jørgen Brink igjen....Takk til Briny Baird!!

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

En total slakterunde den siste gitt. Droppen holdt stand mens flere rykket oppover med heller labre scorer på en dag hvor helter som Thomas Levet og John Daly spilte som middels klubbspillere (og jeg hadde begge....)

Sluttstillingen i Mexico:

1 droppen golf club 186
2 team donk 180
T3 barcentrale 178
T3 CMoose 178
5 Stians Trunkslammers 176
6 Steinbånn 174
7 Tottenham Hotspur GC 172
8 Patriarkens Utvalgte 168
9 AirHolsen 158
T10 Lawinth 154
T10 Yips Duffers 154
T12 SilverFox 152
T12 topcrop 152
T14 Kevins flopparooneys 144
T14 vist 144
T14 OleM 144
17 St. Ables 138
18 FOREPlay 136
19 hackz 134
20 Golfpunk 126
T21 Midters 122
T21 Diablos 122
23 stigkir 120
24 Sams Smiling Mooses 118
25 clan art 116
26 Adam's winners 104
27 Stonheads Best Men 12
T28 Team Goofy 0
T28 Tromsø Golfers 0

Kevin

over 15 år siden

Kevin

hadde nesten trodd jeg skulle havne enda lengre ned...men rykket ned en plass overall og. Men til helga lukter det ny suksess:)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg har selvsagt mest lyst til å si ingen kommentar, men jeg har møtt pressen, tatt det som en mann, den svake innsatsen var bare min feil og jeg må bare satse på å være bedre neste helg.

Stian

over 15 år siden

Stian

Forbannade Levet tok fra meg en mulig seier! AArgh, vikke snakke om det!!! *løper ut*

Tilbake imorgen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her