Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

GB i Tyrkia,day one.

R8

over 15 år siden

R8

Er veldig spent på første runden til GB. Håper han holder hodet kaldt og går under 90 slag :)

kingben

over 15 år siden

kingben

Jeg er en stor optimist og tipper 88... :-)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

ha ha...jeg tror på 83 slag...75% fw treff og 50% GIR:) Regner med det er shot tracker fra banen når han spiller...

R8

over 15 år siden

R8

Jeg har kjøpt samme driver som GB,så jeg tipper 4 out of bounds og 98 slag på 1 runden... he..he..

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Da har vi resultatet:

76 slag.

R8

over 15 år siden

R8

Gikk han på 76????

dutte (in disguise)

over 15 år siden

dutte (in disguise)

GB må ha glemt å slukke talglyset før han dro. Håper at litt positiv energi også har tatt veien til Mexico.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hahaha, jeg har fått en hel tråd! Fantastisk, nå ble jeg glad :-)

Tapper i badevann nå, og skal ned i spa'en etterpå. Men skal lage referat. PS: En av dere tippet helt riktig score ;-)

R8

over 15 år siden

R8

Det skjønner jeg ble 88. Har jo spilt med deg noen ganger :)

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Snakker vi front eller back 9??

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Jeg kan fortelle at det var en fornøyelse å spille golf med GB i dag, og at dere pompernikler der hjemme bare er misunnelige, så om det er 76, 88 eller 98 spiller ingen rolle.... :D

Banen var fin, men hotellet er jammen meg virkelig noe for seg selv.

Gunnar Bull (den originale) kommer med et langt mer utfyllende innlegg om dette, så jeg skal ikke ødelegge for hans forfatterskap utover å si at dette er helt fantastisk bra.

ah.... gleder meg til i morgen... da blir det golf, og så Thai Massasje :D

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Yngve og jeg besøker Tyrkia for første gang i vårt liv, og skal spille 4 runder på fire dager. Vi var nok en smule skeptiske før vi dro, for en eller annen gang i løpet av vår tidlige barndom hadde vi begge fått et inntrykk av tyrkere som et innesluttet , innpåslitent og litt uhøflig folkeslag.

Så for å ta det med en gang: Vi tok feil. Vi har blitt møtt med smil og service hele veien, langt over hva jeg har opplevd i Spania gjennom en 20-talls turer. Hotell Cornelia Diamond er – på tross av et harry navn – et utrolig flott hotell. Rommene er store, og spa-avdelingen er nesten verdt turen alene. For de som liker sånt.

På grunn av problemer med å få starttider, ser det ut til at vi kun skal spille på Sueno Pines og Sueno Dunes. I dag spilte vi Pines, som er litt parkbane, litt skogsbane og litt linksbane. Yngve – som ikke hadde svingt en golfkølle på to måneder – startet med fire par på rad. Litt irriterende for meg, som startet med fire bogeys. På hull 7 satte Yngve en flakseputt for kvadruppelbogey, så da ble det stillere fra den kanten noen minutter. For min egen del spilte jeg hull 10 – 14 med scorene 4, 4, 4, 3 og 3. Resten har jeg allerede glemt :-)

Etter dag 1 leder Yngve med 87 slag mot mine 88 (godt tippet, King Ben), og i morgen skal vi spille en kortere men trangere bane. I mangel på eget nærspill satser jeg mest på å ødelegge for Yngve med upassende kommentarer i nervepirrende situasjoner, så får vi se hvordan det går.

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

hihihi.....

det tror jeg går bra, Gunnar.

Det var selvsagt ødeleggende kommentarer som førte til den fantastiske kvadruppelen min.

eller evt. det faktumet at jeg fortsatt tenker som en grøntkortspiller (no offense) når jeg skal slå 150-180 meter over vann, og selvsagt da går rett i vannet på den første, og plugger ballen i greenbunkeren på den andre ballen.

Velvel, nå skal jeg ha 30 minutter på øyet, og så skal jeg og GuBu spise en bedre middag på det nest beste hotellet jeg har bodd på noensinne...

:)

hackz

over 15 år siden

hackz

Du får dra trikset mitt GB. Så ut til å virke, bare synd det var på 18.green.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Sorry hackz, men jeg klarer ikke koble den siste meldingen din. Oppdater meg gjerne, jeg kan trenge et par dirty tricks...

hackz

over 15 år siden

hackz

Ops ikke helt track over hvem som gjemmer seg bak de forskjellige nickene:)

tenkte G for.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Litt skuffa over at jeg ble desinformert om 76..... jeg burde skjønt at det var tull, men trodde, ut fra innleggene her inne, at GB var scratchspiller.

007

over 15 år siden

007

Forrige GB dikt var sånn:
"
Rett frem
og syttifem
eller rett hjem
"

Vi venter på nytt dikt ;)

Sultan

over 15 år siden

Sultan

Artig med litt info fra Belek, selv om dette virker litt "internt" :) håper på litt info om kvalitet på baner og ikke minst trykk på disse.

Ellers så sier vel nicket mitt hva som er min favorittbane i Belek. Hørt mye bra om carya også. må si at nå kribler det veldig i en middels golfer :):)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her