Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sideblikk: Pjatt!

Freud

over 15 år siden

Freud

Nå er jeg så lei av alt tompratet i NRK foran og mellom konkurransene at jeg snart spyr. Dag Erik, Liv Grete, Pål Gordon, Thomas og andre drøvtyggere plager meg så mye at jeg allerede nå skrur av bare jeg ser fjeset deres på skjermen. Da vet jeg at det ihvertfall er totalt uinteressant. Må vi virkelig plages med alt dette tøvet og alle GJENTAGELSENE foran hver øvelse? Hører dere i NRK?!
De snakker til oss som til barn, med innholdsløst pjatt. "Nå skal vi ha det hyggelig dere".
Og det enorme apparatet NRK har i Vancouver er jo det glade vanvidd. Her forsvinner altfor mye av mine lisenspenger. Jeg protesterer!

Godt å få det ut.
Håper noen i NRK leser dette, men det gjør de garantert ikke. Kan noen formidle det til ansvarshavende?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

slå over på svensk kanal heller,mer behagelig synes jeg

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Her er jeg helt enig Freud. Det er 20% sport hittil og 80% pjatt.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hvorfor irritere seg over alt mulig Freud - smil litt, vær litt blid....

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

NRK er lisensfinasiert, og vi må betale ekstra dette året pga MGP. Og VM-fotballen som mange ønsket å se solgte de til en betalingskanal.
Når det er så mye dødtid som det er i forbindelse med OL-sendingene så blir det mye pjatting.

Det er vel lov å kommentere SS. Du har jo vært ganske kritisk til feks NGF, Norsk Golf, Frode Scheie, eller var du bare litt irritert akkurat da? :-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Greoit nok scrambler, jeg synes kanskje at viktige spørsmål i norsk golf er mer sentrale å debattere her på Scangolf enn om noen NRK ansatte snakker litt mye i ventetiden, men hver sin mening.

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Jo, det er greitt. Men vi pjatter jo om mye rart her inne som ikke alltid er så viktig, så det er jo greitt å irritere seg litt over NRK i disse OL-tider. Spesielt siden nordmennene bare bommer og faller. .-)

Stian

over 15 år siden

Stian

Men det var ingen som finansierte John Dalys twittermelding om at det norske herrelaget i bruker Loudmouth bukser, men det var verdt sitt i gull!

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Det går vel an å finne ut når øvelsene faktisk starter og slå på ev. zappe inn på det tidspunktet. Det er blitt veldig vanlig at sendingen starter lenge før øvelsen og da blir det selvsagt pjatt.

Foooore

over 15 år siden

Foooore

Enig med SS, tenk positivt og gled deg over ting&tang.

Men det er nå engang slik at det å irritere seg over ting er en av de større folkesportene i Norge, om det bunner i misnøye med eget liv eller annet er sikkert verdt mange doktoravhandlinger.

"Obligatorisk" lisensavgift for NRK er på vei ut, både SAS og NRK bør som mange andre selskap ha evnen til å finansiere seg selv. Og om ikke, "good day".

hackz

over 15 år siden

hackz

Unnskylder NRK med at de ikke har mange høydepunkt å kjøre i reprise så derfor er de tvunget til å pjatte å pjatte å pjatte.

Tøft gjort av deg å slå over på svensk Kevin. Ohh smerte!
Gledet meg til å følge langrenn, skiskyt og alpint på SVT. Det ble ikke så moro som planlagt.

Under hockeykampen i natt var de derimot sympatiske...

Kevin

over 15 år siden

Kevin

he he,synes de er flinke jeg. Er for tiden i Malmø så det er "naturlig" å se det på svensk tv,men har tilgang til nrk også. Switcha litt frem og tilbake,men så mest på svt

Lisens-Jakob

over 15 år siden

Lisens-Jakob

Vi ser jo at de såkalte reklamefinansierte kanalene blir dårligere og dårligere, samtidig som de i tillegg begynner å kreve avgift de også (f.eks. TV2 på RiksTV)
Det er jo bare NRK og SVT som sender annet enn dårlige amerikanske (og norske) såpeserier og selvdiggertalkshow.

Freud

over 15 år siden

Freud

Til dem som ikke har oppfattet det herinne: Smilende Sam er obligatorisk uenig i alt jeg skriver, uansett tema. Han oppfordrer meg til ikke å være så irritert, mens han selv er blid og smilende til alt. Aldri noe kritikk fra den karen, nei. Og han tar aldri opp saker som ikke har med golf å gjøre. En praktkar på dette forumet.
Jeg lover å ta meg sammen.

tilskuer

over 15 år siden

tilskuer

Jeg stiller meg også på lista over de som vil beholde NRK-lisensen.
Vi trenger ikke flere reklamefinansierte tabloid-kanaler. (selv om grensen for hva som er reklamefinasiert begynner å bli litt utydelig også i NRK).
Jeg kan dog være villig til å fjerne lisensen hvis staten overtar regningen.

pjatt

over 15 år siden

pjatt

I går så vi en time++ med pjatt, samtidig med snowbard øvelsen. Det holder ikke mål. Sikkert mye gøy vi ikke får se på grunn av intervju nummer 3 med mora til Hegle S.

Foooore

over 15 år siden

Foooore

Flere møkkaprogram gir mer tid utendørs med venner og familie. Fornuftig tidsbruk. man kan golfe for eksempel.

Pay pr view kommer ila kort tid. Uansett kanal.

Innmari Serriøs

over 15 år siden

Innmari Serriøs

Nå må du slutte å sutre sånn Freud.

Alt du kommer med er pjatt selv.

du sutrer og klager over at folk følger Henrik Bjørnstad, og sutrer nå også over at NRK ikke har 100% fyll, og dermed må pjatte.

Det er faktisk ikke så veldig vanskelig å være uenig med deg, for alt du lirer av deg er negativt.

Ikke mye freudiansk intelligens over metodene dine i hvertfall.....

wahtever

over 15 år siden

wahtever

Etter digital-tv kom synes jeg man bør legge NRK over i det krypterte nettet slik at man behøver et kort for å få det inn... Fjerner lisens-snyltere... Og det gjør at folk faktisk kan kjøpe seg en TV til TV-spill, pc-skjerm eller liknende uten å måtte betale lisens.

I tillegg reagerer jeg sterkt på at lisensen ikke er differensiert for studenter, det inviterer til ulovligheter. Lisensen utgjør en betydelig prosent av de 120.000 vi "tjener/ låner" i løpet av ett år. Da jeg bodde i England var det slik, noe som medførte at studenter faktisk betalte for seg.

OL har vært ræva så langt så jeg går rett OT.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Uffda Freud. leit at du oppfatter det slik.

On topic; NRK er slik jeg ser det en utmerket kringkaster. De er anerkjent internasjonalt for sine vintersportsendinger og sin programflate generelt. Javisst er det litt pjatt innimellom - det er det på de fleste sportssendinger på de fleste tv-kanaler...... Kunne man ønske seg mindre av det og flere gode analyser ? Javisst. Er det mulig å fylle et vinter OL med det ? Nei.

Tuttafan

over 15 år siden

Tuttafan

Fullstendig uenig med deg Freud.

Godt at smaken er som baken. Men jeg savner Bjørge Lillelien og Unni Annsdal.

Freud

over 15 år siden

Freud

Og Alsgaard fortsetter sitt tomme prat, og lover gull hver dag. Northug i toppform ville ha vunnet.... Dagens helt er Olsson, fulgt av Legkov som var den som hentet ham inn, men dessverre tapte kampen om en medalje. Hellner kunne cruise inn på de andres innsats.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Desverre litt enig med Freud her. . pål gordon og han tullingen som står med Liv Grete er totalt ubrukelige, og burde vært plassert på noe HELT annet. Jazz eller noe liknende crap som ingen ser på.

Spørsmål fra han syklisten i går: "You got silver, was that you dream?).....

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

"your dream" selvsagt...

ScanDigger

over 15 år siden

ScanDigger

Det var tider da vi hadde Rolf Hovden :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her