Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Skrytelista

b

over 21 år siden

b

Hei
Har lyst til å starte en ny tråd. I denne tråden har du lov til å skryte uhemmet av BANER du har spilt på eller spiller til vanlig. Du har også lov til å kommentere negative saker på en bane men BØR(bør et ett departementalt SKAL) da også ha med noe positivt i samme stykket. Det ØNSKES redigering av webmaster dersom kommentarer går utenfor tråden og debattanter skal være klar over det ved deltakelse, Er dette mulig tro??

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Royal Aberdeen.... spill den før du dør eller dø som en ufullstendig golfspiller (og når du først er i området så spiller du Murcar og Cruden Bay også)

Drøbak G.K. (medlem) hyggeligere medspillere får du ikke noe sted....

Kjekstad - hver morgen våkner jeg og takker gud for at jeg ikke er medlem der, men betjeningen der er hyggelig og kaffen god, dessuten er det nedoverbakke mot slutten....

Kjekstadmedlem

over 21 år siden

Kjekstadmedlem

Stakkars Smilende Sam! Er du også blitt en av de som ikke har spilt så bra på Kjekstad og dermed velger å dømme banen nord og ned? Du er en i mengden. Du er nok ikke god nok, mentalt, til å takle banen enda.

Bortsett fra scoren, kan jeg ikke se noen graverende grunn til å kritisere Kjekstad. Det er en nydelig bane!

Lavida

over 21 år siden

Lavida

El Saler (Valencia) - en forsmak på hva som venter i golfhimmelen (hvis vi er snille her på forumet). Meland, som er den kvalitetsbanen i Norge med tydeligst karakter. Golf slik golf er ment å spilles.

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

T.O kjekstadmedlem; jeg har spilt banen to ganger og hadde 34 poeng begge ganger. Det er lov til å ikke like baner man spiller bra på ? Eller må man ha spilt dårlig for å hate den ? I så fall må jeg hate Penha Longa - men det gjør jeg ikke.

Kjekstadmedlem

over 21 år siden

Kjekstadmedlem

Smilende Sam, konstruktiv kritikk krever at du grunnlegger den. Ut med det! Hva gjør Kjekstad til en værsting?

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Det står ikke noe i starten om at man skal være konstruktiv :-), men siden du nå har sluttet med å beskylde meg for en idiot som bedømmer baner etter eget spill (du burde unnskyldt deg) så skal med glede gi mine hovedpoenger:

Banen er i dårlig stand. Banen har dårlig design (etter min subjektive oppfatning og med forbehold om endringer siste 3 år) Det er alt for lange spaserturer mellom hullene (det kan man også diskutere om man liker eller misliker - men jeg er der for å spille golf - gå i fjellet gjør jeg ofte nok uten golfkøller). Jeg synes også det er i overkant mye blindt uten at man - den gang jeg spilte - hadde brukt retningsstaker - slik man gjør andre steder, f.eks. i Skottland.

Mye ville vært gjort hvis man tok tak i banens tilstand, satte opp retningsstaker og ryddet litt i roughen.

bane kongen

over 21 år siden

bane kongen

Spillte baner.
San roque, valderama, st andrews, bay hill,TPC sawgrass, TPC of schotsdale osv osv.

H

over 21 år siden

H

Drøbak.
Du har alltid en flat lie. Det er få hinder. Banen er kort. Du har som regel en alternativ fairway å lande på hvis du ikke treffer den brede du skulle ha truffet. Du får minst to slag for mye i forhold til din hcp. Jeg føler alltid at jeg er et par hakk bedre enn jeg egentlig er etter å ha spilt der. Fin bane å få tilbake selvtilliten på. Negativt, ja det blir jo vanskelig å forsvare sin hcp etter å ha spilt der. Et annet minus er at den ligger midt i trafikken til og fra Drøbak. Det blir liksom litt minigolf i småbyen.

Lurer

over 21 år siden

Lurer

Skeikampen.
Norges høyest beliggende, med storslagen utsikt og flott golf (gjelder siste ni, åpnet i september.
Nes
gudjammerlig kjedelig.
Aurskog
Enda verre

Kjekstadmedlem

over 21 år siden

Kjekstadmedlem

Smilende Sam: Får ikke håpe at du virker alt for troverdig på folk. De risikerer å bli lurt av en som ikke kjenner banen/området. Det gjør du ikke etter å ha vært der kun to ganger!

Banen har kun ett blindt utslag (hull 11), og ett, kanskje to blinde innspill (6 og 18). Når det gjelder avstand mellom green og neste utslag er det KUN mellom hull 5 og 6 det er en avstand å snakke om. (Den er omtrent like lang som mellom hull 3 og 4 på Drøbak, bare noe brattere)

Dårlig design må vel være en spøk? Ikke et et eneste hull er verken likt eller kjedelig (i motsetning til "pensjonistbanen" Drøbak, haha).

Nei, Smilende Sam, nå må du slutte å tøyse, gitt!

Jens Pøttrus

over 21 år siden

Jens Pøttrus

Så du mener altså å si at man må spille banen en fem-ti ganger før man liker den/kjenner den???? Ikke no særlig godt utgangspunkt om man skal trekke til seg greenfeespillere....

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Sakligheten lenge leve... å kalle Drøbak pensjonistbane var jammen konstruktivt....

Mener du virkelig at hull 3 (utslag) og hull 4 (innspill) ikke er blinde ? ... og at det ikke er noe avstand mellom hull 4 og 5 ? eller mellom 16 og 17 ? Hva angår design så er ikke det et spørsmål om forskjellighet, men om det er gode hull (risk/reward/fairness). Men når det gjelder det så er det som nevnt subjektivt, ref. over. Konstaterer at du ikke imøtegikk meg på et viktig punkt - nemlig banens tilstand. Pensjonistbanen jeg er medlem på har ihvertfall gode fairwayer og greener - men det er vel ikke viktig for deg....

Med ditt usaklige svar så bekrefter du bare enda sterkere at Kjekstad er en bane jeg er glad for at jeg ikke spiller....

sammo

over 21 år siden

sammo

Mørk gk i spydberg
Vanskelig, belønner smart golf
Som regel i god stand

Veldig koselig miljø

Vedr.

over 21 år siden

Vedr.

Drøbak..er det eneste golfbanen i Norge man må spille bedre enn hcp for å gå til sitt hcp? hmm ja slik er det jo, er det ikke ?

Kjekstadmedlem

over 21 år siden

Kjekstadmedlem

Hvis du mener at hull 4 har et blindt utslag, tenker du enten på feil hull, eller så må du gå å sjekke synet ditt! Kanskje det er fordi det er et dogleg og du tenker på å kutte over skogen? Ja, DA er det blindt, det har du rett i!

hull 4 er blindt, ja, om du skal forsøke å slå inn på greenen på 2 slag, noe jeg faktisk vil karakterisere som godt tenkt av arkitekten (Jan Sederholm).

Hvis du syntes avstanden fra hull 4 til 5 (ca 40 meter bortover) er lang, ja da tar jeg din påstand som et kun forsøk på å kverulere.

Jeg må nesten spørre: hva er egentlig langt etter din mening?

Kjekstadmedlem

over 21 år siden

Kjekstadmedlem

Jeg mener hull 3 i mitt første avsnitt...

H

over 21 år siden

H

Kjekstadmedlem. SS har sagt en gang i dette forum at han har 15 hcp.
Da klarer han nok ikke hull 4 på Kjekstad på to slag. Kanskje han allikevel får blindt innspill på tredje pga. at han kommer nede i bakken på to. Da blir det blindt vettu ;)....

Fooore

over 21 år siden

Fooore

Kjekstad er i mine øyne en artig bane, taktisk sett. Og miljøet er hyggelig.

Men når greener er i så dårlig forfatning som de er i år IGJEN, spiller jeg der rett&slett ikke.

Heldigvis tar de seriøst tak i greenprobemet, håper neste år blir bra!

Kresen

over 21 år siden

Kresen

Greenen er blitt ganske bra nå, faktisk!

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Kjekstadmedl.... når du begynner å bli saklig skal jeg svare. Evt. hva med å akseptere at jeg ikke liker banen din ?

Til Fooore; jeg påpekte det hyggelige miljøet innledningsvis....

Kjekstadmedlem

over 21 år siden

Kjekstadmedlem

Jeg akspterer selvsagt at du ikke liker banen (den er ikke min, for øvrig), men jeg føler at de "opplysningene" du legger til grunn bør korrigeres slik at ikke andre skal tro det samme.

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Jeg noterer meg at du korrigerer, men jeg kan for mitt bare liv ikke huske at hull 3 er noe annet enn en dogleg der jeg ikke kunne se greenen fra tee - eller at jeg kunne gå for en synlig green på hull 4 på andre slaget.

Jeg noterer meg også at flere av de forhold jeg peker på ikke blir korrigert...... og at du overhodet ikke tar selvkritikk for den usaklige drittslengningen mot Drøbak.

La det være sagt; selv om banen ikke var blind overhodet, selv om jeg likte selve designet og selv om teestedene lå 5 meter fra forrige green - så ville jeg fortsatt ikke likt en bane som alt for ofte har trøbbel med greener og fairwayer. Når selv de jeg kjenner som har vært medlem i 10 år er lei - så er det kanskje noe i det ?

Til SS

over 21 år siden

Til SS

Nå kjenner ikke jeg kjekstad men hva var usaklig i Kjekstadmedlem sitt forige innlegg. Jeg og synes det kan være interesant å se hva du svarer på dette innlegget.

Att ikke du liker banen er ok, men jeg mener det kan være interesant for debatten at du svarer på dette.

ÅGK

Postman Pat

over 21 år siden

Postman Pat

At du ikke kan se green'en fra tee innebærer ikke at utslaget er blindt. Det er når du ikke kan se fairway, eller rettere sagt at du ikke kan se det området der du ønsker ballen skal lande, at man kan snakke om blindt utslag.

Kjekstadmedlem

over 21 år siden

Kjekstadmedlem

Hvis du mener at man skal kunne se greenen fra utslaget for at hullet ikke skal være blindt, ja da har vi tydeligvis forskjellige meninger om hva et blindt slag er.

Riktig, jeg har ikke korrigert deg på alt. Det er nok fordi du har rett i at banen (greenene) ikke har vært særlig gode de siste to årene. Andre uriktig påstander vil jeg gjerne korrigere.

Jeg har ikke slengt dritt om Drøbak. Hva er det du har oppfattet som drittslenging? Jeg spiller Drøbak selv rett som det er, men det er mest pga at det er morro med lav score inni mellom.

I siste avsnitt kommer du med uriktige opplysninger igjen! Banen har ikke hatt trøbbel med fairwayene. Spesielt ikke siden det ble installert vanningsanlegg på de (5-6 år siden?). Nå er de meget bra. Greenene er jeg enig i at har vært dårlig en periode, og at det er grunn til å bli lei. Dette er ingen sin skyld og gir deg dermed ingen rett til å spy eder og galle og ødelegge en fin og gammel klubb sitt ry og rykte!

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

På tide å spole tilbake:

1. Jeg spydde ikke edder og galle innledningsvis - jeg sa at jeg var glad for at jeg ikke var medlem der (innlegg 1). Se også innledning av denne tråden som inviterte til det.

2. Så kommer Kjekstadmedlemmet på banen og antyder at jeg ikke liker banen fordi at jeg har scoret dårlig. Det var feil og ble påpekt av meg. Allerede der er KM usaklig og sier (sitat) "Du er nok ikke god nok, mentalt, til å takle banen enda." Saklig ?

3. Så blir jeg bedt om å gi konstruktiv kritikk. Det gjør jeg og peker på de forhold som jeg ikke liker - uten å bruke adjektiver av usaklig karakter. Jeg påpekte til og med at dette var subjektivt.

4. KM gir seg ikke og kommer med korreksjoner. Greit nok, men han kan ikke dy seg og legger til (sitat)

"Dårlig design må vel være en spøk? Ikke et et eneste hull er verken likt eller kjedelig (i motsetning til "pensjonistbanen" Drøbak, haha)."

Saklig ?

5. Jeg påpeker at det kanskje er noe galt i korreksjonene og viser til noen eksempler.

6. Et par av eksemplene liker ikke KM - så han korrigerer igjen og ber meg ta en tur til optiker.

7. Jeg presiserer igjen hva jeg mener, og peker på at det må være lov til å ikke like banen.

8. At du ikke har slengt dritt om Drøbak er vel motbevist med sitatet under 4. ovenfor. Hvis ikke du da mener at begrepet "pensjonistbane" er et kompliment. Å uttale at du spiller Drøbak "for å score lavt" er jo heller ikke så lite arrogant.

9. Før jeg skrev dette innlegget ringte jeg til et par kjekstadmedlemmer jeg kjenner. Jeg skal være nøktern å nøye meg med å si at de ikke kjenner seg helt igjen i din beskrivelse av varigheten på problemene med greenene og kvaliteten på fairwayene på Kjekstad. Hvis du mener at det kun er de to siste årene at det har vært greenproblemer og at fairwayene er gode, så ser jeg ingen grunn til å nekte deg å mene det. Men da må du nesten la andre mene noe annet enn deg.

Postmann Pat; er ikke uenig med din definisjon av blindt. Men si meg - hvor langt er det bort til dogleggen på hull 3 ? Hvis man skal ha en 200 m. drive på det hullet - må man ikke da spille det blindt ? Såvidt jeg kan se av hjemmesiden til KJGK er ikke dette endret siden jeg spilte hullet. Bildet viser vel at det er blindt, med mindre man vil spille safe og legge seg opp i leg'en.

H

over 21 år siden

H

Det er ikke arrogant å si at det er lett å score lavt på Drøbak.
et er faktisk tilfelle. Banen er kort, flat og lett.

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Ok H, så sier vi det - for å slippe at det blir diskusjonen....

andre.b

over 21 år siden

andre.b

Har spilt drøbak noen ganger, vil ikke kalle det en pensjonistbane men syntes jeg så noen som skrev man måtte spille lavere enn sitt hcp for å klare drøbak på sitt par. Dette stemmer nok ikke. Jeg hadde en dårlig golfrunde på drøbak hvor jeg spilte til 35 poeng, angra i ettertid at jeg tok med driveren. Man klarer jo banen med 5-7-wedge og putt.

Ang. diskusjonen om kjekstad er jeg enig med smilende Sam i omtrent alt han har skrevet. Særlig: Man trenger ikke ha spilt elendig for å mislike en bane.

Det er visse ting som utspiller seg som viktige for at en bane skal være bra.

1. Green kvalitet, ikke for små greener.
2. design
3. banekvalitet, bra sesong. fine fairwayer o.l.
4. forgive, smartplay osv.
5. lengde.
6. ikke for mange doglegger (etter min mening)
+ sikkert mye mer.

Personlig liker jeg: sotenës gk, losby, en del baner i spania:), østmarka, hauger og oslo gk.

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

De fleste baner i Norge kan spilles til bogey med 5 jern og nedover i bag'en. Det er få baner som krever driver på mer enn 170-80 meter fpr å være "tørr". Jeg har heller aldri påstått at Drøbak er vanskelig, den er ganske grei , som andre.b. sier, og problemene er mer rundt green enn i lengde - men den er slopet av de samme som sloper andre baner.

Goofy

over 21 år siden

Goofy

Re Drøbak: På noen av banens par 4 hull, så kan man drive greenen. Det er lite vann og skog i spill, og man får tildelt mange slag, mener jeg, f.eks. i forhold til Losby. For å gjøre banen mer utfordrende, så spiller jeg uten driver. Utslag med 5
er jern og innspill med 7-9 jern, kanskje PW på de aller korteste par 4 hullene.

Hull 10 har jo blitt endel bedre og vanskeligere nå, den var fin å drive før. Hull 3 kan man også godt drive.

Jeg vil også kalle banen en "kone-bane", dvs. hvor den ihugga golferen tar med kona, slik at hun kan hakke avgårde med 3'er wooden sin, og allikevel få en bra score. Banen er heller ikke lang å gå.

Drøbak er en av de letteste banene jeg spiller (scorer best på).

Hilsen Goofy
hcp 13.4

Hmmmm

over 21 år siden

Hmmmm

Hva var det denne tråden startet som???
Mulig en del av dere burde gi dere nå eller starte en egen tråd om Kjekstad??

Forøvrig er den beste banen jeg noen sinne har spilt;
La Finca - Alicante området i spania.
El saler kommer nesten like høyt.

TAH

over 21 år siden

TAH

Turnberry Ailsa er den beste banen jeg har spillt. Den var sinsykt bra.

Espen

over 21 år siden

Espen

Rø golfbane på Bornholm er den fineste banen jeg har spilt på i sommer.
Ellers har jeg spilt 3 ganger på Østmarka denne uken, og det er en slitsom bane syns jeg. Pluss er meget billig greenfee på hverdager før kl 13. (200,-)

Roger

over 21 år siden

Roger

Miklagard er helt klart den beste banen jeg har spilt. Ingen baner overgår denne i Norge.

Kjekstadmedlem

over 21 år siden

Kjekstadmedlem

Noen fornuftige sjeler har fått diskusjonen på rett kjøl igjen så jeg skal ikke gjøre mer skade her. Kan heller fortsette i en annen tråd.

For å bidra i den opprinnelige diskusjonen vil jeg gjerne ha sagt at Meland er en skikkelig snadderbane. Jeg liker utfordringer og det finner man i mangfold på denne banen. Å stå på hull 7 i stiv kuling sideveis og tørre å slå ut med driver samtidig som man føler ro pga glede og tilfredstillelse er ganske spesielt.

bergenser

over 21 år siden

bergenser

Til Kjekstadmedlem.
Du mener val hull 8 og ikke hull 7. http://melandutv.rdrift.no/ImageArchive/hull08-1.jpg

Kjekstadmedlem

over 21 år siden

Kjekstadmedlem

Ah, ja selvsagt. Takk!

par

over 21 år siden

par

www.hafjellgolf.no
www.santanagolf.com

simen fulland

over 21 år siden

simen fulland

Tenkte jeg ville gi litt ros til en bane som har fått mye pepper opp igjennom.Spilte Østmarka for første gang siden i vår i forrige uke, og nå er de ferdige med utbedringene på hull 3 (par 4 ,ny green og fairway bunkere), hull 14 (par 5 ,ny tee åpnet som åpner opp hullet,flyttet ned til venstre midt i), og hull 18 (ny tee trukket bakover og til høyre om en ser i farts retningen) .Disse hullene er nå etter mitt skjønn blitt mye bedre. Videre var greenene meget bra,faktisk de raskeste jeg har spilt på i år. Ros bør gis når ros fortjenes. Simen.

Hans Olav

over 21 år siden

Hans Olav

Jeg spilte Østmarka på fredag ettermiddag/kveld i strålende sol og nydelig vær.
Banen var flott og overhodet ingenting å klage over. Lite folk var det også, greenene var raske og konsise, så det gikk i fint tempo der ute.
De nevnte endringer/forbedringer som ble nevnt på hull 3, 14 og 18 har absolutt hevet standarden.
Anbefales.

SVerre

over 21 år siden

SVerre

Mitt tips: Test ut Østmarka. Bedre enn kanskje noen sinne?

golf

over 21 år siden

golf

Losby er flott nå

Knurrik

over 21 år siden

Knurrik

Apropos Kjekstad.
Mye blindt og elendige greener.
Likevel er det en av mine favorittbaner fordi den krever presisjon og taktikk.
M.a.o.: Kjekstad er ikke for dårlige golfspillere.

Men nå er det nå engang slik at noen er bedre enn andre, og noen finner det mer givende å spille vanskelige baner enn andre.

Er man helt idiot med golfkøllene bør man holde seg på Kongsberg, Miklagard eller Nes,
Er man god og vil utfordre seg selv drar man til Kjekstad, Hallingdal eller Norsjø.
Er man noe midt imellom er utvalget av passende baner enormt.
Bare hold dere unna gjørmedammen Bergen GK.

Concorde

over 21 år siden

Concorde

http://www.golf-wantzenau.com/
http://www.golfdijonbourgogne.com/
http://www.barbaroux.com/
http://www.golf-saarlorlux.com/index.php?site=gallery1&id=8

Trude Lutt

over 21 år siden

Trude Lutt

Åh Knurrik, du er min helt! Tenk at du er blant de som er gode og vil utfordre deg selv. Du er sikkert stor og sterk også. Gleder meg til å se deg på Kjekstad, banen for de som kan å spille golf:)

dilter

over 21 år siden

dilter

Min favorittbane er Laem Chabang Country Club i Thailand. Flott bane designet av Jack Nicklaus. Pluss søte caddier.

22

over 21 år siden

22

er det noen der ute som vet om det er noe som er i ferd med å skje med østmarka gk.det florerer med billige medlemskap,helt ned til 5000kr

østmark

over 21 år siden

østmark

Greenene er sopp-infisert, og må antakelig såes om. Dette gjelder samtlige greener utenom 2 og 3. 5000 for en aksje der er ikke akkurat et røverkjøp...

Knurrik

over 21 år siden

Knurrik

Hei TrudeLutt.
Hvis du ser godt etter så spiller jeg på greenfee regelmessig på Kjekstad, både treningsrunder og åpne turneringer.
Er nok dessverre ikke så stor og sterk, men det er heller ingen fordel på Kjekstad. Der må man være taktisk og smart.......

klara

over 21 år siden

klara

østmark: Hvor i alle dager har du fått det fra? Bare tull. Greene er fantastiske nå.

22: Det har andre også lurt på:
http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=6498

monnee

over 21 år siden

monnee

@knurrik Bare lurer på: hva scorer du når du spiller på f eks Nes? Er jo bare å dælje til, så jeg regner med at du aldri er over 75? For innspill, nærspill og putting har jo ingenting å si...

mh

Trude Lutt

over 21 år siden

Trude Lutt

monnee, ikke mobb Knurrik. Han er kanskje ikke stor og sterk, men han er veldig smart og taktisk.

Tigerputt

over 21 år siden

Tigerputt

Før jeg leste Knurriks innlegg må jeg ha vært dum, men etter at profeten nå har sagt det han mener forstår jeg alt. Det er selvsagt de grunner som Knurrik nevner som gjør at Kjekstad i alle golfguider fremheves som "the best golf course in Norway", "a true championship course", "if you know how to play golf, leave the other courses around Oslo and go 30 min drive to Kjekstad".... Det er så godt å ha noen som vet hva som gjelder... Takk Knurrik. Takk.

The Writer

over 21 år siden

The Writer

Tigerputt: Du har nok glemt et par av kommentarene til de store golfguidene og magasinene. Velger å trekke fram to som jeg synes bør være med:

Golf Digest: Kjekstad- The hidden masterpiece

Peguot guiden: We have had great difficulties ranking this amazing course. It's just too good for uss. But be aware: This course is only playable for USPGA players due to it's difficulty.

Jens Pøttrus

over 21 år siden

Jens Pøttrus

Knurrik, jeg fatter ikke hvor du tar det fra!
Hvordan i all verden kan du klare å likestille Kongsberg, Miklagard og Nes????
Kan vel muligens vær tilbøyelig til å være enig i at Nes er en bane hvor "alt" går bra, men de to andre? Hva scorer du på disse banene for eksempel, om jeg forstår deg rett mener du vel at man ikke trenger være taktisk god for å få bra resultater?

Jeg har selvfølgelig ikke spilt Kjekstad, så den uttaler jeg meg IKKE om (bare så det ikke skal kunne misforstås) :o)

Trude Lutt

over 21 år siden

Trude Lutt

Hallo - ikke mobb Knurriken min, sa jeg. Han er kanskje ikke så stor, men han er ganske kort. Nei dette ble helt feil. Han er lurere enn en rev, var det jeg mente å si.

Ikke gi deg, Knurriken min. Jeg er helt sikker på at du ikke slicer på golfbanen, selv om du slicer litt her innimellom :)

Tiger McWould

over 21 år siden

Tiger McWould

ja, nå er jeg jammen sikker på at han som la ut innlegget er fornøyd med tilbakemeldingene sine... hva het han igjen da?.... hmmmm....... husker ikke. for mange svar siden..

:P

Trude Lutt

over 21 år siden

Trude Lutt

Det var Grandmaster B. Ære være hans minne. Min yndlingsbane er for øvrig Ballerud, men jeg ser ikke mye om den her inne på forumet. Den er vel ikke macho nok for dere mannfolk som driver over 150 meter.

Christian Sanne

over 21 år siden

Christian Sanne

Den beste banen jeg har spilt er uten tvil Hyatt Regency Noosa Australia. Den nest beste er likeledes Camden Lakeside Sydney. Banestandarden kan ikke sammenlignes med norske forhold. David mot goliat. Ha en underfundig dag.

-C

EB

over 21 år siden

EB

Bay hill, men ikke reis og spill der hvis du er av typen som ikke liker harde greener!!!Spillte et par runder der i vinter og man kan faktisk stå oppreist å kaste en ball hardt ned på greenen og den spretter halveis opp igjen. Dette var rett etter Pga touren var der. Men banen er jo en fryd å spille, og det blir liksom noe eksrtra spesiellt når du en uke i forveien har gått og sett på tiger og gutta spille der!

Og når Arnold Palmer står på rangen og trener når du runder front nine, så blir jo ikke opplevelsen mindre.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her