Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

golf i dubai

jatta

over 15 år siden

jatta

Noen som har noen gode tips om baner, bosted, om det er ok å ta seg frem med taxi uten å bruke for lang tid. Vil gjerne bo sentralt både i forhold til reisetid til baner å til restuaranter/shopping osv. Kan gjerne også komme med tips til billigste eller enkleste måten og komme seg til Dubai. På forhånd takk

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Den største Dubai eksperten er trolig Marianne Skarpnord. Hva med å sende henne en tweet eller sende henne en mail - kan hende hun har tid til å hjelpe fansen....

Kjakan

over 15 år siden

Kjakan

Dette er det jeg husker fra for 2 år siden: Golf i Dubai er dyrt, fra 8-900 på Arabian Ranches en 5-6(?) mil fra hovedstaden, fin bane, til 1700 og oppover for Emirates og de andre inne i hovedstaden. Det er imidlertid en helt ålreit 9-hullsbane rett utenfor hovedstaden. Den heter Jebel Ali, og der kan du få en ålreit twilightpakke med bil og 9 hull for 200 kroner på ettermiddagen, du rekker akkurat rundt før sola går ned. Den koster vel det dobbelte på formiddagen.

Og til Dubai er det vel naturlig å dra med Norwegian, de har avganger 3 ganger i uka tror jeg.

Øyvind

over 15 år siden

Øyvind

Spilte to runder i Dubai nå for 3 uker siden. Spilte Faldo på Emirates, denne kostet 595,- diram, som må ganges med 1,6 om kursen er den samme som for noen uker siden. Rett under 1000 kr for en meget god bane.

Spilte Montgomerie også, og denne var dyrere. Mener å huske den kostet ca 700,- diram, altså nærmere 1100 kr.

Begge banene var helt fantastiske etter mitt syn. Nå var jeg på bryllupsreise, så jeg kan ha vært noe "borte" av div andre grunner!!

Kjakan

over 15 år siden

Kjakan

Aha, det var jo litt mer overkommelige priser. Det er kanskje billigere nå fordi jeg var der i julen, pluss at dårlige tider der nede kanskje avspeiler seg på golfprisene også.

Vi spilte forøvrig Abu Dhabi (1-2 timers kjøring) 14 dager før Europaturen startet i fjor, roughen var ikke helt grei, for å si det sånn :-). Og greenene var jo helt rå. Den banen anbefales også. Det kostet også 1700,- da.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her