Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Aas golfpark tar form

simen fulland

over 21 år siden

simen fulland

Her følger en oppdatering av status så langt. De 400 andelene fra 1 tegningsperiode ble solgt før 1 Juni og bygging startet umiddelbart. Rangen er ferdig og de 9 første hullene vil alle være grønne før vi når medio september. Fearnly har lagt ut 100 nye andeler uten avertere og disse var nær solgt for noen uker siden. Det er blitt noen små endringer på den endelige designen av både den store og lille banen. Dette for å bedre sikkerheten på et par av hullene som opprinnelig lå litt tett. Det endelige kartet kan beskues på hakadalgolf.no . Jeg har vært på omvisning før såing, og banen ser veldig spennede ut. Omvisning kan avtales med utbygger eller daglig leder.(info på nettsiden) Simen.

Mc links

over 21 år siden

Mc links

Bra reklame for banen da... som du riktig nok fremmer.
Prøvde meg selv å fremme Holtsmark en gang i tiden..

simen fulland

over 21 år siden

simen fulland

Som jeg har nevnt før prøver jeg å informere om noe jeg har tro på, og ja jeg har kjøpt meg inn så jeg er naturligvis ikke helt nøytral. Regner med at du har anskaffet deg andel i Holtsmark golf. Tok nettop en titt på banekartet og anlegget ser spennende ut. Tror du har gjort et godt valg. Lykke til :-). Simen.

golfskrulling

over 21 år siden

golfskrulling

Bra for Aas. Har selv meldt meg inn i Holtsmark for 1500,- og var ute og så på hva de hadde fått gjort så langt. Jeg må med en gang få si at jeg ble mektig imponert hva jeg fikk se. Ingen skal fortelle meg at det ikke er stor forskjell på golfarkitekter. Robert Trent Jones er rett og slett en kunstner og vil med Holtsmark gi Golf Norge en ny dimensjon og vil i særklasse være en av de mest spennende baner og spille på i Norge. Jeg vet også at han er en dyr arkitekt og da bør det også være forskjell. For dere som lurer på hvor dere skal melde dere inn, Ta en tur til Holtsmark og ta en titt. Hull 1-9 er snart ferdig sådd og man har allerede begynt å klippe greener på 1-5. I tillegg er treningsenteret ferdig med stor fin driving range og 6 hulls bane med 2 par 4 hull.
Lykke til til alle andre prosjekter også

Brian Phillips

over 21 år siden

Brian Phillips

From what I have heard about Holtsmark it is coming along great.
My good friend John Strawn who is the CEO of Robert Trent Jones II LLC thinks that it is one of the most beautiful sites they have worked on. I have spoken to people in Skaaret that are building the course and they think it will be one of Norway's best courses.

Not only are the architects in the company world class but also the shapers and finishers that are employed by the company fantastic. Darryl Moulder is supposed to be one of the best. I have had the luck to work closely with Ross Whitehead who used to work for the company as a shaper on a green up at Ålesund and it makes your job so much easier when you have people who love and know what they are doing.

Brian Phillips M.Sc.
Golf Course Architect

Goofy

over 21 år siden

Goofy

Er ikke Skaret-"klanen" "medeier" i Holtsmark da? Har inntrykk at golf gutta klør hverandre på ryggen og skryter av hverandres meritter?

Re: Brian---> I have spoken to people in Skaaret that are building the course and they think it will be one of Norway's best courses.

Brian Phillips

over 21 år siden

Brian Phillips

Goofy,

Holtsmark is part owned by the earlier owner of Skaaret Per Ottar. Skaaret AS as far as I know do not own any part of the course, at least I donæt think so.

Brian Phillips

golfskrulling

over 21 år siden

golfskrulling

Goofy !

For meg så kan Kongen eie banen det spiller ingen rolle så lenge jeg for muligheten til å spille på en så bra bane med 1500,- i årsavgift. Ineterssant for meg som medlem å lese hva Brian skriver. Dette må jo være gull verdt for hele greia i Holtsmark. Jeg skal ihvertfall anbefale alle jeg kan til å melde seg inn. Konseptet på Holtsmark er etter min mening Genialt ved at man slipper kjøp av aksjer eller obligasjoner for å kunne bli medlem i en klubb. Dette blir en vinner !! lykke til Holtsmark og takk Brian for hyggelig tilbakemelding om Arkitekten.

simen fulland

over 21 år siden

simen fulland

Fikk brev i posten fra Hakadal golf i dag. For de som er interessert blir det holdt guidet befaring lørdag 25/9 kl 1400. Alle de første 9 hullene vil da være sådd slik at man vil kunne få et godt inntrykk av hvordan disse hullene vil bli når de åpnes i juli neste år. Adresse o.l finnes på hakadalgolf.no Simen

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her