Kevin
Spillet hans iflg stats ser ut til å ha vært greit fra tee,og meget bra GIR. Her er han nok en gang en av de aller beste i et meget bra startfelt.Han treffer like mange greener som lederen Dustin Johnson. Men på greenen er det iskaldt,han er en av de dårligste her dessverre.
Driving dist:269.5
Driving accu: 69%
GIR: 89%
Putts: 33
Putts pr.gir: 1.875
par 3: -3
par 4: +4
par 5: par
Han spiller altså mye bedre på par 3 enn han har gjort i de foregående turneringene,det er et positivt tegn.
Litt forskjell i banene er det,hvor Spyglass er den tøffeste sålangt
Spyglass er regnet som en av de tøffeste banene på touren,med en course rating på 75.5 og slope rating på 147.Hull 6,8 og 16 er av de aller tøffeste på touren.
Stats runde 1:
Spyglass Hill: 71.52
Pebbele beach: 70.89
Monterey P cc: 69.97
Jeg tror Henrik skal være fornøyd med en runde på par her,eller bedre. Og så tror jeg at Pebble beach passer han bra og han kan score lavere der lørdag og klare cut.
Han må bare nullstille seg og glemme disse to dårlige hullene fra i går. Og så er det kanskje en bitteliten trøst at Henrik og hans makker ligger som nr.4 i pro-am`en. Selv om jeg tror han bryr seg lite om det.
Morsomt at nettavisen skriver at Henrik og hans makker herjer....vel:-)
Når det gjelder været så er det sjanser for regnbyger i dag,men det er ikke helt sikkert. Været for helgen ser veldig bra ut fortsatt
Var litt lite aktivitet her på forumet i går,en grunn er nok at det ikke er ST til å følge Henrik på. Men håper på bra oppslutning for det i kveld
Henrik går ut kl.1828 norsk tid på hull 10 på Spyglass Hill
Aaaaaaaaaooooooooommmmmmmmmm Henrik:-)