Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nok en golfbane kanskje....?

kevin

over 15 år siden

kevin

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.6989029

Burde ikke noen sparke noen på leggen og si stopp? Har vi ikke nok baner nå?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Akkurat det man trenger på Romerike nå.... :-)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hehe, dette er et merkelig prosjekt. Jeg tror det må være 5-6 år siden et par ildsjeler med masse penger (muligens) skulle starte opp Gardermoen International Golf Course, eller noe slikt. De kjørte rundt med firmabil og hadde fått Nicklaus Design med som banebygger, et av de svenske golfdamene skulle drive golfskole og Bjørn Dæhlie skulle ha skiskole på vinteren.

Egentlig ikke så dumt, var vel bare to ting som ikke stemte, og det var:
1 - timing
2 - beliggenhet

Dette er vel de to viktigste faktorene for suksess, og såvidt jeg vet fikk de vel "solgt" ca 15 aksjer, mesteparten til jordeierene i området.

Istedet for å gi opp, la de enda større planer. Nå skulle det bli feriested for engelskmenn, og planer om timeshareanlegg og hotell var faktisk kommet temmelig langt før Marriot (tror jeg det var) trakk seg.

Det siste jeg hørte for et års tid siden, var at prosjektet ble lagt bort. Visstnok bare på grunn av en vei som ikke ble bygd...

Problemet er at Nannestad kommune er den eneste kommunen rundt flyplassen som ikke har klart å få noe særlig vekst. Dermed ser mange politikere kun oppsider av et sånt prosjekt. Det er ikke ofte jeg er enig med SV, men akkurat her har de et godt poeng.

Timing. Beliggenhet. Når ingenting av dette stemmer, da bør man finne på noe annet.

R8

over 15 år siden

R8

Helt korrekt GB. Var borti disse gutta for 6 årsiden,da de akkurat hadde begynt dette projectet. Skulle da leie de feiteste Mercedesene vi hadde i butikken. Ene er svensk den andre norsk. Dette er egentlig ett par guttunger som har drevet noen utesteder i Sverige. Det er katastrofe vis Nannestad godkjenner dette.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her