Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

SCANGOLF FANTASY MATCHPLAY 6. mars

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Årets 7. Pga turnering skjer på Mayakoba Classic at Riviera Maya-Cancun 18. – 21. februar.

Dette er første turnering med Scangolf Fantasy hvor ukeresultat teller for den enkelte. De som er deltagere på Scangolf Fantasy har fortrinn til deltagelse den 6. mars, men vi bestreber å få med 18 spillere (9 lag).

Beste sammenlagt poengsum ved ovennevnte turnering og turneringen uken etter ved Waste Management Phoenix Open, er vinner av 1. Scanngolf Fantasy turnering.

Vinneren vil hedres og premieres på Innesvingen lørdag 6. mars hvor det er lagt opp til en parturnering matchplay. Vinneren er planlagt premiert med fri deltagelse den 6. mars.

Vi vil spille match med 2 deltagere på hvert lag. Det tildeles slag på det enkelte hull etter den enkeltes hcp. Beste individuelle resultat på hullet teller. Når ingen av spillerne lenger kan få poeng (plukkes ballen opp) deles hullet med et poeng til hvert lag.
Seier gir 2 p. – Uavgjort gir 1 p.
Alle lag møter alle. Det spilles to matcher og så en match pause, osv. osv.

Simulatorer er reservert fra 09:00 – 13:00 og alle må være ute i god tid

De beste lag premieres og vil hedres og omtales på en Scangolf Fantasyfull måte her på forum.

Deltagelse:

Pris - Kr 400,-

Send en epost til lawinth@yahoo.com hvor du skriver at du ønsker å bli med.
Navn, Nick og hcp og om, hvem du ønsker å spille i lag med. Om du ønsker å ha med en fra utenfor Fantasy vil vedkommende komme med, og prioriteres foran andre utenfra.

Du vil få svar med nødvendig info etc.

Det tas forbehold om oppslutning til arrangementet.

Det vil gjøres en fortløpende oppsummering for påmeldte så vi kan sikre raskest mulig at dette kan gjennomføres som planlagt.

Mvh. Lars

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

F.... nå angrer jeg plutselig på at jeg ble håndballtrener med 30 unger på turnering den dagen. Men jeg antar at jeg kan donere min gratis deltagelse når jeg vinner den?

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Sorry Sam

Prisen er inkl. the Scangolf Fantasy poengturnering og Matchpllay 6. mars.
Har ingen umiddelbar løsning for hvordan bli med på kun poengjakten.

Jeg skal vurdere en kombinasjon rundt dette og komme tilbake om vi finner en mulig løsning.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

hmpf. Gjerrig-Lawinth :-)

Art

over 15 år siden

Art

Hvis alle skal møte alle blir det ikke 8 matcher per lag?Går det i 4 timer?bra tiltak Lawinth.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Om vi blir 9 lag blir det 8 matcher pr lag, selvsagt ikke over 18 hull.
Golfpunk og jeg tar oss av 1. plassen så den skal du ikke tenke noe mer over, 2. plassen derimot er ledig.

lawinth

over 15 år siden

lawinth

Er det noen som har satt av tid den 6. mars?
Onsdag bør det forefinnes en oversikt over deltagere.
Som det ser ut nå er det rom for å innvitere parspillere utenfra.

Det blir ikke en kombinert løsning hvor de som ikke deltar 6. mars er med på poengjakt denne gang.
Det vil senere bli en løsning med ren poengjakt. kommer tilbake med løsning for dette senere.

Lars

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det er ikke noe å oppsumere med hensyn til poengjakt og match 6 mars. Ingen påmeldte, ingen turnering

Jeg har avtalt å holde av banene med min makker Golfpunk til førstkommende søndag/mandag.
Vi vil behold minst en bane for spill fra kl 09:00 - 13:00 6. mars og om noen har lyst til å bli, så send meg en mail.
Om vi blir mange nok er det fortsatt mulig vi lager en liten turnering/match.
Spill blir det på oss uansett og vi er nå foreløpig tre stykker som skal spille.

Kommer opp med ny løsning om poengjakt om ikke lenge og regner det som mer fristende for den gemene hop å delta på dette.

cmoose

over 15 år siden

cmoose

Jeg har "dessverre" kjøpt meg en golftur til egypt fra 27 feb til 6 mars. Litt uheldig kollisjon, men jeg velger egypt ;-). Lykke til alle som skal spille, det blir sikker moro.

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Litt uvanlig tettrio har tatt tak i Mexico. Donk, Cmoose og undertegnede fører med 56 poeng og vi innehar 16. til 18.plass i sammendraget og varsler om stigende form. Tung start for de tre med zero points, kanskje lurt å sjekke laget. Forøvrig litt misfornøyd med at jeg lot Briny hvile (-6) og at jeg ikke fikk med meg at Notah ikke stiller. Men John Daly har jeg med! If you cant grip it - rip it!

Stillingen runde 1 i Mehcicå:

T1 team donk 56
T1 Patriarkens Utvalgte 56
T1 CMoose 56
T4 Lawinth 52
T4 barcentrale 52
6 SilverFox 48
T7 Steinbånn 46
T7 droppen golf club 46
T9 Tottenham Hotspur GC 44
T9 St. Ables 44
T11 Yips Duffers 42
T11 vist 42
T11 OleM 42
T14 Stians Trunkslammers 40
T14 stigkir 40
T16 AirHolsen 38
T16 Kevins flopparooneys 38
T16 Midters 38
T16 hackz 38
20 FOREPlay 36
T21 Golfpunk 34
T21 Adam's winners 34
T21 Sams Smiling Mooses 34
T21 clan art 34
T21 Diablos 34
26 topcrop 28
27 Stonheads Best Men 12
T28 Team Goofy 0
T28 Tromsø Golfers 0
T28 PegTee Inglorious Bastards 0

barce

over 15 år siden

barce

Sam, hvor er du?? .... ahh, der ja..

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

lol @barce....og så glemte jeg å gjøre bytter i dag på toppen av det hele...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her