Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY SCANGOLF – AT&T Pebble Beach Nat

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da får jeg ønske velkommen til årets 6. turnering,

hvordan bli med? - http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=107951

Sist turnering var det kun en rookie med og alle regnes nå som drevne Fantasy golfers.
Denne turnering er det pr nå ikke registrert nye deltagere, men under forrige turnering kom det inn en ny spiller som har prøvd dette fra tidligere.
Droppen golf club kom inn antagelig siste dag og tok i gruppen en sterk 7 plass med 717 p.

Denne uke regner jeg som nevnt, oss alle som vel drevne i spillet, og selv ikke jeg kan komme opp med gode nok unnskyldninger for det dårlige resultat dere måtte levere i løpet av turneringen.

Dette er siste turnering før oppkjøringen til forårets store begivenhet finner sted 6. mars.
Det vil si at de neste to uker/turneringer er det fullt alvor for de som melder seg på. Ny tråd om dette i kveld!

Får se hva tiden strekker til i min travle golftilværelse, og om jeg får til et intervju denne uken. Har hørt rykter om at ting er på gang i så henseende, men en kan jo aldr helt vite.

Lykke til alle sammen! (Denne uken, uten non unntak.)

Lars

kevin

over 15 år siden

kevin

Herlig å se J.B.Holmes gjøre det så bra,men skuffende at Davis Love III sliter i starten.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Har et lite håp om -2 som snitt på mine i dag, noe som vel må anses som en god forbedring. Mange hull igjen, men det kan bli tungt å nå det målet.

Diablo

over 15 år siden

Diablo

Godt å se at Choi er i støtet :) Henrik trekker foreløpig ned, men måtte bare ha han med.. Satser på en awsome back-9!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Lawinth, jeg er på samme nivå (-2/-3 snitt) Klarer aldri å plukke gjøken med gulldagen..... kompetansesvikt.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Er for øyeblikket nærmere -1 i snitt enn -2
Kan det være så jævla vanseklig å levere - 5 i snitt for fire gode golfere (jeg velger) da?

Midters

over 15 år siden

Midters

kevin

over 15 år siden

kevin

ikke smart å la johnson sitte på benken i runde 1,men mine 4 ser ut til å gå på -14,kanskje ikke så verst det

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Du lå på -15 når jeg kikket for litt siden kevin.
Var egentlig litt nyskjerrig på flere resultater for dagen , men spesielt Silverfox. han har pr nå-18 for dagen, som slett ikke er verst det heller.
Ganske spennende med hans plassering forresten, men det tror jeg vi skal komme tilbake til.

Midters

over 15 år siden

Midters

Han Johnson kan ikke være særlig smart!
Under "Play by play" står det: "Waiting to tee off on hole 0"
Hvor lenge blir han sittende der tro? :-)

Stian

over 15 år siden

Stian

Godt å se at klatringen nesten garantert vil skje etter denne runden.-13 så langt må jeg si meg godt fornøyd med.

vist

over 15 år siden

vist

Treffer ikke helt på valgene mine, ligger an til -11, men tar ikke sjansen på bytte spillere før neste runde, for da blir det vel de jeg bytter til som ikke har dagen.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Tja, - 17 på mine kan da ikke være så aller verst?

art

over 15 år siden

art

de fleste er fornoyed tror jeg.favorittene innfryd stort sett. choi var bra tippet av noen da.

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Sølvreven fortsetter der han slapp, på topp. Denne ukens store overraskelser må jo være St.Ables og Sams Smiling Mooses som vel karret like mye poeng på en runde som de normalt plukker på en hel turnering. Noen velger kun å ta med seg 3 spillere...........OleM og en velkjent jumbo, PegTee troner på bunnen.....

Etter runde 1 i Monterrey:

T1 SilverFox 54
T1 Steinbånn 54
T1 barcentrale 54

T4 droppen golf club 50
T4 St. Ables 50

T6 Sams Smiling Mooses 48
T6 team donk 48
T8 Golfpunk 46
T8 AirHolsen 46
T8 Stians Trunkslammers 46
T8 stigkir 46
12 Kevins flopparooneys 44
13 hackz 42
T14 Team Goofy 40
T14 Diablos 40
T14 Lawinth 40
T14 Yips Duffers 40

T18 FOREPlay 38
T18 vist 38
T18 clan art 38
T21 topcrop 36
T21 CMoose 36
23 Stonheads Best Men 34
T24 Patriarkens Utvalgte 32 (kun 3 spillere)
T24 Tottenham Hotspur GC 32
T26 Adam's winners 30
T26 Midters 30

28 Tromsø Golfers 28

29 PegTee Inglorious Bastards 18
30 OleM 14

vist

over 15 år siden

vist

Ingen god start for mine menn, satser på bedre runde idag.

Midters

over 15 år siden

Midters

Mitt lag: -5
Reserver: -12

Samtlige reserver slo A-laget

Lurt uttak! :-)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Ser det ble greit med poeng på en del Scangolfere i går, noe som vel skyldes gennerelt god score på et stort antall spillere.
Ikke ment som kritikk, men resultatlisten over innehar vel en del uriktige verdier for mange av oss. Er antagelig ingen grunn til ny oppsumering da jeg vil tro riktige score kommer opp for dag to.

Trodde jeg gjorde det ok denne gang, men rimelig mange gjorde det bare såååååå mye bedre. Turneringen er jo ikke ferdig så jeg trøster meg med å tro at mine vil levere bedre videre i turneringa.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Blir nok lite endringer på meg. Hvilken bane spillerne spiller kan bety noe her(se stats i DAY 2 tråden).

Trodde også det skulle bli litt bedre på meg,men er greit fornøyd

OleM

over 15 år siden

OleM

Denne runden skal jeg gjøre det bra. Fikk ikke endret spillerene mine før start pga jobbreise, så de fleste mine starter ikke:))

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Hvis feil ved listen, så beklager jeg det. Ble laget etter en aldri så liten impulstur ut på "krogen" som ble til når Henrik gjorde dobbel på erste hull.....evt feil rettes opp etter runde to:)

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Vel Patriarken...
Hyggelig å bli plukket ut ukens store overraskelse sammen med Sam, men du tar jo litt i når du skriver at vi fikk like mye poeng på en runde som vi vanligvis får i løpet av en hel turnering...! Sam fikk 48 poeng på denne 1. dagen og på hans tre tidligere turneringer har han henholdsvis 162, 140, og 142 poeng. Jeg hadde 50 i går og hadde 128 og 112 på de to foregående turneringene. Ellers er det jo et poeng å klare å finne tid til å bytte ut spillere som misser cutten....
Satser eller på at Lefty går en bra runde i dag. Og at Dustin fortsetter det gode spillet.
Eller begynner jeg å bli litt bekymret for Henrik og reshuflingen. Burde absolutt fått med seg kroner herfra.

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Var skrevet med litt humor (og alkohol) inne i bildet St.Able.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Alt i orden, familieoverhodet!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Siden Patriarken ligger nærmere tresifret poengantall bak meg så tok jeg hans nattlige melding som fleip. Godt å se at det var riktig. Det er jo ikke så mange bak meg på listen - så jeg får le av de jeg kan.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Litt lavere scores i dag for mine,blir et eller to bytte i morra. Noen av de begynner å henge etter

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Ikke like friskt som i går....men morsomt poeng; reserver og aktive spilte helt likt :-)

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

barcentrale i tet og Steinbånn ut av pallen. Sam og St Able bevarer roen og beholder sine plasseringer. Rundens overraskelse må være at Patriarken faktisk avanserte, for første gang!! Må nevnes at Stian virkelig har tatt tak og har levert 94 poeng på 2 runder i Monterey! Hva OleM og PegTee holder på med vites ei:)

1 barcentrale 106
2 SilverFox 104
3 droppen golf club 100
T4 Steinbånn 96
T4 Sams Smiling Mooses 96
T6 St. Ables 94
T6 Stians Trunkslammers 94
T6 stigkir 94
T9 Golfpunk 90
T9 team donk 90
T9 Yips Duffers 90
12 Kevins flopparooneys 86
13 hackz 82
T14 vist 78
T14 AirHolsen 78
T14 Diablos 78
T17 clan art 76
T17 topcrop 76
T17 Lawinth 76
T20 FOREPlay 74
T20 CMoose 74
T22 Patriarkens Utvalgte 72
T22 Team Goofy 72
T22 Adam's winners 72
25 Tottenham Hotspur GC 70
26 Midters 68
27 Tromsø Golfers 66
28 Stonheads Best Men 64
29 OleM 62
30 PegTee Inglorious Bastards 48

Klipp og lim.

over 15 år siden

Klipp og lim.

Tar man resultetene å limer dem inn i excel for sortering, blir de som følger.

1 barcentrale 102
2 SilverFox 100
3 droppen golf club 96
4 Sams Smiling Mooses 96
T5 Yips Duffers 90
T5 team donk 90
T5 St. Ables 90
8 Steinbånn 88
T9 Kevins flopparooneys 86
T9 Stians Trunkslammers 86
T9 stigkir 86
T12 Golfpunk 82
T12 vist 82
14 CMoose 78
T15 topcrop 76
T15 clan art 76
T17 AirHolsen 74
T17 Diablos 74
T17 hackz 74
T20 Adam's winners 72
T20 Lawinth 72
T20 Midters 72
T23 Tottenham Hotspur GC 70
T23 Team Goofy 70
25 Patriarkens Utvalgte 68
T26 FOREPlay 66
T26 OleM 66
T26 Tromsø Golfers 66
29 Stonheads Best Men 60
30 PegTee Inglorious Bastards 46

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Mener i all beskjedenhet jeg burde vært øverst på lista med noe over 150 p etter to dager.
Hasr mange poeng å ta igjen på de i tet.

Den 6. mars vil jeg legge all min beskjedenhet til side.
Er litt spent på hvor mange det blir å knuse da...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Denne uken viser hva som skjer når St. Able og Sam rekker å sette opp et lag hver dag.....At barcentrale har gulluke samtidig er et kraftig skår i gleden, men pytt.

barce

over 15 år siden

barce

Bra jobba Patriarken!

Flott liste må jeg også få tilføye ;)

barce

over 15 år siden

barce

pytt og pytt min venn.. godt du kan fylle en søvnløs natt med litt ol på tv'en.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

barce, det blir en søvnløs natt, men den blir uten OL....men med mye rødvin. den som ler sist ler best

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Jeg tok poengene som kom med en gang listene var oppdatert, men ser i etterkant at poengene er justert. Silverfox hadde forøvrig på første lista rundet 1K poeng totalt, men er nå på 999.

Tror kanskje man skal vente litt med å legge ut lista da jeg har sett endringer de to siste rundene.

Og ja, jeg bruker excel jeg også, ellers så hadde jeg ikke giddet:)

barce

over 15 år siden

barce

Noen andre som plutselig ser en videosnutt midt inne i tråden?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

så den da den bla lagt ut,kan det hende at det nye forumet skal ha støtte for fancy linking etc?

Johnson har begynt bra,godt han er inne på laget

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Den er der ennå.

Viser Holms sin eagle på hull 8

lawinth

over 15 år siden

lawinth

Kevin: Ser det ikke bare er jeg som misset at Matt Kuchar har WD.
Regner med at du rekker å bytten bort til runden i morgen, siden du ikke fikk det med deg i dag?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Trodde han startet i dag,så ikke noe om det like før start,men så det for en stund siden ja. Har bare Love III,og han klarer ikke cut...håper Johnson og Holmes knuser resten av feltet,i morgen tar jeg inn Mickelson for Donald(glemte det i dag) og de 3 tar pallen:)

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Sølvreven ut av pallen, mens barce beholder ledelsen, MEN se på St Able da! Team Donk opp på delt 3.plass og lett forbi Patriarken i sammendraget. Forøvrig er Sølvreven førstemann over 1K poeng.

1 barcentrale 152
2 Sams Smiling Mooses 144
T3 team donk 142
T3 St. Ables 142
5 droppen golf club 140
6 SilverFox 132
T7 Stians Trunkslammers 128
T7 stigkir 128
T9 vist 126
T9 topcrop 126
11 Kevins flopparooneys 124
12 Golfpunk 122
13 Yips Duffers 120
T14 Steinbånn 114
T14 clan art 114
T16 Team Goofy 112
T16 Diablos 112
T18 Tottenham Hotspur GC 108
T18 FOREPlay 108
T20 Adam's winners 106
T20 CMoose 106
22 AirHolsen 104
23 Lawinth 102
24 Patriarkens Utvalgte 98
25 Midters 94
26 hackz 92
27 Tromsø Golfers 86
T28 Stonheads Best Men 84
T28 OleM 84
30 PegTee Inglorious Bastards 64

hackz

over 15 år siden

hackz

oi crap! D.Johnsen på benken.. Den svei.

vist

over 15 år siden

vist

Hva f... var det Alex Prugh drev på med på det 14. hullet i dag. nesten inne på 3, lå i farway, deretter 6 slag, for å hulle ut på 9 slag.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Mange som surrer i dag,lederne spiller ikke spesielt bra heller. Blir vanvittig jevnt. Mickelson skuffer også litt.

vist

over 15 år siden

vist

Ja det er mange dårlige slag idag, men 6 slag fra 20 meter trodde jeg ikke var mulig på dette nivået.

Stian

over 15 år siden

Stian

Bryce Molder har det ikke helt festlig nå på hull 14

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Nei,han rota det også skikkelig til der...9 slag

Stian

over 15 år siden

Stian

Nå er det Goydos sin tur.Dette spiller HELT på linje med pengene jeg har satt på Duval :)

vist

over 15 år siden

vist

Gaydos sliter også, på samme hull.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Hvis jeg ser bort fra egne sjanser i fantasy golf vil jeg si at ingenting hadde gledet meg mer om Duval hadde vunnet,fått 2 års sikret kort og masse selvtillit. Han er jo fortsatt en kanonspiller. Bra utslag på 17ènde

Stian

over 15 år siden

Stian

Helt enig. Utrolig kult å se at Duval spiller helt i toppen for tiden etter mange år i bakevja.

Og for en sving! Det er rett og slett vakkert å se på

Kevin

over 15 år siden

Kevin

9 på Goydos også,helt utrolig. Hullet er riktig nok vanskelig og pinneplasseringen var grisete.

Yeeesss,Duval satte den

Stian

over 15 år siden

Stian

yea! Birdie på Duval

vist

over 15 år siden

vist

Likte egentlig ikke Duval da han var på toppen, men nå er det imponerende og morsomt at han er i toppen.

Stian

over 15 år siden

Stian

Det som lenge så ut som en kamp mellom Goydos og Johnson har utviklet seg til en klassiker av en avslutning.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

gjenstår å se om Johnson holder hodet kaldt

jesus maria

over 15 år siden

jesus maria

Ser for enkelt ut, det bønkerslaget

Stian

over 15 år siden

Stian

Kom igjen, ingen sandsave nå!

Stian

over 15 år siden

Stian

Jaja..Da ble det noen poeng på Fantasygolf iallefall

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Klarte det,jaja. Da ble 1,2 og 8.plass på mine 3 som var med på sisterunden,blir vel noen poeng

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Pussige greier. På resultatene mine på Fantasygolf er ikke Dustin J oppført som vinner men bare topp 3 - men jeg har fått de 20 poengene?

Uansett. Min første 200+ helg hjalp godt på Jørgen Brink kompleksene. Beveget meg ikke en millimeter på lista, nærmet meg ikke plassen foran (siden barce var steingod) men datt ihvertfall ikke enda lengre ned....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her