Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hi5 Pro Tour

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg leser leaderboard for Hi5 Pro Tour og ser at det er 8 nordmenn med. En del av navnene er ganske ukjente for meg - hvem er de og er dette spiller som satser eller er dette karer som bare er over snittet gode, men ikke gode nok til å satse og som tar dette som en slags vintertrening før de vender hjem til GG Tour her hjemme? (jeg tenker da ikke på Brovold evt. kanskje Aronsen)

http://www.golfbox.dk/livescoring/leaderboard.asp?tour={B08DC270-D9BC-48CA-8459-56056E47C592}&grp=1

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Christer Friis har vel kategori på Nordea Tour,representerer Mørk. http://www.christerfriis.com/

Stian Hansen har kategori på Nordea Tour,tror jeg

Enig,endel ukjente her. Men kult at det stadig vekk er nye navn som prøver seg på litt høyere nivå.

Sir Bubba

over 15 år siden

Sir Bubba

Mye bra scorer....

Google

over 15 år siden

Google

Hansen har kategori på Ecco-Tour
Friis har kategori på Nordea Tour/ 40% Ecco Tour
Aron har kategori på begge

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Kun Brovold og Hansen som klarte cut. Gode 2.runder av Aronsen og Friis,men den dårlige 1.runden ødela for de

respekt

over 15 år siden

respekt

Brovold i egen klasse av d norske, men ingen av de beste med. Thorstensen var god en gang.
Norge har en forrrykende årgang på gang med i hvert fall tre stykker i 15-17 års alderen som vil sprenge alle de grensene som nå gås opp av Henrik, Tage, Jan Are.
Vi har minst en verdens topp ti innen ti år. Men ingen her inne har hørt om dem.
Hint: De kommer ikke fra Østlandet.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg merker at jeg håper respekt har rett, sånn at jeg kan sitte i solnedgangen, se på golf og se en nordmann vinne Masters....(yep - in my dreams, men likevel)

dutte (in disguise)

over 15 år siden

dutte (in disguise)

Min eldste på 7 fikk seg golfsett til jul. Nå står han hver ettermiddag på "driving rangen" i kjellerstuen og slår ballen mot en madrass som er plassert i hjørnet. Om dette er starten på en strålende karriere, eller en konsekvens av at flatskjermen for tiden er på reperasjon, det er jeg ikke sikker på. Uansett tror jeg den at den virkelige store norske mannlige golfspiller vil komme fra vest. Om det blir sørvest, nordvest eller det mørke forurensende området under de 7 fjell , det gjenstår å se.

respekt

over 15 år siden

respekt

Etter å ha sett Aksel Kristoffer Olsen (17 å) være -6 etter ti hull på Meland under NM i høljende regn så har jeg for min del sett lyset.Det er helt absurd fra en liten pjokk Han kan være på McIlroy-nivå om tre år. Og det er enda et pr i bakhånd. Vil ikke gå ut med navn, de er unge og trenger ikke det presset. Spennende tider.

Google

over 15 år siden

Google

Respekt: Ingen av de beste er med? Hvem Proffer i Norge (Utenom de som er kvalifisert til andre turer) mener du ikke er med? Disse spillerene er noen av de beste vi har, og vil vise det i løpet av di 6 ukene dem er der nede:)

Litt tid, litt tid.....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Stian Hansen spillte seg godt opp i dag,mens Brovold står som RTD,skadet kanskje

Stian Lund

over 15 år siden

Stian Lund

HANSEN the MAN!!! Grattis med bra spill:)

Oggi

over 15 år siden

Oggi

Enig med Google - mange kommende nordstjerner i Spania. Gi dem noen uker til så slår de ut i full blomst. Men Hansens navnebror - Stian Lund - han glimrer med sitt fravær...?

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Gleder meg til å se den beryktede Hansen-dansen :-)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Enig med Oggi over her, Stian. Hvordan i all verden kan HANSEN gjøre det skarpere enn LUND? Dette må da være en kortvarig problemstilling, heh?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Er dette broren til Thomas "Østmarka" Hansen (jada - jeg vet det finnes mange Hansen i Norge)

Oggi

over 15 år siden

Oggi

Hansen spiller for Grønmo og Lund representerer Miklagrad. Så vidt jeg vet..?

BenDover

over 15 år siden

BenDover

Steinar Hemsett? 40-åring, som går steadi 80-90 runder på Amatour? hehehehehe.
Hvordan kom han seg med på Hi5? Er det bare å kjøpe plass?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hemsett er jo en trivelig fyr og har vel vært i området og får seg litt trening.... Hvis det er plass i feltet så må vel det være greit at han bidrar til potten :-)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Ny turnering denne uka,og Marius Thorp viser seg fram. Er -2 for dagen og i delt ledelse. Anders Kristiansen er også med og er på +4. Aronsen er nest beste norske på +1. Mange nordmenn med totalt.
Alle spillerne har ikke fått registrert score ennå,eller rakk ikke bli ferdig før mørket kom.

http://www.golfbox.dk/livescoring/startlist.asp?tour={F48F48B2-66EA-472E-8FF9-55C6FAF13FA2}&rd=1

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Litt skuffende av Hansen og AK. La oss håpe AK snart finner gamle takter.

dutte (in disguise)

over 15 år siden

dutte (in disguise)

Kl 11:57 norsk mannlig golfspiller i toppen på et leaderboard. Et så sjeldent syn at jeg må få nyheten ut. Er dette et tegn på at lykken snur på alle sportsfronter?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

AK gikk -1 for dagen,bedret seg mye fra gårsdagen. Klarer cut`n da kanskje,ligger akkurat på grensa nå og mange har ikke startet

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Thorp er foran en decent spiller som Florian Fritsch - det er lovende. MT vant vel en av disse turneringene ifjor - så la oss håpe at det gjentar seg, og at det denne gangen er et tegn på en varig god sesong...

Out of bounds

over 15 år siden

Out of bounds

Veldig morsomt å se Marius på toppen igjen. Håper han spiller like bra i morgen, da vil det bli en topplassering. Det er bra for Marius å få vist hva han kan.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Sitter liksom og venter på gjennombruddet til Thorp,håper disse turneringene kan være med å bringe han nærmere til stabilt godt spill på høyere nivå. Meget bra av Aronsen og Kristiansen som avanserte kraftig og som kan hevde seg med en god sisterunde

jesus maria

over 15 år siden

jesus maria

Er så sykt å tenke på at Thorp og Mcilroy "delte" amatørtronen mellom seg..

Out of bounds

over 15 år siden

Out of bounds

Marius Thorp alene i ledelsen etter 9 hull. Leder med 1 slag, og -1 etter 9 hull. Veldig morsomt.
Aronsen også -1 etter 9, og på en 9. plass.

Tobben

over 15 år siden

Tobben

Marius leder med to slag, med 2 hull å spille. Aronsen sprakk litt på de siste 4, og ligger på 11 plass.

Tobben

over 15 år siden

Tobben

Fantastisk, Marius Thorp vant med 3 slag. Gratulerer Marius.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Grattis til Marius - moro dette. Håper det er et tegn for sesongen!!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Utrolig morsomt,og stort grattis til Marius.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her