Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ping G10

R8

over 15 år siden

R8

Brodern skal over dammen i morgen. Lurte om han skulle kjøpe med G10 driver til meg.Er den fortsatt en god driver? Noen som har erfaring med denne?

Dilter

over 15 år siden

Dilter

Det er den, men hvorfor ikke kjøpe en G15 hvis du først skal handle?
Skal være enda bedre.

http://golfnews.no/nyheter.php?a=423

R8

over 15 år siden

R8

Nei,ikke G15. Liker i fargen,og hodet er større enn på G10.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Det ante meg, R8, at du syntes 15 ble litt for stort ;-)

Men fra spøk til revolver: Du burde absolutt teste G10'en med forskjellige skaft før du kjøper. Ganske stor forskjell på Pings standardskaft og Proforce V2 som jeg bruker. Hva som passer deg må du nesten finne ut sjæl.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Ja for fargen på G10 er jo rålekker :-)

Jeg har ikke fått med meg at fargen på driveren har en impact, men nå lærte jeg det og. Har noen husket å fortelle dette til Nike?

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

kanskje du burde prøve en annen farge på driveren Sam? Det er helt sikkert verdt et forsøk!

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Magnus Sunesson på Viasat Golf Sverige kaller driveren for Idi Amin. Stor, svart og uberegnelig. :-)

Er ikke de fleste drivere sorte på oversiden?
Hvilken farge som vender mot gresset er vel ikke veldig viktig?

R8

over 15 år siden

R8

Jeg går for G10. Prøvde GB sin i fjor. Veldig bra. Litt mykere skaft så blir det knall bra. Trua er viktig:)

hackz

over 15 år siden

hackz

Hvilket skaft går du for?
Har en med Pings standard stiff skaft jeg vurdere å kvitte meg med.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

10xG,

Det er ikke driveren min det er noe galt med. Det er wedgene mine som har noen syke fabrikasjonsfeil. Men nå skjønner jeg at ny farge på chippe- verktøyet er det som skal til. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt wedger som er helt oransje?

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Ahh, det er enkelt! kjøp trusty-rusty, så er du strax i mål med oransje/rust-røde køller! En runde i regn, pakk de inn i plast med vann i, og svisj-fabrikasjons-"feilen" er sikkert korrigert...

art

over 15 år siden

art

ss. pro timer fra 100m inn kansje?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Trusty rusty testet for lengst. Pro timer og. Psykolog, hjerneamputasjon og rosa køller er neste på lista....

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Jeg kan ikke se at hjerneamputasjon skulle gjøre noe fra eller til...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Nå er det jo slik at på seg selv kjenner man andre GB, så siden du er fagmann og har vært gjennom amputasjon allerede så dropper jeg den. Da går det rett fra psykolog til rosa køller.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her