Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Toyota

R8

over 14 år siden

R8

Hva skjer med Toyota?Snakk om å miste tillit på snaue 2 uker!! Ene problemet etter det andre dukker opp.Japanske bilfabrikker er jo mestere til å skjule feil(ref. Mitsubishi) Tydelig så har vel Toyota brukt samme taktikken som Mitsubishi,men alt kommer for en dag.Håper at Toyota tar tak i dette,så ingen av mine golf venner som kjører Toyota havner i ulykka.Til og med den nye Priusen er det funnet feil med.Til dere som kjører Toyota,la bilen bli reparert så ikke golfsesongen blir ødelagt for dere :)

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Hehe, det fine nå er jo at vi har en unnskyldning hvis jeg skulle kjøre inni bilen foran. "Hupps sorry, bremsa virka ikke"
Eller i fotoboksen: "Oisann, gassen hengte seg opp gitt"

Slik jeg ser det så er Toyota pr nå den eneste bilen som leveres med unnskyldningsgaranti!

Og ja, jeg er glad jeg leaser :-)

Men - det er jo litt sånn storm i et vannglass da.

R8

over 14 år siden

R8

Nei dette er livsfarlig GB :)

Scrambler

over 14 år siden

Scrambler

Toyota er bra bil, spesielt for golfere.

Mens mine golfvenner med Audi A4 og A6 må legge bagene diagonalt i bagasjerommet så kan jeg putte dem tversover.


Akkurat som eiere av Jaguar: :-) http://www.youtube.com/watch?v=UVKvWGAw1lI

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Der har XK og Prius noe felles, ja.

R8

over 14 år siden

R8

Hjelper ikke det når dere ikke har bremser og gass. Enig i at Toyota er bra,men det var før de begynte å prøve å lage moderne biler.Fra 1999 modeller og eldre er bra.

Resurrected

over 14 år siden

Resurrected

R8: Jeg ville ikke snakket for høyt. Audi A5 troner øverst som bilen med flest feil...

dutte (in disguise)

over 14 år siden

dutte (in disguise)

Bare en liten pussig observasjon. Den øverste sjefen i TOYOTA heter Akiro TOYODA. Mulig jeg bare er svært sær, men synes faktisk slikt er morsomt.

Børnis

over 14 år siden

Børnis

Toyota Navnet er en forvanskling av grunnleggerens navn, Toyoda. Wikipedia har mer rundt det. Men herr Toyoda er tjukkeste slekta til grunnleggeren det.

Lost ball

over 14 år siden

Lost ball

Gunnar Bull er nok inne på noe. Dette er muligens den største stormen i ett vannglass jeg har sett. Jeg vurderer det fremdeles opp mot en viss religions reaksjon på noen mer eller mindre gode blyanttegninger.

dutte (in disguise)

over 14 år siden

dutte (in disguise)

Takk Børnis, skjønner at jeg må konsultere Wikipedia når jeg finner pussige navnkonstellasjoner. Forøvrig så er betegnelsen "riskoker" like aktuell på enkelte japanske biler nå som den var på 90-tallet.

R8

over 14 år siden

R8

Pr. dags dato så har Toyota salget stupt med 16% på verdensbasis.Så det er sikkert bare storm i ett vannglass,not !!! Det var stort oppslag på CNN i går kveld,og de konkluderte med at det vil ta mange år før Toyota vil klare å bygge opp tilliten til kundene igjen. Husk at Bil Norge er bare en dråpe i havet. Salget i Nord America har nesten stoppet helt opp. Så det er nok storm i ett vannglass,men ett jævlig stort glass :)

Lost ball

over 14 år siden

Lost ball

Poenget med stormen i vannglasset var at bredden i omtalen i forhold til de reelle problemene er tatt helt ut av proporsjoner. Hvor mange kjente tilfeller var det i Norge? 1 av potensielt 32000, var det ikke? Synes egentlig ikke den oddsen er så verst...

At medias krisemaksimering og lesernes påfølgende (medieskapte) hysteri/paranoia medfører redusert salg - i det minste i en periode - er noe ganske annet. Det er nok mye mer alvorlig for Toyota. Sånn blir det når oponionen blir revet med i at sannheten er en påstand (eller overskrift om du vil) som gjentas ofte nok.

Når det er sagt; vi lever i øyeblikkets tidsalder. Forutsatt at Toyota tar affære og ordner opp, så vil dette være glemt, og for de fleste vil alt være same-old, same-old før sommeren. Hvor mange husker den forrige "kriseinnkallingen" i bilindustrien, og hvilket merke det var? Ikke jeg.

Oggi

over 14 år siden

Oggi

Toyota-pandemi..?
Siden vi åpenbart ikke har annet fornuftig å foreta oss på en fredag, hva med litt god gammeldags konspirasjonstenking;
Det går i dass med amerikansk økonomi. Bilindustrien har brukket ryggen og arbeidsplasser ryker i tusentall. Hvem selger fremdeles brukbart? Japanske biler. Hvem må stoppes? Japansk bilindustri. Hvem er flaggskipet? Toyota. Dersom dette er strategien så er vel det vi nå ser, bare et utslag av at troppene er i arbeid. Eller...?
Toyota er NGFs hovedsponsor. Snakk pent om dem.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Takk Lost ball, for oppklaringen av "storm i et vannglass". Det hele begynner å bli hysterisk. Oggi's konspirasjonsteori trenger faktisk ikke være så langt fra sannheten.

Nå er det fritt frem for alle å skylde på bilen hvis de kræsjer, og enhver lakkskade eller mulig ulyd er førstesidestoff i all verdens media. Helt utrolig.

Haiti selger ikke lenger, Toyota er hot. Og jeg kjenner kvalmen kommer.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Det er noe ekstremt pussig over at personer med nær tilknytning til et bilmerke lager tråder for å kritisere et annet uten å fortelle at man ikke bare er en smule, men et helt brød, inhabil.. Greit at man har en jobb, men kanskje man skal legge den vekk akkurat her?

R8

over 14 år siden

R8

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=597762

Oj det har vist skjedd i Norge også. GB. Jeg foreslår at du ikke kjører Priusen din lenger,før man har sett på feilen. Jeg jeg redd for at det kan skje noe med deg.

Olsen

over 14 år siden

Olsen

Tror nok at amerikansk presse koser seg med en sak som kan hjelpe amerikansk bilindustri og samtidig få journalistene til å føle seg litt patriotiske når alt går på trynet økonomisk der borte.

Men hvem har tilknytning til et bestemt bilmerke, SS? Få fakta og navn på bordet for oss uinvidde så vi kan henge med her.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Det kan jo R8 uttale seg om, hvis han tør :-)

Oggi

over 14 år siden

Oggi

Dersom SS sin insinuasjon om innhabilitet er korrekt burde R8 skamme seg dypt og inderlig og love aldri igjen å misbruke verken dette eller andre forum mer.
Tar han og dermed jeg feil - ber jeg på forhånd høfligst om unnskyldning.
Kjenner likevel at jeg plutselig ble dratt i retning av å bli Toyota-fan her...
(og jeg kjører Volvo)

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Den det er tale om vet dette selv. Det var bevisst at jeg ikke oppga bilmerke. I et anonymt forum skal man oute det man vet om andre minst mulig.

Scrambler

over 14 år siden

Scrambler

Jeg ringte Toyota i dag og fikk sjekket ut min 1,5 år gamle Toyota. Den er ikke i en produksjonsserie som skal kalles inn.
Så da nytter det jo ikke å skylde på bilen for fartsboten fra i fjor høst. :-)


Hva gjelder blier som har stått langs veien med motorstopp i vinterkulden i år har jeg talt flest av 3-4 år gamle Audier.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Jeg er jo en slags lykkelig eier av både en Toyota Prius (ny) og en Jaguar XK8 (ikke så ny nei).

Uansett hvor mye gassen skulle henge seg opp i Prius'en, så vil jeg si at det er forbundet med langt større risiko å kjøre Jaggen :-)

Lost ball

over 14 år siden

Lost ball

Jeg bestilte ny Prius i forgårs, som skal erstatte den Priusen jeg har nå. Tar denne stormen med knusende ro. Det er nok adskillig større sjanse for at gass- eller bremsepedaler skal lage kluss i ett par Oldsmobile'r av "fiin gammel aargang".

Stinger

over 14 år siden

Stinger

Nå har vel Toyota aldri blitt regnet som bil, mere som et fremkomstmiddel.
GB, du har skjønt det. Et fremkomstmiddel, i tilleegg har du en bil.

R8

over 14 år siden

R8

Hår sår ? Scrambler

Scrambler

over 14 år siden

Scrambler

Nei R8.
Men jeg ville bare ha bekreftet bilmerket , og det klarte jeg. :-)

Jeg er jo bare eier av et par Toyotaer, jeg skal ikke forsvare noe.

R8

over 14 år siden

R8

Flott det Scrambler. Toyota fixer opp i dette. Det vet jeg. Har jobbet med Toyota i mange år.

Poteten

over 14 år siden

Poteten

Gutter som blir snurte når man peker på bilen deres er morsomt :) GB tar livet med ro, mens r8 og audien hans blir fornærmet når man peker. Herlig.

Jeg tror uansett jeg ville sjekket de aktuelle feilene om jeg hadde eid en prius.

Neste gang jeg skal ha ny bil blir det jaffal ikkeno Audi. Den jeg har suger intenst.

R8

over 14 år siden

R8

Og så peker jeg på Poteten og ler,og da er alle i samme båt :)

R8

over 14 år siden

R8

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=593620

Huff, dette ser ikke bra ut.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Jeg vil heller ha en Toyota uten bremser enn en Audi med bremser. makan til søplebil skal man jo lete lenge etter, for ikke å snakke om salgsapparatet/verksted rundt Audi her i Norge, bare rot og surr, feilopplysninger og lav kundetilfredshet. takke meg til Toyota som når det går galt er åpne, ærlige og redelige....

WiBo

over 14 år siden

WiBo

Leste du artikkelen SS? Synes ikke det vitner om åpenhet og ærlighet akkurat...

lost ball

over 14 år siden

lost ball

Det står i VG, så det må jo være sant...

Med fare for å virke i overkant paranoid; er det andre enn meg som undres over at dette "tilfeldigvis" kommer opp samtidig som amerikansk bilindustri ligger med brukket rygg? Ifølge den alltid etterrettelige tabloidpressen her til lands og "over there" er jo dette noe som "alle" har visst om i årevis.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

La meg si det slik: Jeg tror ikke andre bilprodusenter har noen høyere moral enn Toyota.

På den annen side tror jeg ikke Toyota har noen høyere moral enn de andre heller, så det går vel opp i opp.

Men hvem tipser hvem og hvem lekker informasjon? Det foregår mye rart i kulissene som vi aldri får svar på.

WiBo

over 14 år siden

WiBo

@ lost ball: http://www.msnbc.msn.com/id/35520628/ns/business-autos/

R8

over 14 år siden

R8

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=591653
Kjære Toyota venner. Kan dere være så snill å skjekke Toyotane deres nå !! Vill ikke att det skal hende noe med dere. Er redd dette er bare toppen av isfjellet. Toyota har 15 rettsaker på seg som folk har blitt drept i ulykker. Ta dette seriøst,dette er IKKE ment å rakke ned på dere som har Toyota.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Perspektiv, R8. Hyggelig at du bekymrer deg, men det er fortsatt - statistisk sett - mange hundre ganger større sjanse for å dø i en trafikkulykke på "vanlig" måte (uansett bilmerke) enn at dette skal skje.

Så da bør vi vel heller slutte å kjøre bil alle sammen...


Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Selv med det problemet Toyota har nå er det færre ulykker i Toyota enn i Audi....for å sette det hele i perspektiv.

R8

over 14 år siden

R8

Hva er du ikke har greie på SS ?? Hvor i all verden for du dette fra? Jeg sa jo i innlegget over at du ikke skulle bli sår,men...

PegTee

over 14 år siden

PegTee

Har du R8, R8?

Eller vert det aldri på tale å kjøpe Toyota. Det er kun bilar for dei som ser på eit køyrety kun som eit framkomstmiddel (og det er ei ærlig sak).

Resurrected

over 14 år siden

Resurrected

Jeg har en gammel Toyota, går som ei litt dårlig klokke, men går like fullt. Jeg lover at jeg skal kjøre fra R8 i uansett hva slags Audi han stiller med!

R8

over 14 år siden

R8

Spiller ingen rolle hva jeg kjører. Jeg er kunn opptatt av at mine Toyota venner skjekker bilene sine.

Resurrected

over 14 år siden

Resurrected

Min Toyota har gått 310 000, hadde den på EU-kontroll, ikke en ener-feil en gang, så her er alt i orden.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

R8 - jeg har ikke Toyota og jeg har ikke Audi.....man har da folkevett.

Norsklærer'n

over 14 år siden

Norsklærer'n

"Sjekker", R8, - det skrives med to k'er, ikke tre!

Norskfrøkna

over 14 år siden

Norskfrøkna

Kun med en "n", R8

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Veidirektoratet vurderer kjøreforbud på utvalgte Toyotamodeller, er the big headline i dag. Nå går vel verden snart av hengslene...

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Jeg vil gjerne opplyse alle om at jeg - i løpet av dagen - må kjøre en tur med Priusen min. Hvis dere ikke hører mer fra meg, så vet dere hva som har skjedd.

For sikkerhets skyld vil jeg gjerne få takke for alle de fine stundene jeg har hatt sammen med dere her på forumet.

VR45

over 14 år siden

VR45

Synes det er litt egoistisk av deg å ikke legge ut hvor og når du skal ut og kjøre....!!

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Da er jeg tilbake igjen. Det gikk bra :-)

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Jøss,gikk veldig bra det. Men synes du skal gi beskjed hver gang du skal kjøre den,man vet jo aldri.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

GB, jeg har en sånn brikke som man kan feste på hunder - da kan vi følge deg på GPS?

tm

over 14 år siden

tm

Prøvekjørte en Prius for ikke så lenge siden.Faktsk over en hel dag.
Spekket med utstyr.Er noe av det absolutt bedre jeg har kjørt,uten at jeg har kjørt så veldig mange slag.Har en forkjærlighet for BMW,men må nnrømme at Prius er et godt alternativ,selv om det er en anne type bil.

Sukk

over 14 år siden

Sukk

Er glad jeg ikke har en Toyota jeg skal selge.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Verdt å lese kanskje?

http://www.dagbladet.no/2010/03/16/nyheter/utenriks/innenriks/toyota/bil_og_trafikk/10869939/

Scrambler

over 14 år siden

Scrambler

He he.
Ja jeg lurer på hvem som klarer å ringe nødnummer når de kjører i 170 km i timen/2,38 km i minuttet. Det hele stinker mer enn svidde bremseskiver.
Og å skrubbe mot autovern i den farten.!!!!!!!

Jeg vil ikke prøve.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Det lukter mer enn asbest av dette...

Synes det var jævlig rart at det skjer to slike episoder på kort tid, enda rarere at bremser ikke funker samtidig som det gis full gass, enda merkeligere at de tydeligvis har åndnærværelse til å ringe i mobiltelefonen når de kjører i 170 (med en PRIUS?!?), og i tillegg komme fra det med livet i behold...

Her kan vi begynne med sannsynlighetsberegning igjen :-)

Resurrected

over 14 år siden

Resurrected

Det er vel ikke overraskende at det kommer en rekke personer som prøver å sko seg disse ryktene om feil på Toyota. Mange ser vel sitt snitt til å kunne råkjøre litt, få seg litt oppmerksomhet, og skaffe seg en annen forklaring på den bulken de selv har påført bilen. Svindlere finnes overalt, og jeg tror ikke konkurrentene er så veldig lei seg for det som skjer med Toyota i disse dager. Det er jo bare å se på denne tråden her...

Kanskje det er på tide å installere "black-boxer" som det er i fly?

tm

over 14 år siden

tm

Gjentar:Har aldri syntes noe særlig om Toyota;BMW er fremdeles min klare favorittbil.MEN Prius er noe av det beste jeg har prøvd uten om
BMW.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Ingen bil kan måle seg med en Beemer.....

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Hmm... Du mener vel en Bimmer?

http://www.bmwccbc.org/misc/tech-and-trivia/bimmer.html

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

For øvrig: Det er mange årsaker til at jeg valgte Prius. Her en noen...

1. Den er annerledes enn alle andre biler, forandring fryder.
2. Den bruker lite bensin og hybridløsningen gir meg litt bedre samvittighet. Jeg elsker følelsen av å kjøre el-motor.
3. Det er den eneste bilen jeg har prøvd som premierer rolig kjøring. Jeg får LYST til å kjøre rolig, og ler av folk som stresser forbi meg.
4. Jeg fikk en fantastisk god leasingavtale.

Ellers er kjøreegenskapene absolutt ikke mer enn ordinære, og det er ganske mange rare lyder som dukker opp av og til. Av en eller annen grunn er de mer sjarmerende enn irriterende.

Man aksepterer som kjent små lyter hos de man elsker.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Og det er selvfølgelig god plass til golfutstyr baki der (dette er jo et golf-forum)

tm

over 14 år siden

tm

Det er helt utrolig;men jeg kunne faktisk tenke meg å kjøre en Prius i stedet for en BMW.(Ikke si det til noen.)

Putta

over 14 år siden

Putta

Jeg gleder meg til den dagen jeg er beamerless - er stuck med en bil som har kostet meg 140.000 i reparasjoner på tre år. Favorittbilen: en 1977 Celica jeg hadde som student i San Francisco. Den var det aldri noe feil med!!!!

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

GB, ingen av dine grunner til å kjøre Prius har med ekte bilfølelse å gjøre.

1. Anderledes? Kjøp Ford Ka eller en Reva - så får du anderledes. Prius er en Toyota med hybrid motor - det eneste anderledes er motoren....

2. Samvittighet? Da burde du sykle, ta toget eller kjøpe en buddy. Enda mer elbilfølelse i buddyen og plass til golfkøller har den og. Det er omstridt hvor mye mer miljøvennlig hybridene egentlig er. Prøv solcellebil - skikkelig god samvittighet....

3. Jeg så hvordan du kjørte med jaggissen din. ALL kjøring er rolig sammenlignet med de 35 minuttene du brukte hjemmefra til Evje.

4. God leasingavtale? Off topic.....

Men; det at du av en udefinert grunn liker den rare plastkassa - det er et helt greit argument. Det som skremmer meg er at jeg vet at du forsøker å dytte den rare kjerra på andre og.

Får litt den samme følelsen jeg får når jeg snakker med fornøyde Skoda, Lada og Trabant-eiere og mennesker som har skorpioner og slanger i stua: Crazy love.....

WiBo

over 14 år siden

WiBo

Denne burde leses omman vurderer en Prius pga miljøhensyn: http://co2calculator.wordpress.com/2008/09/16/how-much-co2-does-the-toyota-prius-really-produce/
Det finnes faktisk biler som ikke er hybrider som går renere enn en Prius.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Jeg mener ikke at Prius representerer løsningen på klimaproblemene, men jeg mener bestemt at det er en vei i riktig retning.

Og linken fra WiBo er forsåvidt relevant, men er to år gammel og gjelder forrige modell. Prius' kommersielle suksess har også fått resten av bilbransjen til å satse på effektive motorer, og det er jo bare heilt flott det", som Nils Gunnar sier.

WiBo

over 14 år siden

WiBo

Riktig at den gjelder forrige generasjon Prius. Men selv dagens, som vel påstår seg å kun slippe ut, er det 89g/km, har store problemer med å komme under 110 g/km.
Men uansett så er det vel strengt tatt ingen biler som kan påta seg oppgaven om å løse klimaproblemene. Være seg hybrid, elektrisk, hydrogen eller whatever, så er jo produksjonen i seg selv en betydelig forurensingsfaktor.
Har selv en elektrisk bil jeg(Peugeot Partner). Det var riktignok mest for å kunne kjøre i kollektivfeltet, men det ga jo også et miljøalibi om du vil, for jeg har jo tilfeldigvis en gammel Cadillac også. Den er vel ikke det du kan kalle en miljøbil. Til gjengjeld så ruller den kun 3-4000 km i året :-)

lost ball

over 14 år siden

lost ball

Det er faktisk biler som ikke er hybrider som SLIPPER UT MINDRE CO2 enn Prius. Der ble den setningen riktig. Dersom man skal bedømme en bils "renhet", blir det for enkelt å bare måle co2. Hva med partikkelutslipp? Nitrøse utslipp?

De eneste bilene som kommer i nærheten av Prius' co2-utslipp er dieselbiler. På partikkel- og nitrøse utslipp er de ikke engang i nærheten.

Selvsagt er det biler som slipper ut mindre enn Prius, men hvilke biler i tilsvarende størrelse, gjerne med tilsvarende egenskaper mht plass, ytelser og rekkevidde, klarer å matche utslippene?

Scrambler

over 14 år siden

Scrambler

Prius må jo være en av de mest sikre biler som finnes, og for en kvalitet på karosseriet.
Kjøre i 176 km/t.
Miste bremsene
Full gasspådrag
Stoppe bilen ved å stange i autovernet i ca 25 m før den stopper
Ikke skrens som følge av dette
Litt bulk i en skjerm, knekt styrestag og et knust retningslys er eneste skadene etter en slik reise.

Hvilken annen bil slår dette?

Kevin

over 14 år siden

Kevin

normalt testes biler i 55 km/t og mange ser helt derformert ut i den farten....Prius er verdens sikreste bil...ingen tvil

R8

over 14 år siden

R8

Ute å kjørte bilen min i dag. Den gikk i 100 km/t uten at jeg var borte gassen. Fikk litt panikk,men jeg skrudde av cruisekontrollen. Vil dette si at jeg er en veldig flink sjåfør som klarte å få kontroll på situasjonen....

Scrambler

over 14 år siden

Scrambler

Det er med biler som med golfkøller. Det er som regel ikke utstyret som steller i stand problemene.

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=585690

Pollen

over 14 år siden

Pollen

Bra produksjonskvalite de siste 5 årene:

Mitsubishi
Toyota
BMW
Fiat
Renault
Peugeot
Citroën


Dårlig produksjonskvalite de siste 5 årene:

Audi
Volkswagen
Mercedes
Nesten alle amerikanske biler
Rover
Hyundai




Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Angående han som krasjet ENDA en gang i autovernet, i Dagbladet står det at: "Kona tror medietrykket etter Toyota-episoden kan være årsak"

Det er ikke alle som tåler like mye. Nå er det for mye mediatrykk, forrige gang var det for mye gasstrykk.

Honda

over 14 år siden

Honda

Pollen - du vet at Honda har 4 biler inne blandt de 7 beste i verden hva angår feil på bilene? Accord på første, Civic på tredje, Jazz på fjerde og VR-V på syvende. Priusen overforbruker 27% i gjennomsnitt på drivstofftester, mens det kun var en bil i testen sum brukte mindre. 3% mindre - og det var...Accord☺

Honda

over 14 år siden

Honda

Og det skulle stå CR-V...ikke VR-V

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Nå er Toyota-kompisen siktet for falsk nødmelding:

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=595166

Det eneste som mangler i denne farsen nå er at han ble betalt av Audi eller en annen bilfabrikk for å gjøre dette stuntet.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Ja, det var litt av en overraskelse...

Scrambler

over 14 år siden

Scrambler

Det ligner mer og mer en personlig tragedie hele storyen.

Hvis det ikke var R8 som kjørte da. :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her