Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Yes! Endelig. Tiger tilbake snart?

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Trist for samboeren min, men nå er han forhåpentligvis snart på plass igjen. :)

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/golf/article3501282.ece

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Jeg håper det stemmer. Synd for samboeren din ja.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

jaja, mener jo bare at det blir noe mer tv-titting når PgaTour har den beste spilleren med da. Hvis du, mot formodning, tenkte andre tanker... ^^

PegTee

over 15 år siden

PegTee

Han er sikkert på plass.......men klarer han å produsere like god golf som han har gjorde før skandala?
Så veit eg ikkje kor pietisiske dei er i Arizona, men det hadde kanskje vore betre for sex-atleten at han gjorde comeback i california eller andre stadar der evna til å tilgi er proposjonal med kor mykje pengar den som har dumma seg ut har? Uansett skal det bli spennande.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Ingenting er bekreftet ennå,hverken av Tiger eller PGA. Spekuleres villt fortsatt,men det er jo lov å håpe at enkelte aviser har peiling denne gangen...

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Er det noe sted i USA hvor man er vant til hor, fyll og utagerende oppførsel, så er nok Arizona en god kandidat høyt oppe på lista... Og det er ikke alverdens langt unna California da...

Vi får se, påmeldingslister må jo være på plass snart uansett?!

dutte (in disguise)

over 15 år siden

dutte (in disguise)

Hvis dette stemmer så vil ihverfall Kiwi-Steve få nok å gjøre.
Tror ikke "Quiet please" strekker til denne gang.

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Hvem er denne Thai Ger Vudds?

Bryr meg midt i brunøyet om han kommer tilbake eller ei. For min del kan alle skandale og juksespillerene unntatt John Daly holde seg langt unna.

Så en sesong uten Vijay, Phil, Thai Ger m.fl. hadde vært helt greit.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Daly, som har banket opp stort sett alle damene han har vært sammen med, og som har rundpult, drukket og sniffet mer enn de fleste?
Hvorfor i alle er han så populær hos deg? Fordi han "gir" av seg selv??
Spør damene hans hvor glad de er for alt han har "gitt" av seg selv...

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Men har han vært utro/jukset?

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Det er vel egentlig litt merkelig om TW kommer tilbake akkurat til Accenture World Matchplay.
Accenture dumpet han ganske tidlig som frontfigur etter at avsløringene startet.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Så er den ballen lagt "død" på en stund...http://www.aftonbladet.se/sportbladet/golf/article6562121.ab

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Tiger kommer med uttalelse på PGA tourens hovedkontor på fredag,endelig skjer det noe.

Høh

over 15 år siden

Høh

Tiger kan dra åt helvete. Han spiller gørrkjedelig golf, og har fullstendig mistet karismaen sin lenge før han ble tatt med buksene nede. Synde han ikke ble tatt i Norge, for her straffes horekundene ganske hardt......

Beartown

over 15 år siden

Beartown

Tiger maa legge seg langflat. Det gjoer han nok ogsaa. GXG du maa revurdere hvordan forhold egentlig funker, hvis du da ikke har et et helt aapent relationship.

Jeg har vaert gift i 15 aar, og utro har jeg aldri kommet til selv om fristelsen har vaert der. Derfor synes jeg ikk de t der "kuuuult" a vaere utro.....

Tigern er velkommen tilbake han, men kin favoritt er og forever jack Nicklaus.

Tiger maa kiss my ass for a rekke Jack til knea....just my two cents

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Tiger prøver å kneble pressen,og det blir det bråk av, http://www.vg.no/sport/golf/artikkel.php?artid=581841

Er ikke spesielt smart synes jeg hvis det blir slik,da tar han ikke av presset som vil oppstå den dagen han returnerer. Da vil fortsatt fokuset være hans historie,og ikke golfen han skal spille.

Ernie Els var ikke spesielt happy med at Tiger velger å gjøre dette på en fredag midt under WGC turneringen. Han mente det kunne Tiger gjort på en mandag istedenfor. Så mens turneringen pågår så vil alles øyne være rettet mot Tiger og hans show. Egoistisk mente Els.

@lle Fugler

over 15 år siden

@lle Fugler

Så vidt jeg vet har ikke Tiger gjort noe usportselig ang sitt golfspill? Han har ikke taklet rikdom og kjendis statusen sin! Kan tenke meg at få av oss har opplevd det presset han er under til enhver tid.
En lite hyggelig måte å bryte opp en familie på!
En ting er han iallle fall godt til....å vinne golfturneringer ;) Noen sponsorer har kanskje skaffet seg en erfaring.... regner med at sponsing er en type risikosport som kan slå begge veier.
Håper forøvrig at Tiger og kona og barna finner løsninger som de alle kan leve godt med!

Stian

over 15 år siden

Stian

Er det noe Tiger har gjort er det å takle rikdom og kjendisstatusen sin _utrolig_ bra.Det var en glipp som gjorde at han ble busta og all bajsen traff vifta.

Da var han veldig lei seg(for at han ble tatt)

Roand

over 15 år siden

Roand

Aldri fulgt med så mye på PGA Touren nå som Tiger Woods er borte.

Kunne ikke fordra han i det hele tatt. Og nei, det handler ikke om at han er så "flink". Har virkelig sansen for f.eks. Roger Federer och Michael Schumacher da de er/var like suverene, så det handler slettes ikke om det.

Hans "unnskyldning" beviste jo bare hvor ekstremt narsissistisk han er og hvor begrenset hans evne til å tolke sosiale scenario og forutse konsekvensene av egne utsagn og handlinger.

Roand

over 15 år siden

Roand

Nettopp Stian. Det eneste han er lei for er "at han ble tatt". Noe som hindrer han i å fortsette med å leve med den narsissistiske virkelighetsoppfatningen som han tror han har rett å realisere i handlinger.

Har jo sett at det var noe "gale" med mannen i mange år nå. Han greide jo ikke å svare på sosialt komplekse spørsmål uten at hans svar enten var helt irrelevant eller påfallende innøvd og uten realistisk samsvar med hans kroppspråk ellers. Virker som han har veldig begrenset evne til å skjønne hvordan ting han gjør, kommer å bli oppfattet av andre.

Klassisk aspbergers syndrom spør du meg.

Forland

over 15 år siden

Forland

John Daly har ikke banket opp noen av de damene han har vært sammen med. Du lytter nok litt for lett på tabloidpressen.

Det var dog en episode da Daly gikk berserk i en kjeller og ødela ting og tang, noe som skremte opp samboeren. Men han slo henne aldri. Allikevel ble den episoden opphavet til myten om at Daly brukte vold mot sine koner.

Tror det er mye mer sannsynlig at Tiger Woods har brukt mer vold mot damer enn det John Daly har.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her