Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

007 - nå blir drømmen din oppfylt!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Nå ser det ut til at vi kan få personlige bilskilt i Norge også, koster bare noen hundrelapper.

http://www.aftenposten.no/spesial/article2736061.ece

007, på linken er bildet av skiltet jeg antar du allerede har bestilt :-)

Hvis det er lov med inntil 7 bokstaver, hva ville dere andre valgt? Her er det først til mølla.

Mitt valg er: snaphuk

tilskuer

over 15 år siden

tilskuer

44fan (tallene er engelske)

dutte (in disguise)

over 15 år siden

dutte (in disguise)

V R I O O M P

hackz

over 15 år siden

hackz

Mest cocky jeg har sett " $BiILLS "

Truls

over 15 år siden

Truls

Må vel være hyperrakst ute, men ville i såfall ha valgt:

BIRDIE

Barbro

over 15 år siden

Barbro

VADA80

007

over 15 år siden

007

Koooooselig GB.

Jeg testet ut "JEG=GB" men det så så usymmetrisk ut. "JEG=GB%" ser bra ut!

I hele 2009 kjempet jeg for å få klubbens beste parkeringsplass iår. Jeg feilet.
Med den plassen hadde jeg tatt det skiltet tvert!!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Duffer

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Kunne hatt navnet mitt,men litt kjedelig kanskje.

GOLFER1 kanskje,TIGER er vel tatt:-)

eller OFF2TEE
FORE
INDHOLE
TIN CUP

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hadde Paul Lawrie klart å følge opp etter Open seieren skulle jeg valgt

UDALAD

(skottenes variant av "you'r da man" som ble ropt til Duval mener jeg å huske)

hackz

over 15 år siden

hackz

FIGJAM

voi voi

over 15 år siden

voi voi

HULL-19

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

jeg skulle hatt rimelig mye penger for å kjøre rundt med INDHOLE

får frysninger bare jeg tenker på nøttete amerikanere som står ved utslag på ett par 5 og skriker "In the hole"

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

DADSTOY
ADAGIO
SLIPP-GJENNOM (for lang men likevel)
HOLD-AVSTAND (regel om lengde allerede brutt)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Fridropp, kanskje Start16 denne sesongen?

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Jo Start 16 er et bra lag. Klubben har alltid hatt et godt juniorarbeid, med mange seire i NM og Norway Cup.
Jeg for min del fokuserer mest på seniorlaget. Tror Stokkelien etablerer seg helt der oppe i år. Han har fått et år med god trening gjennom vinteren og framstår som sterkere. I tillegg har han mer erfaring og selvtillit.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Da blir skiltet START01?

007

over 15 år siden

007

Skiltene på Miklagard bør være:
SOLDAT1, SOLDAT2 ...

hihi ..

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

START-1 vil kanskje være best?

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

GUSFRABA

Men kanskje jeg selv burde hatt akkurat den på solskjermen selv, når jeg tenker meg om. :-)

jesus maria

over 15 år siden

jesus maria

MKRLL-1 tenker jeg, Fridropp :)

Se opp for Børulfsen i år. Han er fortsatt bare dridungen, men har skaffet seg bra med rutine allerede.

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Både Børulfsen og Kleiven kan komme til å blomstre. Håper også Mathiesen får spilletid sammen med Goodson.
Det som bekymrer meg mest er hvem som skal spille på Myggen sin plass. Poengfangsten sank drastisk når han forsvant. Løsningen er nok å hanke inn igjen Doffen og/eller Strømstad. Det burde være en sak for en av byens kakser.
Hadde det ikke vært for at Årst dukket opp igjen ville jeg ha dyttet Fevang opp bak Stokkelien i 4-4-1-1, men nå er jeg mer i tvil om man burde spille 4-4-2 så lenge helsa til Årst holder.
Bakover er jeg også i tvil på backene. Vikstøl gjorde et positivt inntrykk i fjor, men de faste klarte seg også rimelig bra.
Benken er jeg fornøyd med: Tørumen styrer det hele og Kai er aldri langt unna :)

jesus maria

over 15 år siden

jesus maria

Vikstøl har jeg stor tro på, mer usikker på Hunter Freeman etter operasjonen nylig. Når det gjelder Myggen sin plass, så er det et stort problem at Bruer Hansen nettopp røk på en skade igjen. Synes han var positiv så lenge han var skadefri i fjor. Bør nok en forsterkning til der ja.

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Utrolig irriterende at Myggen ga seg selv om det buttet litt i noen kamper. Mot Lyn var han jo strålende. Og så hadde han jo en voldsom effekt på lagets moral og litt ro i stressede situasjoner.
Enig i at Bruer Hansen var god, men ikke helt på de samme tingene. En rolig og kreativ type litt dypt på midten savnes.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her