Lawinth
Tiden flyr og det er på tide å ønske velkommen til årets 5. turnering.
Sist turnering var det til sammen 10 Rocky’s, 2 av disse var først med fra dag tre og burde kanskje beholde statusen Rocky også denne uke. Jeg er nok urimelig streng men med score fra siste turnering så regnes de nå som vel drevne Fantasy golfers.
Det er allerede kommet inn en Rocky for denne turnering og med ”stigkir” i gruppen teller vi nå 29 spillere i gruppen.
Jeg regner oss alle som ferskinger i gamet, med noen få unntak.
Når vi har vært gjennom et par turneringer til, tror jeg vi alle har en hvis peiling på hva som skal til for å få beste score for turneringen.
Vil tro at alle har skjønt at vinneren i ”Northern Trust Open” ikke nødvendigvis må være i nærheten av dagens beste score noen av dagene, men må ha jevne gode dager.
I Fjor vant min gode venn Phil med -15, to dager med 1 over par, og to dager med -8 og -9.
Har nevnt et par ganger at dette må omgjøres i seriøst alvor.
Har du rekkevidde Osloområdet lørdag 6. mars så sett av den formiddagen i kalenderen. Det skal og vil bli spennende, og ikke minst morsomt. Utslag er kl. 09:00 …….
Legger om noen dager ut mer info i egen tråd.
Får se hva tiden strekker til i min travle golftilværelse, om jeg får til et intervju denne uken også. Har på følelsen at det i så fall blir med en her hjemme på berget.
Lykke til alle sammen!
Lars