Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Top Gear sitater

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Siden det har blitt lagt ut en annen sitattråd så kjører jeg en som er noe mer off topic og oppfordrer til priceless sitater fra Top Gear gutta, som vel har en 20-30 uslåelige sitater per program. Siden jeg har teflonhjerne så husker jeg kun den siste, men jeg lo desto bedre av den:

Clarkson sitter i en godt over snittet kraftig og dyr bil og uttrykker;

"This car has more power than........Mexico....."

Kanskje min humor er sær, men de gutta er jo helt ville!

Noen som har flere gullkorn derfra?

wahtever

over 15 år siden

wahtever

Høres heller ut som om de kjørte en Punto..

Monaco

over 15 år siden

Monaco

Så vi kan opprettholde ikke golfspillende sin oppfattelse av at det fremdeles er en sossesport...

“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

Jeremy Clarkson

donk

over 15 år siden

donk

tips til sykklister

Do not cruise through red lights. Because if I'm coming the other way, I will run you down, for fun."

Så slang han med leppa til koreanere.

car manufacturer Hyundai complained over Clarkson's "bigoted and racist" comments after he said the designer of the Hyundai XG, a Korean, had probably had a spaniel for lunch.

Han kalte også Gordon Brown for en "a one-eyed Scottish idiot"

jonag

over 15 år siden

jonag

Det mest idiotiske var vel det jeg så sist da de prøvde å kappkjøre med bil og luftskipscampingvogn.

Da den ene sa: "I have a problem with headwind. When I get headwind above 13 mph I will start going backwards." Den andre svarte: "Well, what is the wind speed now?". "It is 12 mph, could we therefore choose a target for our race a little closer ?"

Og så senere på turen da det var så mye vind at han ikke hadde kontroll og drev sidelengs inn på en flyplass....

Og så skulle han parkere og da vogna tok bakken var det så mye sidevind at han ble dratt sidelengs inn i en skog...

Jaja, det var kanskje ikke århundrets farkost det der...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Clarkson er ganske konge. Jeg må innrømme at den litt onde,svake siden av meg fniser litt når han hele tiden skal si noe stygt om tyskere og andre verdenskrig det ble rabalder med denne:

"Volkswagen Scirocco TDI. Berlin to Warsaw in one tank'

Dessuten er denne ganske ok:

I’m sorry, but having an Aston Martin DB9 on the drive and not driving it is a bit like having Keira Knightley in your bed and sleeping on the couch. If you’ve got even half a scrotum it’s not going to happen.”

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

"De sier at hans venstre brystvorte er formet som Neuburgenring"

Clarkson om The stig

"Å kjøre i byen er som å koble ledninger med boksehansker"
"Det er god plass her, nok til en liten tennisturnering"
"Ser ut som de ostespisende taperne har gitt opp"

Clarkson om Citroen C6

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her