Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Daly legger opp?

Stinger

over 15 år siden

Stinger

http://www.thegolfchannel.com/golf-videos/is-daly-done-6793/?ref=26000

La oss håpe han kommer på bedre tanker.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Jeg så kommentarene hans på hans egen facebook side i formiddag,og må si jeg ble overraska. 71 runden hans i går var ikke dårlig,langt derifra. Men han føler vel at ha ikke presterer så godt at han fortjener å spille på touren. Han får endel sponsorinvitasjoner og får spillt noe,men så lenge han ikke presterer så får han ikke fornyet selvtillit,og tjener helle ikke penger. Ingen tvil om at han har en anstrengt økonomi også,noe han selv nevnte i det jeg leste.

Men som gutta sier i studio på golf central så er han fortsatt et stort talent,han har utrolig mye golf inne. Jeg tror ikke det er det siste vi ser til Daly,golf er stort sett det eneste han kan og han kommer nok til å prøve og prøve igjen.

Jeg håper og tror at vi ser han igjen

dutte (in disguise)

over 15 år siden

dutte (in disguise)

Det er vel produsentene bak "Being John Daly" som setter dagsorden for hva hovedpersonen sier til media.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

twitter, about 17 hours ago

PGA_JohnDaly never said retirement in anything or twitter-i want to correct that! simply sayin I need my time & working through these bad times thank you

En liten korreksjon der, er det ikke?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Stoler mer på hans egen twitter enn på Big Media

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her