Seve
Amici: Skal en tur sørover om et par uker, og det virker som du er godt kjent i området. Vurderer å spille Santana en dag og muligens Mijas en dag. Sistnevnte tilbyr dagsgreenfee, slik at det evt. er mulig å få spilt begge banene til en grei pris. Det at vi skal bo i nærheten av disse banene er heller ingen ulempe.
Høres dette fornuftig ut? Santana ser jeg du skryter av. Denne spilte jeg selv for et par år siden, og likte den godt. Hva med Mijas? Spilte Los Lagos for ca 10 år siden, innbiller meg at den var helt grei, men husker det ærlig talt ikke spesielt godt.
Da vi tenker på 3-4 dager golf er det også rom for et par baner til. Vi kan godt kjøre litt vestover, dersom det er verdt det. Ønsker imidlertid ikke å betale mer enn nødvendig (smertegrensen går vel omtrent ved Santana). Hørt rykter om at Atalaya Old er fin, stemmer dette? Hva med de tre Cala-banene (som jo ligger i nærheten av Santana/Mijas), er noen av dem verdt å satse på? Andre foslag?
Andre enn A.S. som føler seg kompetente må naturligvis gjerne også svare. Vi ligger på 13 og 27 i hcp, dersom dette skulle ha noe å si for deres anbefalinger. Jeg kan stort sett velge mellom å slå langt og skeivt, eller kort og rett.